Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tuhottomasti AP:a!!!![Spoilereita]

zacharia

New Member
Huomasin tässä vähä aikaa sitten, että pelissä voi saada jumalattomasti ap:a yhessä ottelussa.


Tarvitset:
1.Overdrive-->AP abilityn. Sen saa doot to tomorrow itemeistä, jotka taas saa kun kerää tarpeeksi möllejä
2.don tomberry area conquestiin. Sen saa keräämällä jonkun paikan kaikki möllit..mikä se oli?? jos joku muistaa niin postaa sen tänne.
(3.3x/2x ability. 3x on tuhottoman vaikea, mutta jos sen saat niin ole iloinen.Saa myös valmiina one-eye viholliselta taistelu areenalla)
(4.triple/double overdive,en tiedä, mutta itse löysin doublen auronille.)
(5.armoriin auto-phoenix ainakin yhdelle hahmolle(tarvitset mega.phoenexeja, jotka saat kun keräät 4x jokaista lintua)

Suluissa olevat eivät ole pakollisia, mutta kannattaa olla jos haluaa tajuttomasti ap:a itselläni oli Auronilla double overdive ja overdive-->ap,ja sain vain 11 -17 s. leveliä, joka on siltikin aika paljon.

Tee näin:
Equippaa hahmolle jolle haluat paljon ap:a ase jossa on yllä mainittuja juttuja, ja laita overdrive-kohtaan comrade.
Ota kaksi hahmoá, jotka ovat tappaneet eniten vihollisia tappeluissa, sillä karma tekee sen mukaan damagea.

Kaksi uhria, jotka olet valinnut, ja ovat tappaneet eniten vihollisia hyökkäväät donin kimppun, se counter attackkaa hillittimömällä iskulla, joka parhaimmillaan vie 99,999 mutta itselläni se vei vain 40,000. kolmannella hahmolla TÄYTYY olla joko auto-phoenix tai auto-life. auto life vie vuoro joten saat itse päättää,itse käytin auto phoenixia.

Kun don lakkaa karman tekemistä, iskut vievät vain 9999 joten turhaan ei kannata tapella, tapa don tai juokse pois. Tappelun loputtua saat hahmolle jota halusit nostaa SaIrAaSti AP:a riippuu miten paljon karma vei ystäviltäsi.

Jos haluat, voit varustaa uhrit myös, mutta laita heille silloin stoic, silloin he saavat myös ap:a.

Niille jotka eivät tajunneet ideaa:
overdrive-> ap tekee sen, että iskujen tuoma overdrive menee suoraan AP:n eli 99,999 antaa n. 100.000 ap:a, ja jos tämä tulee kahdelta hahmolta,eli siis karma vie molemmilta uhreilta 99,999 se on 200.000, jos käytät triple ap:a se on 600.00 laske itse loput, mutta on mahdollista saada 99. s leveliä!!
-------------------------------------------------------------------------------
AP taivas Me Nyyppä-joukolle, jolla on niin, ettei Karma vie 99,999.
Tarvitset muuten samat jutut kuin ylhäällä, paitsi:
1.Vähintään kahdelle hahmolle auto-phoenix.
2.Cactuar King area-conquestiin.(sen saa kun kerää kaikki möllit Thunder Plainsista. Cactuar on vaikein, mutta itse löysin sen monta kertaa läheltä niitä cactuar patsaita.)
Cactuar King on hyvä ap:n keräyksen aloitus kohde, sillä se omaa iskun joka vie aina 99,999. Itse sain Auronilla(Double over drive ja OD-->AP) 27 s.leveliä yhdestä ottelusta, eli noin 300.000 ap:a.
Varusta kaikki hahmot comrade overdrive hommalla, sillä toisin kuin tonberryssä, cactuar hakkaa ketä sattuu ja millon sattuu.
Lisäksi cactuar on nopea ku piru, siksi tarvitset kaksi auto-phoenixia. Sitten menet tappeluun, annat cactuaryn iskeä lujaa monesti, lopulta se lähtee karkuun. Ja jos on hyvin käynyt saat sssssssssssssssssssairasti ap:a
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
2.don tomberry area conquestiin. Sen saa keräämällä jonkun paikan kaikki möllit..mikä se oli?? jos joku muistaa niin postaa sen tänne.
Chamber of Stolen Fayth, eli luola josta löytää Yojimbon. Monster Arenan listassa tuo paikka on nimellä Sunken Cave.

Jep, tuo on hyvä kikka kun sen tajusi. Loppui aika äkkiä Sphere Board kesken. ;)
 
Re: Re: Tuhottomasti AP:a!!!![Spoilereita]

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GrandAlf

Chamber of Stolen Fayth, eli luola josta löytää Yojimbon. Monster Arenan listassa tuo paikka on nimellä Sunken Cave.

