Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tuhottomasti AP:a!!!![Spoilereita]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zacharia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Osaakko joku antaa neuvoja siihen perhosten kaappaus alipeliin mistä saa jonkun sigilin. Pitääkö se päästä silleen, että ei osu yhteenkään punaseen perhoseen? Vaikeeta!

Kyllä :(. Ainoa neuvo minulta on vain kärsivällisesti yritettävä. Auttaa paljon, jos kykenet muistamaan niiden sinisten perhosten sijainnin ulkoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Osaakko joku antaa neuvoja siihen perhosten kaappaus alipeliin mistä saa jonkun sigilin. Pitääkö se päästä silleen, että ei osu yhteenkään punaseen perhoseen? Vaikeeta!
Mä en päässy sitä läpi, mutta siinä on tarkoitus ehtiä sen ajan sisällä jonnekkin kun on ottanu sinisen perhosen..vissiinkin.
 
Re: Re: heeh

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Vasta 80? mä sain ekan break-damage limitin siinä..100h kohdalla

sain ekan break hp ja damage limitin siinä 55h siihen auttaa ultima aseet ja muut sälät
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever


Mä tapoin pelkkää Valeforia 7-8h, että sain yhdelle kolmesta hahmostani (tällä kertaa Tidukselle) Ribbon+Break HP Limit+2 tyhjää paikkaa -armorin :D
En vielä tiiä jaksanko samaa rääkkiä Ifritin ja Ixionin kohalla... Tällä hetkellä on Blitzball ja Wakkan aseen keräys käynnissä.

miten sait kuluu Dark Valeforiin 8h????? Yunalle Luckia joku 20 ja sitte Grand Summon -> Yojimbo Gil joku 100.000-400.000 sillä lähtee kerrasta Yojimbo tekee Zanmaton
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Make


miten sait kuluu Dark Valeforiin 8h????? Yunalle Luckia joku 20 ja sitte Grand Summon -> Yojimbo Gil joku 100.000-400.000 sillä lähtee kerrasta Yojimbo tekee Zanmaton
Mitä hauskaa siinä sitten muka on?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Make


miten sait kuluu Dark Valeforiin 8h????? Yunalle Luckia joku 20 ja sitte Grand Summon -> Yojimbo Gil joku 100.000-400.000 sillä lähtee kerrasta Yojimbo tekee Zanmaton

Niin kuin joskus täällä sanoin, että jos Dark Aeonit voittaa rehellisesti ja vielläpä koittaa hankkia niiltä kunnon tavaroita kuten Griever teki niin pelin "ikä" lisääntyy huomattavasti peli aikaa voi hyvinkin tulla monia tunteja keräämisessä jne.

No jos Yojimboa käyttää niin pelin kesto voi tosiaan vähentyä sen 100h aivan helposti, ja eipä siinä kovasta työstäkään oikein palkintoa saa jos vaan kaikkiin salapomoihin käyttää Yojimboa...

No onneksi se sentään tyssää useimmilla sitten siihen Dark Yojimboon :D , toivotaan vaan että sitten FFXII:ssä palataan vanhaan kunnon tyyliin ettei ole mitään tuollaista Yojimboa joka tappaa kaiken, vaan vanha kunnon Odin/Gilgamesh joka ei huido juuri muita kuin normaali viholliset...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dammet
Mietin tässä vain, että mikä mahtaa olla toi Crisiksen mainitsema Griever... Olis ihan kiva tietää :p

Griever on GBA/CUBEFIN Moderaattori , eikä mikään tavara toisin kun viestistäni voisi päätellä :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Make

miten sait kuluu Dark Valeforiin 8h????? Yunalle Luckia joku 20 ja sitte Grand Summon -> Yojimbo Gil joku 100.000-400.000 sillä lähtee kerrasta Yojimbo tekee Zanmaton

Kuten tuolla sanottiin, Zanmato on ehkä paras tapa pilata peli. Mutta joka tapauksessa, ongelma ei ollut siinä. Itse asiassa tapoin Valeforin joka kerta vain lyömällä sitä kerran Auronilla, ja sen jälkeen tein kerran Oblivionin (Yunan overdrive-mittarin täyttämisen jälkeen oli luonnollisesti vasta tallennettu).

Ongelma olikin siinä, että Valefor oli pidättyväinen mua kohtaan ja anto pelkkää paskaa. Jouduinkin tappamaan sen niin monta kertaa, että tuota aikaa _vähän_ kerääntyi. Zanmato olisi tuskin ollut sen nopeampi keino, ja rahaakin olisi mennyt.

