Tämähän on jo sarjan toinen osa. Eka oli gal guardians: demon purge joka on lineaarisempi castlevania tyylinen peli.
Tuohan on gal gunin spinoff jota ei heti uskoisi jos tietää millainen se pääsarja on
Mulla on eka peli vielä kesken kun alkoi pomot käymään hermoille vaikka yhdessä arvostelussa sanottiin kuinka helppo peli on kun yksin pelatessa vaihdellaan hahmojen välillä ja jos toisesta lähtee henki niin se toinen palaa checkpointiin ja voit vaan mennä sinne pomo huoneeseen ja elvyyttää sen toisen eikä pomo edes saa kestävyyttä takaisin.
Muuten kiva, mutta tuo ei pidä paikkaansa. Jollet tee tarpeeksi vahinkoa niin se pomo saa kestävyyttä takaisin joka yrityksellä ja yhdessä matsissa pitää kuoleman jälkeen ensin vetää vielä viimeinen viidennes ykkös vaiheen kestävyydestä pois ja sen jälkeen koko kakkosvaihe kerralla.
Pomojen hyökkäykset on vielä sellaisia ettei mulla ole mitään toivoa päätellä mitä sieltä on seuraavaksi tulossa ja osa hyökkäyksistä on jotain puolen ruudun kokoista paskaa johon on aikaa reagoida alle sekunti ellet tiedä mitä se meinaa tehdä.
Tämä siis casual tasolla.
Lisäksi pelin kentät käytännössä pelataan kahdesti ja toisella kerralla ne pomot on pahempia.
Pelin pikselitaide on myös jo sellaista etten mä kestä sitä telkkarin ruudulta katsoa vaan pelasin remote playlla kännykän ruudulta.
Ei pahemmin tuo uusi osa kiinnosta tuon jälkeen.