Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan VengeanceRising
Gamespotissa ovat arvostelleet monia pelejä päin metsää.
Kun googlella etsii arvosteluja kyseisestä True Crimesta, niin löytyy sieltä paljon enemmän True Crimelle pisteitä antaneita arvostelusivuja.
Esim: http://www.metacritic.com/games/platforms/ps2/truecrimestreetsofla/
http://www.nlgaming.com/nl/asp/id_716/nl/reviewDisp.htm
Itse en arvosteluista välitä pätkääkään.
Ja True Crimen tulen ostamaan...huonoista arvosteluista huolimatta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krl85
...ja gangsterin kommenttiin: Getaway oli mielestäni täysi susi ja gamespot arvosteli sen hyvin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Tuosta minä olen eri mieltä...2 osaa odotellessa![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
Kyllä tuo peli ainakin osaa ottaa päähän oikein toden teolla. Koitin epätoivoisesti hankkia shieldejä jotta voi hankkia uusia taitoja. Joku puoltoista tuntia hakkasin siinä ja ehti monta kertaa tekeen mieli heittää ohjain seinään. Nämä kaikki joko pelin bugien tai muuten vain ärsyttävien ominaisuuksien vuoksi. Semmosta pikkuvikaa se peli on kyllä täynnä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Ei kai noista jutuista aivan varmaa tietoa ole, mutta kaikki alkoi tietääkseni siitä, kun Eazyn piti päästää Dre eroon levysopimuksestaan Ruthlessilta -> Sugen Death Row:lle. Dre siis halusi lähteä bändistä kaiketi lähinnä samoista syistä eli manageriongelmista, kuten Ice Cube. Tähän vielä Suge Knightin hyökkäys Eazya kohtaan ja keitto oli aika valmis.
Ekalla Dren soololla, biisissä "Fuckin' With Dre Day" saa osansa Eazy-E ja Snoop lataa lähinnä sille mikä nyt olikaan Tim Dog itärannikon, onneksi unohdettu, kaveri.
Tästä suivaantuneena Eazy teki "It's on (Dr.Dre) 187um killa" levyn, joka oli omistettu kenellekäs muulle. Tässä tietysti studiogangsteriksi Dre leimattiin pitkälti naurettavien World Class Wreckin Crew - kuvien ansiosta. "MF Real G'z" -biisissä Eazy, Dresta ja Knoccout vastaavat tuohon Dre Dayhin ja anorektikoksi haukutaan Dren löytö Snoop Dogg.
Riidathan sovittiin kuolinvuoteella, mutta haudan takaa tuli vielä Eazyn viimeinen levy about '96, jossa vielä "Wut would you do".
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pertila
keskustelu taas tyrehtyi kun peli julkaistiinHeittäkää nyt omistajat kommentteja? Itse olin pelistä kohtuu innostunut, mutta hieman panee epäilemään kun kukaan ei täällä kehu peliä enää julkaisun jälkeen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Everlast
TIM DOG!
Diggailin tätä todella paljon joskus koulussa, oiskohan ollut ylä-asteella. Tim Doghan dissasi Eazy E:tä ja muita minkä kerkesi. Eka levy oli hyvä ja hauska, jonka jälkeen Tim Dog katosi jonnekin yhden hitin ihmeiden unholaan.
"Fuck Compton" oli aika hauska ja hyvä biisi.
Mites ne riimit menikään ..."I'm cool with Ice Cube and Ice-T, but NWA aint shit to me" ja sitä rataa.
Ev