Ja Yunan luck on btw 42.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GrandAlf

Mitä hauskaa siinä sitten muka on?

silloin voi keskittyä enemmän ite äijien kehitykseen ja muuhun.
ei vaa viittiny ruveta mäiskiin valeforia äijillä
 
Joku tärvää Dark Valeforiin 8 tuntia? Ymmärrä että Zanmatoa ei tueta mutta mä tapoin sen Tiduksen ja Yunan Attackeilla ja aikaa kului alle 10 sekuntia (ei ollut tuolloin edes kovinkaan hyvät statsit)

PS. Mitä Airship-valikossa muka tapahtuu kun hakkaa kaikki Dark Aeonit?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Joku tärvää Dark Valeforiin 8 tuntia? Ymmärrä että Zanmatoa ei tueta mutta mä tapoin sen Tiduksen ja Yunan Attackeilla ja aikaa kului alle 10 sekuntia (ei ollut tuolloin edes kovinkaan hyvät statsit)
Et ilmeisesti lukenut vastaustani? Sanoin, että tapoin sen aina kahdella iskulla, MUTTA halusin siitä hyvän armorin, joten jouduin tappamaan sen tuhottoman monta kertaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever

Et ilmeisesti lukenut vastaustani? Sanoin, että tapoin sen aina kahdella iskulla, MUTTA halusin siitä hyvän armorin, joten jouduin tappamaan sen tuhottoman monta kertaa.
Kahdella iskulla :o ja molemmat vei 9999..en tiedä onko se silloinkaan mahdollista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Kahdella iskulla :o ja molemmat vei 9999..en tiedä onko se silloinkaan mahdollista.
9999? Löin Auronilla kerran 99999 ja sitten tein Animalla Oblivionin. Siihen tipahtaa.
 
Mä oonpelannu nyt joku 85 tuntia peli alkaa vaan käymään hieman tylsäks.. oon keränny kaikki crestit ja sigilit.. no ainaikin melkein kaikki.. mut mul ei oo Celestial Mirroria? mitä vittuu mist sen saa ois kiva saada noi aseet.. jotain jääny välii?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cerbeross
Mä oonpelannu nyt joku 85 tuntia peli alkaa vaan käymään hieman tylsäks.. oon keränny kaikki crestit ja sigilit.. no ainaikin melkein kaikki.. mut mul ei oo Celestial Mirroria? mitä vittuu mist sen saa ois kiva saada noi aseet.. jotain jääny välii?
Oolrait, tässä sitten tulee aika pahaa spoileria, joten ne jotka vähääkään haluavat selvittää asian itse, älkää lukeko riviäkään tästä eteenpäin. Ne joita taas kiinnostaa, olen kirjoittanut tuohon siis valkoisella koko tarinan, joten maalatkaa alue hiirellä...

Eli, menet Remiem Templeen (pääsee Calm Landsista chocobolla) ja siellä et mene suoraan temppeliin, vaan ennen temppelin ovea käännyt oikealle. Siellä juttelet yhelle chocobolle, jolloin tulee kysymys: "Haluatko kisata". Tietysti vastaat kyllä, ja voitat tuon kisan. Jos et voita, kisaat tietysti uudestaan (resetti ei hyödytä mitään).

Mutta jos ja kun olet voittanut, saat Cloudy Mirrorin (tai joku semmonen se oli). Sitten vain menet Macalania forestiin ja siellä pitää tehdä semmoinen yksinkertainen perheenlöytämistehtävä. Ensiksi haet isäukon äidin luo äitiä seuraavasta kuvasta (tai siitä läheltä. Et voi kuitenkaan olla huomaamatta. Puhuu siitä että piti tavata vaimo ja blaa blaa blaa. Sanot siis että se ämmä on <- tuolla).

Sitten niiltä on penska hukkunut, joten menet sinne missä äiti oli ja puhut molemmille vanhemmille ainakin KAKSI KERTAA, ja siitä vasemmalta lähtee semmoinen tähtipolku (näyttäisi että leijuisi ilmassa. Tuntuu että koostuisi valosta). Tai en ole ihan varma onko tuota polkua tuossa vielä - joka tapauksessa menet syvemmälle Macalania forestia, kyllä se nulikka sieltä löytyy (ei voi muistaa). Seuraat vain sitä polkua, ja siellähän se penska jo onkin eräänlaisen kiven luona. Siinä sitten vanhemmat ryntää paikalle ja blaa blaa blaa. Sen jälkeen painat X:ää kiven kohdalla ja tadaa, voit ladata Cloudy Mirrorin. Siitä muuttuu siis Celestial Mirror. Sitten kun sulla on crestit, sigilit ja tietysti itse aseet, painat vain nappia kiven kohdalla ja se päivittää ne uuteen uskoon. Jos on sekä crest että sigil jotain asetta kohti, painat aina kaksi kertaa.


Toivottavasti ei menny liian epäselväks :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Re: Celestial Weapons

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Niin, eli sigilit ja crestit

Eli mulla on nyt auronin, tiduksen, yunan ja rikkun celestial weaponit. Vain sigilit ja crestit niihin puuttuu, voisko joku neuvoa, mistä ne saa? ennestään mulla on jo moon, venus, mars ja vielä joku muu sigilit/crestit, ja miten niitä celestialeja saa parannettua, kun lukee, että cannot customise. Ja miten ne sigilit ja crestit saa "asennettua"
 
Re: Re: Re: Re: Celestial Weapons

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku


Eli mulla on nyt auronin, tiduksen, yunan ja rikkun celestial weaponit. Vain sigilit ja crestit niihin puuttuu, voisko joku neuvoa, mistä ne saa? ennestään mulla on jo moon, venus, mars ja vielä joku muu sigilit/crestit, ja miten niitä celestialeja saa parannettua, kun lukee, että cannot customise. Ja miten ne sigilit ja crestit saa "asennettua"
Lueppa ylhäällä oleva viestini, niin olet astetta viisaampi...
 
Ylös Bottom