DemonWithin
New Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Osaakko joku antaa neuvoja siihen perhosten kaappaus alipeliin mistä saa jonkun sigilin. Pitääkö se päästä silleen, että ei osu yhteenkään punaseen perhoseen? Vaikeeta!
Kyllä
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Osaakko joku antaa neuvoja siihen perhosten kaappaus alipeliin mistä saa jonkun sigilin. Pitääkö se päästä silleen, että ei osu yhteenkään punaseen perhoseen? Vaikeeta!
Mä en päässy sitä läpi, mutta siinä on tarkoitus ehtiä sen ajan sisällä jonnekkin kun on ottanu sinisen perhosen..vissiinkin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Vasta 80? mä sain ekan break-damage limitin siinä..100h kohdalla
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Mä tapoin pelkkää Valeforia 7-8h, että sain yhdelle kolmesta hahmostani (tällä kertaa Tidukselle) Ribbon+Break HP Limit+2 tyhjää paikkaa -armorin
En vielä tiiä jaksanko samaa rääkkiä Ifritin ja Ixionin kohalla... Tällä hetkellä on Blitzball ja Wakkan aseen keräys käynnissä.
Mitä hauskaa siinä sitten muka on?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Make
miten sait kuluu Dark Valeforiin 8h????? Yunalle Luckia joku 20 ja sitte Grand Summon -> Yojimbo Gil joku 100.000-400.000 sillä lähtee kerrasta Yojimbo tekee Zanmaton
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Make
miten sait kuluu Dark Valeforiin 8h????? Yunalle Luckia joku 20 ja sitte Grand Summon -> Yojimbo Gil joku 100.000-400.000 sillä lähtee kerrasta Yojimbo tekee Zanmaton
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dammet
Mietin tässä vain, että mikä mahtaa olla toi Crisiksen mainitsema Griever... Olis ihan kiva tietää![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Make
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GrandAlf
Mitä hauskaa siinä sitten muka on?
Et ilmeisesti lukenut vastaustani? Sanoin, että tapoin sen aina kahdella iskulla, MUTTA halusin siitä hyvän armorin, joten jouduin tappamaan sen tuhottoman monta kertaa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Joku tärvää Dark Valeforiin 8 tuntia? Ymmärrä että Zanmatoa ei tueta mutta mä tapoin sen Tiduksen ja Yunan Attackeilla ja aikaa kului alle 10 sekuntia (ei ollut tuolloin edes kovinkaan hyvät statsit)
Kahdella iskullaLainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Et ilmeisesti lukenut vastaustani? Sanoin, että tapoin sen aina kahdella iskulla, MUTTA halusin siitä hyvän armorin, joten jouduin tappamaan sen tuhottoman monta kertaa.
9999? Löin Auronilla kerran 99999 ja sitten tein Animalla Oblivionin. Siihen tipahtaa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Kahdella iskullaja molemmat vei 9999..en tiedä onko se silloinkaan mahdollista.
Oolrait, tässä sitten tulee aika pahaa spoileria, joten ne jotka vähääkään haluavat selvittää asian itse, älkää lukeko riviäkään tästä eteenpäin. Ne joita taas kiinnostaa, olen kirjoittanut tuohon siis valkoisella koko tarinan, joten maalatkaa alue hiirellä...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cerbeross
Mä oonpelannu nyt joku 85 tuntia peli alkaa vaan käymään hieman tylsäks.. oon keränny kaikki crestit ja sigilit.. no ainaikin melkein kaikki.. mut mul ei oo Celestial Mirroria? mitä vittuu mist sen saa ois kiva saada noi aseet.. jotain jääny välii?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Niin, eli sigilit ja crestit
Lueppa ylhäällä oleva viestini, niin olet astetta viisaampi...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Eli mulla on nyt auronin, tiduksen, yunan ja rikkun celestial weaponit. Vain sigilit ja crestit niihin puuttuu, voisko joku neuvoa, mistä ne saa? ennestään mulla on jo moon, venus, mars ja vielä joku muu sigilit/crestit, ja miten niitä celestialeja saa parannettua, kun lukee, että cannot customise. Ja miten ne sigilit ja crestit saa "asennettua"