Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: WipEout HD (38 kpl)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophies: WipEout HD (38 kpl)

Siis hiukan on vaikee toi tynnyrikierre moa thermalla, siis ei koko radalla oo yhtäkään paikkaa missä vois ees kuvittelevansa nousemaan ilmaan, eli vinkkejä kaivataan... :confused:

Viimeisessä mutkassa ennen pääsuoraa on speeduppi. Siitä ja boostia käyttämällä ohjaat hiukan kulman yli maaliviivan suuntaan niin pääset ilmaan.

Bling Brigade trophy olisi tavoitteena. Onko kellään muulla tarvetta/mahdollisuutta auttaa?

Bling Brigade trophy olisi tavoitteena. Onko kellään muulla tarvetta/mahdollisuutta auttaa?

Tarvetta ei, mutta jeesiä voin jos muuten saat tarpeeksi jengiä kasaan. Paiskaa jotain viestiä vaikka sitten kun näin on. Illalla klo 21 -> olis parhaat hetket kun on muksut saanu unten maille.

Beat Zico tuli eilen. Oli mielestäni paljon helpompi kuin esimerkiksi Zone Zeus -trophy. Ajaksi sain 30.74. Ennen tuota sain 30.90, eli hieman ylittyi. Ja sain itse asiassa kolmesti tehtyä koko radan täydellisesti barrel rolleileen, mutta sitten sen aivan viimesen helpon barrel rollin kämmäsin kolmesti. :D Lopulta se meni. Nähtävästi paineet sekotti.

Beat Zico tuli eilen. Ajaksi sain 30.74

Itse sain myös tämän muutama tunti Exen jälkeen... Tuli sitte vedettyä noin 400 kierrosta..:confused:. Aika josta lähdin oli 31.45 (huom.muistin väärin Exe) ja 200 jälkeen 30.88... Rupesi jo usko lähtee ja uni tulee mutta 180 kierrosta myöhemmi tuli hattutemppu. 30.82, 30.80 ja 30.68 Noitten jälkeen ei enää onnistunu mikään kierähdys minnekkää. Mutta tulipa tehtyä sekin sitte... huh huh...

Ja eilen tuli pelin (omasta mielestäni) vaikein trophy, eli tuo Elite Campaign Legend. Ja tänään hommasin Arcade Perfectin. Nyt on kaikki vaikea tehty ja voi jo sanoa, että platina on puoliksi taskussa. Nyt vaan Bling Brigadea, vähän jotain pisteiden grinaamista aluksille ja sit DLC-trophyt (jotka ei tosin platinaan vaikuta).

Platina kilahti noin 7 maissa tänä aamuna... viimeinen trophy oli 100 000 uskollisuuspistettä joka oli aika grindaamista. Molempien HD ja Fury kampanjoiden jälkee oli noin 70 000 p Assegailla ja n10-20k muilla talleilla. Kyllä se 9 vaikeusaste ihan oikein oli. Ja kiitos Exectalle, Huntille ja 5 muulle ulkomaalaiselle ketkä oli eilen Bling Brigadea saamassa. :)

Tiesitkö että nuo loyalty pointsit pystyy grindaamaan vain laittamalla pilot-assistin päälle, sitten vaikkapa Vineta K radaksi ja painat vaan X:n pohjaan Speed Lapissa. Itse laitoin kuminauhan ohjaimen ympärille, jolloin X painautuu koko ajan alas. Tälläkin hetkellä oma alus ajelee tuolla ympäri Vineta K:n 99 kierrosta. 99 kierrokseen menee Rapierilla (sen olen todennut nopeimmaksi, Phantom ei ole jostain syystä nopein, ei tykkää pilot-assistista, varmaan) noin.. oliskohan 45 minuuttia. Joten käyn aina about kolmen vartin välein vaihtamassa alusta ja laittamassa seuraavan aluksen kisailemaan. 198 kierrosta (99 x 2), niin sillä tienaan noin 6000 pistettä ja kun mulla on jo muilla aluksilla yleensä väh. n. 1800, niin about kaks 99 kierrosta riittää kaikille aluksille. Tätä samaa jippoa käytän sitten vielä Icaraksen 100 000 pisteen saamiseen (nyt on pisteitä muistaakseni n. 60 000).

Kunhan auto-pilotti on grindaillut pisteet, saan kaks viimestä trophyä, Livery Liberationin ja WipEout Disciplen. Sitten enää DLC-trophyt, jiihaa. Kyllä se 9/10 on oikein sopiva vaikeustaso tälle platinalle, jopa 10 ei ole liioittelua. Mut se keskiarvo, 9.5 on oikein sopiva siellä ps3t.org:issa.

Kunhan auto-pilotti on grindaillut pisteet, saan kaks viimestä trophyä, Livery Liberationin ja WipEout Disciplen. Sitten enää DLC-trophyt, jiihaa. Kyllä se 9/10 on oikein sopiva vaikeustaso tälle platinalle, jopa 10 ei ole liioittelua. Mut se keskiarvo, 9.5 on oikein sopiva siellä ps3t.org:issa.

Eikö olisi järkevämpää hoitaa ensin alta pois nuo DLC-pystit ja vasta sitten grindata uskollisuutta? Menee lisäosasta saatu uskollisuus noin päin pelailtuna hukkaan.

Tiesitkö että nuo loyalty pointsit pystyy grindaamaan vain laittamalla pilot-assistin päälle, sitten vaikkapa Vineta K radaksi ja painat vaan X:n pohjaan Speed Lapissa. Itse laitoin kuminauhan ohjaimen ympärille, jolloin X painautuu koko ajan alas. Tälläkin hetkellä oma alus ajelee tuolla ympäri Vineta K:n 99 kierrosta. 99 kierrokseen menee Rapierilla (sen olen todennut nopeimmaksi, Phantom ei ole jostain syystä nopein, ei tykkää pilot-assistista, varmaan) noin.. oliskohan 45 minuuttia.

Aika kivasti meni Phantomilla, kun valitsi radaksi Vineta K reversen. Normisuuntaan alus jäi usein jumiin, mutta käänteiseen suuntaan sujui kuin rasvattu. Vaikka eipä se tuon 45 minuutin alle sekään tainnut mennä, ainakaan kovin paljon.

Eikö olisi järkevämpää hoitaa ensin alta pois nuo DLC-pystit ja vasta sitten grindata uskollisuutta? Menee lisäosasta saatu uskollisuus noin päin pelailtuna hukkaan.

Niin mä teenkin. Hommasin eka ton Livery Liberation -trophyn, ja nyt teen DLC-trophyt Icarasilla (jolle tarviin enää sen 100k pistettä).

Ylös Bottom