Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Ei kai tätäkään uutista ihan näin paljoa tarvitse pyöritellä, kun se pääpointti on kuitenkin pelin ilmestyminen. Ilmestymispäivämäärää ei ole ilmoitettu vaikka sellainen onkin tulossa, peli on Playstation-yksinoikeus siihen saakka. Artikkelissa on myös melko tyhjentävä kappale, jota lainasin jo alkuperäiseen viestiin:

"Bethesda tai Microsoft eivät ole kommentoineet Ghostwire: Tokyon Xbox-julkaisua. Pelin voidaan kuitenkin odottaa ilmestyvän Xbox Series X/S:lle aikaisintaan ensi maaliskuussa, jolloin PS5- ja pc-julkaisusta on ehtinyt kulua pyöreä vuosi."
Tämä "tyhjentävä" kappalekin on kirjoitettu niinkuin käsiteltäisiin tällaista vuoden yksinoikeutta ensimmäistä kertaa.

Bethesda ja Microsoft eivät tietenkään ole kommentoineet Xbox version julkaisua ihan niinkuin eivät hiiskuneet Deathloopinkaan julkaisusta ennenkuin vuosi oli täynnä. Kyllä siellä on sopimuspykälät laitettu niin, että pitää olla hyshys Xbox versiosta. Tämäkin on ihan sellainen normaali asia näissä ympyröissä, jonka kuvittelisi olevan tiedossa.
 
Tämä "tyhjentävä" kappalekin on kirjoitettu niinkuin käsiteltäisiin tällaista vuoden yksinoikeutta ensimmäistä kertaa.

Bethesda ja Microsoft eivät tietenkään ole kommentoineet Xbox version julkaisua ihan niinkuin eivät hiiskuneet Deathloopinkaan julkaisusta ennenkuin vuosi oli täynnä. Kyllä siellä on sopimuspykälät laitettu niin, että pitää olla hyshys Xbox versiosta. Tämäkin on ihan sellainen normaali asia näissä ympyröissä, jonka kuvittelisi olevan tiedossa.

Minusta tuo artikkeli on kirjoitettu ihan kuten pitääkin. Kaikki mikä ei ole varmaa on epävarmaa. Ja juurihan toteat omassa tekstissäsi käytännössä saman sopimuspykälistä puhuessasi, pitää olla hyshys Xbox-versiosta. Tuskin tässä pelaajille kuitenkaan on mitään epävarmaa. En lähtisi spekuloimaan sillä, etteikö Pelaaja-lehden toimitus tietäisi näistä kuvioista.
 
Simulaattoreiden maailma vain kasvaa kun 6.joulukuuta 2022 julkaistaan Firefighting Simulator The Squad PS4 ja PS5

 
Simulaattoreiden maailma vain kasvaa kun 6.joulukuuta 2022 julkaistaan Firefighting Simulator The Squad PS4 ja PS5


Pc:llä tuota Early accesissa pelannut ja peli on ollu todella raskas. Saas nähdä miten pyörii konsolilla. Sisältöä kans aivan olemattomasti.
 

Gear Of Warin remaster/remake trilogiaa olen vähän odotellut ja yksi syy siihen miksi ostin XSX:n. Vaikka eihän tuo vielä sitä varmista mutta kokoajan lisää toivoa siitä, että sellainen saattaisi olla tulossa.

Varsinkin kun nykyään kyseinen pelisarja kulkee vain nimellä Gears. Niin toi voisi enempi tarkoittaa alkuperäistä trilogiaa.

Mene ja tiedä.
 

Gear Of Warin remaster/remake trilogiaa olen vähän odotellut ja yksi syy siihen miksi ostin XSX:n. Vaikka eihän tuo vielä sitä varmista mutta kokoajan lisää toivoa siitä, että sellainen saattaisi olla tulossa.

Varsinkin kun nykyään kyseinen pelisarja kulkee vain nimellä Gears. Niin toi voisi enempi tarkoittaa alkuperäistä trilogiaa.

Mene ja tiedä.
Tuo olisi kyllä tosi hyvä ja PC:lle kiitos vielä. Olen ikuisesti katkera kun kakkosen jälkeen siirryin PC:lle joten alkuperäinen tarinan päätös jäi näkemättä. Ei uudet gearsit millään pääse ainakaan kahden ekan pelin tasolle
 
Doomin Execci tarjonnut 6-numeroista summaa Doom 2016 ja Doom Eternalin Composerille pitääkseen turvat tukossa mitä oikeasti on taustalla tapahtunut; Pöllinyt ja kussut ton composerin scoret, pilannut sen uran ja tuhonnut sen henkilökohtaista elämää.

Ei vaan voi käsittää kuinka idiootti täytyy olla että menee heittämään kaivoon noinkin helmen composerin kuin Mick Gordon ja samalla ampumaan itseänsä haulikolla jalkaan ja kaikkia muita.

When you have such a legendary composer working with you, you do whatever it takes to keep him happy.
ID software won the lottery with having Mick work on Doom 2016 and Eternal, then Marty Stratton not only threw away the ticket, they ruined his life.

What the fuck, Marty?


