Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

True crime : streets of LA

janner1987

New Member
no aikooko joku ostaa kyseistä peliä??? itse ennakko varasin sen just konsolinetistä ... testasin ps2sella ja se oli aika hyvä jopa pleikka kakkosen peliks.... , mutta sehän on selvää että cube versio on parempi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan janner1987
no aikooko joku ostaa kyseistä peliä??? itse ennakko varasin sen just konsolinetistä ... testasin ps2sella ja se oli aika hyvä jopa pleikka kakkosen peliks.... , mutta sehän on selvää että cube versio on parempi.

Eivät kaikki multiformaatti-pelit ole Cubella automaattisesti parempia kuin PS2:lla.

Olen kuullut pelin nimen monesti, mutta en edes tiedä, että millainen peli on kyseessä. Jonkinlainen GTA-variaatio, kenties?
 
Olen varannut myös pelin konsolinetistä. Kunhan vain saisi sen jo perjantaiksi, miksei jopa huomiseksi...
GTA-tyylinen pelihän tuo on, mutta ainakin itseäni kiinnostaa tuo juoni, joka haarautuu. Esim tästä, et saa pahista kiinni ja hän pakenee. Et voi kuulustella kyseistä henkilöä vaan joudut jatkamaan peliä muuten. Kuulostaa kyllä hyvältä.
Onkos joku muukin nähnyt mainosta True Crimestä? On aivan tautisen hauska... voi luoja, että tuli eilen naurettua.
Vaikuttaa ihan kelpo peliltä, mutta tarkemmin kunhan olen peliä testannut tarpeeksi.
 
itse aion kans kyseisen pelin hommata kunhan saan noita vanhoja pelattu läpi. Eniten kiinnostaa siksi koska se on GTA tyyppinen ja en ole niitä päässyt pelaamaan kun tietsikalla ne ei enään pyöri ja Cubelle niitä ei ole tullut.
 
Sääli, että GTA3 tai Vicecityä ei tulla varmaankaan koskaan näkemään GC:llä, mutta antaahan toi TR : LA varmaankin jotain kiksejä muuten aika suppeaan toimintapeli joukkoon nintendolla. Itseäni kiinnostaa paljon "My Man Snoopydoopy!" ja musiikit pelissä. Tunnelma tulee varmaankin olemaan kovastikin katossa kun saa perjantai illalla kaverit kokoon ja kopan kaljaa viereen.

Ostan heti kun löytyy porin suunnalta.
 
Pelikaupassa kuulin tiedon, että AMO Oy on ilmoittanut että he saavat itse pelit vasta ensi maanantaina.

Eli kaupoista peli löytynee silloin vasta ti-ke, 25-26 päivä.

-PV-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Patovahti
Pelikaupassa kuulin tiedon, että AMO Oy on ilmoittanut että he saavat itse pelit vasta ensi maanantaina.

Eli kaupoista peli löytynee silloin vasta ti-ke, 25-26 päivä.

-PV-

Jeps... mutta konsolinet yrittää hankkia peliä muualta, että hyvällä tuurilla pelin voi saada jo perjantaina.
 
Itse olen mainoksen nähnyt MTV:ltä, enkä siis voi olla varma puhummeko nyt samasta asiasta...
Offtopic: Onko kukaan huomannut sellaista LotR:RotK mainosta, josta saa melkein sellaisen kuvan, että se olisi exclusive, koska mainoksen lopussa tulee sellainen Gamecube-logo ja pelistä näytetään GC- ja GBA kannet... Vähän samantapainen mainoskikka kuin pari viikkoa sitten Harry Potter-pelimainos Aku Ankassa, jossa luki isolla GC-ja GBA loggot, mutta PS2 eikä XBox-logoja näkynyt missään... Onkohan Nintendo tehnyt jonkinmoisen sopimuksen EA:n kanssa?
 
Perjantaina tämä kilahtaa postiluukusta, lähetin nimittäin mailia tonne konsolinettiin.

On varmaan pirun hyvä, 9.0 ign ja lukija arvostelut 9.1.
 
Offtopic: Onko kukaan huomannut sellaista LotR:RotK mainosta, josta saa melkein sellaisen kuvan, että se olisi exclusive, koska mainoksen lopussa tulee sellainen Gamecube-logo ja pelistä näytetään GC- ja GBA kannet... Vähän samantapainen mainoskikka kuin pari viikkoa sitten Harry Potter-pelimainos Aku Ankassa, jossa luki isolla GC-ja GBA loggot, mutta PS2 eikä XBox-logoja näkynyt missään... Onkohan Nintendo tehnyt jonkinmoisen sopimuksen EA:n kanssa? [/B][/QUOTE]

Alukshan siinä oli Xbox, ps2 jne.
Ehkäpä se tuli GC:n pikkasen myöhemmin. Who knows...
 
mahtava peli ite tykkäsin tosi paljon tarina on omasta mielestäni aika loistava bugeja tässä pelissä on jonkun verran mutta se johtuu varmaan siitä että peli on niin laaja menin läpi pelin eilen ja olen iloinen .................. onko joku saanu vielä snooppia??? ite lähen justiin ehtiin niitä luita ...
 
Nyt on peli hakattu läpi (kahdesti) viikonlopun aikana. Peli on aika lailla lyhyt, mutta en suorittanut lähellekkään kaikkia tehtäviä. Lyhyesti plussat ja miinukset:

+ LA on ISO
+ Hajoavat paikat
+ Juoni, jota voi jatkaan vaikka tyrii tehtävän
+ Erinlaisia loppuja
+ Kehittyvä hahmo
+ Soundtrack yllätti!
+ Widescreen ja Pro Logic II- tuki!

- LA on ISO
- Grafiikka paikoin vaisua
- Aluksi tylsä
- Viimeistelemättömyys (Bugit)
- Mopot puuttuu!

Pelistä jäi kummiskin erittäin positiivinen kokonaisuus, jaksaa pelata useaan otteeseen läpi. Onko pelissä muuten sitä Megadeathin "Symphony of Destruction"- biisiä? Pelaajassa vain oli mainintaa ja ohjekirjassa mainittiin, mutta en löytänyt koko biisiä . 8½ on ihan osuva arvosana.
 
onko se muuten bugi ku vetää täysiä seinään ni se menee läpi...?
nii sellasista joista ei muuten mee läpi...
 
Ylös Bottom