Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

True Crime: New York City

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: True Crime: New York City

Musitaakseni Putanen puhui pelistä suht' myönteiseen sävyyn kunnes haukkui arvostelun lopussa koko paskan pataluhaksi. Lykkäsi kuitenkin kolme tähteä, jos muistan oikein.

Dodii. Pukinkontista löyty ja ihan ok peli on. Mutta jos tiiätte miten President Club tehtävä mennää. Siinä lopussa oon jossai hallissa ja sit joku pomo ampuu mua KK:lla (konekivääri), Ja sit lukee HINT: Disarm P.Lincoln ymmärrän ton mut en miten se tehään.

Ice Cube sanoi:
Dodii. Pukinkontista löyty ja ihan ok peli on. Mutta jos tiiätte miten President Club tehtävä mennää. Siinä lopussa oon jossai hallissa ja sit joku pomo ampuu mua KK:lla (konekivääri), Ja sit lukee HINT: Disarm P.Lincoln ymmärrän ton mut en miten se tehään.
Mene peliapupalstalle niin voi apua löytyä. Täällä tulee vain spoilattua.

Ihan ok peli todellakin, paljon hyvää, kuten toimiva ja laaja kaupunki, oikeasti voi valita pelaako hyvää vai pahaa poliisia ja seuraukset sen mukaisia, muutakin kuin pelkkä pääjuoni, taktiikkojen miettiminen jos oikesti haluaa olla hyvä poliisi:) jne jne.

Paljon on myös huonoa, kuten edellisenkin osan suhteen, tässäkin on muutavia rasittavia bugeja, kuten välillä varsinkin kun juostaan ase kädessä pelihahmo liikkuu uskomattoman hitaasti ja ruudunpäivitys tökkii myös ajaessa silloin tällöin.

Ylös Bottom