Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tuleekos niitä pelejä sitten....

JussiMan

New Member
Minulla on nyt meneillään kova sota Cube vai Xbox. Olen nyt kääntynyt Cuben puoleen, saisi sitten vähän erikoisemman konsolin ps2:n rinnalle. Niin sitä vaan, että mites on: Julkaistaanko Cubelle paljon pelejä, julkaisu listoissa ei paljon cuben peleistä puhuta. Entäs sitten vuoden päästä, homehtuuko konsoli nurkassa, kun pelejä ei ilmesty?
Syksyllä olisi cuben hankita tulossa, jos vaan niitä pelejä tulee tarpeeksi.
 
Et ole ainut jolla on vaikeuksia päättää... Ei tuo ex-box oikein vakuuttanut, ja resit ilmestyy vain cubelle,hmmm... Sain muuten kyseisen leffan tossa viikonloppuna, sellanen perus action leffa, faneille must see!
Muuten tietääkö joku tuleeko metal gear solid cubelle? Jos tulee niin päätös on helppo.
 
Eikös Agerex Oy hoida suurimman osan Suomen Nintendo pelien maahantuonnista ? no anyway , rupesin vain miettimään onko Agerexillä mitään nettisivua josta nämä julkaisu listat voisi katsoa, itse en kyllä viellä ole löytänyt.

ja sitten onhan CubeFIN , sieltäkin löytyy julkaisu lista, ja jos Cuben hankkiminen menee syksylle niin silloin taitaa ilmestyä Resident Evil euroopan versiona, jenkki version omistajana voin kyllä suositella ko. peliä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Eikös Agerex Oy hoida suurimman osan Suomen Nintendo pelien maahantuonnista ? no anyway , rupesin vain miettimään onko Agerexillä mitään nettisivua josta nämä julkaisu listat voisi katsoa, itse en kyllä viellä ole löytänyt.

ja sitten onhan CubeFIN , sieltäkin löytyy julkaisu lista, ja jos Cuben hankkiminen menee syksylle niin silloin taitaa ilmestyä Resident Evil euroopan versiona, jenkki version omistajana voin kyllä suositella ko. peliä.

http://www.nintendo-fi.com
 
ainoa peli mika kiinnostaa xboxilleon tuo halo joka tulee onneks pcllekkin mutta cube on kylla pakko ostaa jossain valissa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo, kyllä tuolta listalta löytyi monta peliä mitkä pitää saada.
Taitaa se cubeen kääntyä tämä osto...
Heti kauppaan vaan, kun tulee ekat kesätyö rahat tilille. Onhan se kivempi tehdä duunia, kun tietää mihin säästää.
Cube kuume tuppaa päälle...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
ainoa peli mika kiinnostaa xboxilleon tuo halo joka tulee onneks pcllekkin mutta cube on kylla pakko ostaa jossain valissa

Heh, no Metroid Prime pistää varmaankin hyvin GC:n räiskimispuolen uuteen uskoon, ja entäpä tuleva Perfect Dark ? :D~~~~ Ja kai sieltä joku Duke Nukemikin on tulossa, entäpä Turok ?
Halo nyt on mitä on, kyllä cube rulettaa.
Itse tosin ostan kyseisen laitteen vasta heinäkuussa, koska silloin olen varoissani :cool:
Sama juttu mullakin, kesätöitä "paiskitaan" cuben eteen.
Ja minulle on JO cubekuume.
 
Totuuden torvi taas älähtää:

jeh, työn puolesta mulla oli tuo Xbox kuukauden
himassa, ja peleinä siinä oli Halo, sekä Project Gotham
Racing.

Mä tykkään helvetin paljon kyllä fps peleistä ei siinä mitään.
mutta Halo EI Napannut kyllä sitten ollenkaan...

mun mielestä halo on aivan sama kun pelais jotain
serious samia, yhtä lineaarinen, ja yhtäpaljon samanlainen
kuin muutkin. Ammu nyt sitte jotain söpöä avaruusmörköä.
kiva, ja sitten pitäis kuvitella että ne on vallannu maailman :D

mutta mutta, Gotham Racing iski, ja se iski lujaa !

aivan uskomattoman addiktiivinen peli !

noh, se siitä, nyt on omana Cube, ja siitä en luovu, ja
enää en Xboxiin koske.

odotellaan Need for Speed Hot Pursuit 2:sta ja metroid primeä
sekä montaa muuta peliä !

NAM! Kyllä Nintendo tietää mikä on laatua, vaikkakin joka
konsolilla on hyvätkin pelit, niin Nintendo on periaate.

I've Spoken :)
 
Eternal Darkness vaikutti ainakin ennakkoarvostelun ja muutamien pelivideopätkien perusteella mielenkiintoiselta tuttavuudelta. Eikös tämän pitäisikin pian tulla myyntiin?
 
Itse olen hankkimassa Cubea PS2:n rinnalle. En ole edes ajatellut XBoxia, jokin siinä mättää.. :D GC:lle on tulossa ainakin Turok Evolution, josta on ennakko pelimestarissa. Ja ISS2 pitäisi olla myös tulossa, ja siitäkin povataan PES:n kaltaista huippupeliä. :)
 
En tiedä huomasitko, mutta ISS2 arvostelu on jo cubefinin sivulla. Ei ainakaan kovin mahtavia pisteitä saanut ja ei muutenkaan tuntunut kovin mahtavalta.
 
Tuleekos GameCubelle tuota Virtua Fighter 4:eek:sta vai mikä Virtua Fighter olikaan?

Ja ovakko Virtua Fighterit olleet hyviä muilla konsoleilla esim. PS2:eek:sella?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Tuleekos GameCubelle tuota Virtua Fighter 4:eek:sta vai mikä Virtua Fighter olikaan?

Ja ovakko Virtua Fighterit olleet hyviä muilla konsoleilla esim. PS2:eek:sella?

Eipäs taida Virtua Fighter 4 tulla Cubelle, mutta Soul Calibur 2 tulee! Se on varmasti yhtä hyvää laatua, mutta on tietenkin makuasia kumman tyylisestä mätöstä tykkää enemmän. Itse kallistun VF:n puolelle mutta ainakin ensimmäinen Soul Calibur Dreamcastilla oli uskomaton kokemus.
 
Ylös Bottom