Jep, tuo on hyvä kikka kun sen tajusi. Loppui aika äkkiä Sphere Board kesken. ;)
Niin. Tämä on myös aika hyvä osata, jos hahmoilta puutuu tärkeitä juttuja kuten quick hit, sillä ilman sitä ei dark aeoneiden pieksemisestä tule mitään
(Ellei sitten..zanmato)

Ainiin, Itse muistan etsineeni sitä tonberryä muutaman tunnin, kunnes huomasin, että sen suurin encounter rate on "vihreässä" tilassa ensimmäisessä risteyksessä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tänään tapoin Omega Weaponin ja sain Auronille Triple Overdriven, ja sittn menin cactuar kingii vastaan ja tempasin 53 s.levelii:D
Kuka tietää helpon tavan saaha 3x AP (en halua kuulla sanaakaan One-Eyestä:mad: )
Noniin..Auron rupes viemään kerralla 50.000 ja one-eyekin tippuu jo yhellä kierroksella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo... taisitpa ite huomata... näyttäis olevan lähes suora suomennos yhdestä gamefaqsin faq:sta. Ei millään pahalla...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hellspawn
Joo... taisitpa ite huomata... näyttäis olevan lähes suora suomennos yhdestä gamefaqsin faq:sta. Ei millään pahalla...
Ei muuten ole. Hoksasin itekkin että siellä niitä on, mutta täsäs mun jutussa on virheitä, joita en jaksa korjata sillä se olis plaginointia, ja kyllä löysin tämän itse, ja otan tuon pahalla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Tänään tapoin Omega Weaponin ja sain Auronille Triple Overdriven, ja sittn menin cactuar kingii vastaan ja tempasin 53 s.levelii:D
Kuka tietää helpon tavan saaha 3x AP (en halua kuulla sanaakaan One-Eyestä:mad: )
Noniin..Auron rupes viemään kerralla 50.000 ja one-eyekin tippuu jo yhellä kierroksella.

One-eye on ehdottomasti helpoin tapa!! hullu
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krl85


One-eye on ehdottomasti helpoin tapa!! hullu
Ei se mulla aluksi ollut, piti kehittää alkeellisilla ap konsteilla, mutta sitte se rupes tippuun aika helpolla. Siitä saa myös aika helposti dark mattereita jos onnistuu aina overkillaan sen,sillä joskus se puottaa yhen, ja overkillin kans se on 2.
BTW, huomasin mtyös, että one-eyestä saa niin paljon ap:aseita että jos niitä myy, tulee rikkaaksi nopeasti. Kunnollisesta 3x ap aseesta saa n. 60.000
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krl85
kyllä se mielestäni on niin että one-eye on helpoin species conquest vihollinen
Ehkä. Mutta siihenkin kannattaa olla melkoisen hyvät ukot, sillä on energia nimittäin noin 180.000
 
Menin vähän sekasin tossa selostuksessa...heh..

Eli miten näitä double/triple overdrivejä voi saada?

Entä miten saa One Eyen Arenaan? Minkä alueen viholliset pitää kerätä?:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rebellion
Menin vähän sekasin tossa selostuksessa...heh..

Eli miten näitä double/triple overdrivejä voi saada?

Entä miten saa One Eyen Arenaan? Minkä alueen viholliset pitää kerätä?:confused:
One-eyen saa kun kerää niitä lentäviä yks-silmä monstereita. En ole varma mutta uskoisin että jokaista pitää kerätä 4-5. Triple OD:n saa kun kerää kaikkia vihollisia vähintään yhden, eli siis kun on valloittanut kaikki areat
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rebellion
Menin vähän sekasin tossa selostuksessa...heh..

Eli miten näitä double/triple overdrivejä voi saada?

Entä miten saa One Eyen Arenaan? Minkä alueen viholliset pitää kerätä?:confused:

Yksi tapa on juuri tuo One-Eye. Se pudottelee aika tiuhaan niitä. Varsinkin jos Overkillaa sen. Helppoa kun ukot tekee 99 999 vahinkoa :D.

Kerää 4 jokaista sellaista lentävää yksisilmäistä hirviötä niin pitäisi ilmestyä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin


Yksi tapa on juuri tuo One-Eye. Se pudottelee aika tiuhaan niitä. Varsinkin jos Overkillaa sen. Helppoa kun ukot tekee 99 999 vahinkoa :D.

Kerää 4 jokaista sellaista lentävää yksisilmäistä hirviötä niin pitäisi ilmestyä.


Saako niitä olla enemmän kuin 4?
 
Mitä tarvii että saa tehtyy yli 9999 damagee, oon kuullu jostain damage brakesta tai jostain sellasesta ???
 
Ylös Bottom