Vahinkoja sattuu joo enkä minä tässä käyttäjän
@John Smith päätä ollutkaan vaatimassa vadille ihan vielä.
Tapanahan täällä on ollut pitää multiplatform pelit (konsoleilla) tässä ketjussa ja sitten jokaisen konsolin yksinoikeuspeleille on omat ketjunsa. Tälläkin pelillä on itse asiassa ihan oma ketjunsa mihin voisi hieman enemmän keskustelua tuottaa vaikka tuon artikkelin muodossa. Itse asiassa olisi hienoa jos näin kävisi useamman muunkin pelin tai uutisen kohdalla.
Hieman offtopicia, mutta aika paljonhan täällä keskustelu ajautuu näihin megaketjuihin kun mun puolesta olisi ihan jees jos keskustelua sijoitettaisiin ihan pelien omiin ketjuihin tai nimenomaan uutista varten tehtyihin ketjuihin joita ylläpitö aktiivisesti postailee (vai onko se edes sitten toivottua ylläpidon mielestä että näihin heidän postaamiin uutisiin laitettaisiin kommentteja?).
Ei ainakaan niin helposti hukkuisi kaikki keskustelut peleistä tai pelimaailmaan liittyvistä uutisista johonkin sivulle 473 megaketjuja. Jälkeenpäin on vähän ikävää etsiä keskusteluita sitten jos joskus vaikka haluaisi lueskella mitä jostain pelistä tai uutisesta aikanaan oltiin täällä mieltä.