 
Olen odottanut Forspokenia aika täpinöissäni mutta kyseinen peli saapuukin Xboxille nähtävästi vasta 2025. 2 vuotta PS5 yksinoikeus. Onpas typerää. :(
 
Olen odottanut Forspokenia aika täpinöissäni mutta kyseinen peli saapuukin Xboxille nähtävästi vasta 2025. 2 vuotta PS5 yksinoikeus. Onpas typerää. :(
Mua kiinnostaa kanssa kovasti kyseinen peli mutta pieni pelko on sen maailman kanssa. Tosi nätti joo mutta nähdyn perusteella melko tyhjä/autio. Ettei kävisi Soniceja tämän kanssa ?
 
Muropaketti ja Pelaaja lukeutuvat näihin nollatason journalismin lähteisiin Suomessa, Gamereacto on saanut otettu vuosien sisällä itseä niskasta kiinni uutisoinnista ja en tiedä onko se auttanut että @FelisLeo kävi/käy täältä uutiset lukemassa ja länttää ne sitten sivuilleen.
Kiitokset palautteesta. Tosin en ole vuosiin käynyt uutisiani KonsoliFINistä katsomassa, vaikka muuten tätä saittia selaankin silloin tällöin, ja ennen kaikkea striimejä katson.
 
Olen odottanut Forspokenia aika täpinöissäni mutta kyseinen peli saapuukin Xboxille nähtävästi vasta 2025. 2 vuotta PS5 yksinoikeus. Onpas typerää. :(
Tästä tapauksesta normaalia ajallista yksinoikeutta erikoisemman tekee se, että peli on heti julkaisussa ostettavissa Microsoft Storesta. Se tukee Xbox Liveä, siinä on achievementit ja kaikki. Eli periaatteessa valmis Xbox-versio, jota ei nyt sitten Xboxilla julkaista vähintään kahteen vuoteen.


Löytyy myös Xboxin kännykkäappilla ja siellä tosiaan listattuna nämä varsin laajat Xbox ominaisuudet pelissä, jota ei nähdä pitkään aikaan Xboxilla.
Screenshot_20221112-101355__01.jpg
 
Kiitokset palautteesta. Tosin en ole vuosiin käynyt uutisiani KonsoliFINistä katsomassa, vaikka muuten tätä saittia selaankin silloin tällöin, ja ennen kaikkea striimejä katson.

Kannatta tätä käydä lukemassa, jotenkin tullut semmonen kutina että kun tänne porukka postaa uutisia ja huhuja niin ne löytyvät teidänkin saitilta enneku ovia kerkeää laittaa kiinni :D mutta tärkeintä ei ole se mistä uutiset otetaan vaan että ne jatkavat asiallisesti matkaa kuten sinun kohdalla on käynyt. Ja tottakai että ne lähteet ovat kunnossa
 
Mua kiinnostaa kanssa kovasti kyseinen peli mutta pieni pelko on sen maailman kanssa. Tosi nätti joo mutta nähdyn perusteella melko tyhjä/autio. Ettei kävisi Soniceja tämän kanssa ?
Sonicin käyttäjäarvostelut pleikkarilla 88 Metacriticissa. Henkilökohtaisesti hyvän arvosanan osalta ainakin itselleni merkitsevät nuo käyttäjien arviot paljon enemmän, kuin virallisten peliarvostelijoiden näkemykset. Itse odotan Sonicin olevan erinomainen peli ja se meneekin heti ostoon kun tili tulee ensi viikolla.
 
Sonicin käyttäjäarvostelut pleikkarilla 88 Metacriticissa. Henkilökohtaisesti hyvän arvosanan osalta ainakin itselleni merkitsevät nuo käyttäjien arviot paljon enemmän, kuin virallisten peliarvostelijoiden näkemykset. Itse odotan Sonicin olevan erinomainen peli ja se meneekin heti ostoon kun tili tulee ensi viikolla.
Sitä en tiennyt että noinkin kova käyttäjäarvio. Itse en anna käyttäjäarvioille painoarvoa koska siellä fanipojat arvostelee pelit jo ennen julkaisua/pelaamatta. Toinen vetelee kymppejä ja toinen puoli taas haukkuu maan rakoon. Tämä tosin tuntuu tapahtuvan ainoastaan yksinoikeuksien kohdalla joten Sonicin kohdalla varmaan pitääkin paikkaansa koska multijulkaisu. Voihan tuo hyvä peli ollakin ja ehkä itsekin sen joskus alesta hankin mutta tyhjä maailma trailereissa oli let down. Enhän mä tosin tiedä onko koko peli niin tyhjä/sieluton maailmaltaan joten ehkä teen liian hätäisiä päätelmiä.
 

Uusin Fable on ollut odotuslistalla myös mutta heti kun näin sanat "Modern take" ja "Modern sensibilities" alkoi ketuttamaan ja huolestuttamaan.
Ei saatana tosiaan! Tuollainen kyllä tiputtaa omatkin odotukseni lähes nollaan. Ei näitä surkeita ”moderneja” viritelmiä (Saint’s Row:n tapaan) enää ollenkaan kiitos. Toki nähtäväksi jää vielä mitä tuo todella tarkoittaa Fablessa, mutta ei tuo todellakaan kuulosta nyt hyvältä.
 
Ylös Bottom