Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Red Dead Redemption (35 kpl)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophies: Red Dead Redemption (35 kpl)

Tarvis apua tuon quick and everyone else... trophyn suorittamiseen. Olisiko kellään kiinostusta?

No mulla olis lauantai aamu ja koko sunnuntai päivä aikaa. Mikä ajankohta sulle kävis?

Vaikka sunnuntaina?

Kiinnostaisko ketään boostailla noita DLC-trophyja? On toi publa sellaista paskaa ettei niitä jaksa pelaamalla kyllä hankkia.

Apu olis tarpeen "Legion of Boom" -trophyn kanssa (Liar's & Cheats). Eli Strongholdissa yks triple kill, joka ei omatoimisesti ole tullakseen. Buustaajia on nyt 2, eli 2 vielä tarvitaan.

EDIT: 3 pelaajaa kasassa, 1 vielä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Apu olis tarpeen "Legion of Boom" -trophyn kanssa (Liar's & Cheats). Eli Strongholdissa yks triple kill, joka ei omatoimisesti ole tullakseen. Buustaajia on nyt 2, eli 2 vielä tarvitaan.

Lisää mut PSN:ään (mä tuskin muistan, tai no katotaan), niin voisin tulla jeesimään, kunhan laitatte vaan sitten viestiä, kun on boostauksen aika. Itellä on jo tosiaan 100 % RDR:n trophyistä, joten en tuotakaan tarvitse.

Puuttuisi enään tuo how the west was won trophy platinasta. Eli pitäisi pelata lvl 50 asti netissä. Olen nyt 33lvl ja nettipelaaminen on aika tylsää mielestäni tässä pelissä. Onko kellään mitään hyviä vinkkejä miten saisi nopeasti grindattua expat? =)

Puuttuisi enään tuo how the west was won trophy platinasta. Eli pitäisi pelata lvl 50 asti netissä. Olen nyt 33lvl ja nettipelaaminen on aika tylsää mielestäni tässä pelissä. Onko kellään mitään hyviä vinkkejä miten saisi nopeasti grindattua expat? =)

1. Poista pelitiedosto (PS3:n valikosta Game > Game Data Tool > poista sieltä RDR
2. Käynnistä peli, se pitää taas ensin asentaa
3. Peli kysyy uutta päivitystä (1.02), älä asenna sitä vaan paina ympyrää (Cancel)
4. Mene alkuvalikosta X:stä yksinpeliin
5. Yksinpelissä paina START, ja valitse Multiplayer > LAN
6. Nyt olet tavallaan nettipelissä, mutta kuitenkin vain paikallisessa verkkoyhteydessä
7. Mene Solomon's Follyyn ja saat joka kerta kivat 2000 XP:tä
8. Hommaa helpottamiseksi löytyy tämä kaikkien tietämä glitchi

Ylös Bottom