Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
bafkreihwbkbwgon32apzpty4zleoluos34pb4akdrklexxufycuna3ts4e@jpeg
Viikolla 51 kerrottuja pelijulkaisuja.
Knoebel Bluesky

Uusi Terminator -peli kelpaisi todellakin.

Terminator, Robocop, Avatar, Indiana Jones ja tottakai Star Wars lukuisten pelien voimin. Tuntuuko se vain minusta vai eletäänkö nyt lisenssipelien uutta tulemista. Vieläpä tosi onnistuneita teoksia ovat monet näistä olleet.

Olen taas laiska, eli lukematta lähdettä (en jaksa hyppiä jossain blueskyssä tms.) kysyn että onko kyse siis 2D-pelistä?
Sen lyhyen tutkimuksen perusteella, minkä itse tein, niin tarina ei kerro minkälainen peli sieltä on tulossa. Nimi antaa viitteitä siihen, että kyseessä saattaisi olla 2D-peli. Tätä tukee myös se, että Nintendo Switch on listattu tuettuna alustana, mutta tiedä häntä.

Miltä kuulostaa Metroidvania anime tytöillä ja coop mahdollisuudella. Herätti ainakin oman mielenkiinnon.

Tämähän on jo sarjan toinen osa. Eka oli gal guardians: demon purge joka on lineaarisempi castlevania tyylinen peli.
Tuohan on gal gunin spinoff jota ei heti uskoisi jos tietää millainen se pääsarja on :D
Mulla on eka peli vielä kesken kun alkoi pomot käymään hermoille vaikka yhdessä arvostelussa sanottiin kuinka helppo peli on kun yksin pelatessa vaihdellaan hahmojen välillä ja jos toisesta lähtee henki niin se toinen palaa checkpointiin ja voit vaan mennä sinne pomo huoneeseen ja elvyyttää sen toisen eikä pomo edes saa kestävyyttä takaisin.

Muuten kiva, mutta tuo ei pidä paikkaansa. Jollet tee tarpeeksi vahinkoa niin se pomo saa kestävyyttä takaisin joka yrityksellä ja yhdessä matsissa pitää kuoleman jälkeen ensin vetää vielä viimeinen viidennes ykkös vaiheen kestävyydestä pois ja sen jälkeen koko kakkosvaihe kerralla.
Pomojen hyökkäykset on vielä sellaisia ettei mulla ole mitään toivoa päätellä mitä sieltä on seuraavaksi tulossa ja osa hyökkäyksistä on jotain puolen ruudun kokoista paskaa johon on aikaa reagoida alle sekunti ellet tiedä mitä se meinaa tehdä.
Tämä siis casual tasolla.

Lisäksi pelin kentät käytännössä pelataan kahdesti ja toisella kerralla ne pomot on pahempia.
Pelin pikselitaide on myös jo sellaista etten mä kestä sitä telkkarin ruudulta katsoa vaan pelasin remote playlla kännykän ruudulta.
Ei pahemmin tuo uusi osa kiinnosta tuon jälkeen.

Tämähän on jo sarjan toinen osa. Eka oli gal guardians: demon purge joka on lineaarisempi castlevania tyylinen peli.
Tuohan on gal gunin spinoff jota ei heti uskoisi jos tietää millainen se pääsarja on :D
Mulla on eka peli vielä kesken kun alkoi pomot käymään hermoille vaikka yhdessä arvostelussa sanottiin kuinka helppo peli on kun yksin pelatessa vaihdellaan hahmojen välillä ja jos toisesta lähtee henki niin se toinen palaa checkpointiin ja voit vaan mennä sinne pomo huoneeseen ja elvyyttää sen toisen eikä pomo edes saa kestävyyttä takaisin.

Muuten kiva, mutta tuo ei pidä paikkaansa. Jollet tee tarpeeksi vahinkoa niin se pomo saa kestävyyttä takaisin joka yrityksellä ja yhdessä matsissa pitää kuoleman jälkeen ensin vetää vielä viimeinen viidennes ykkös vaiheen kestävyydestä pois ja sen jälkeen koko kakkosvaihe kerralla.
Pomojen hyökkäykset on vielä sellaisia ettei mulla ole mitään toivoa päätellä mitä sieltä on seuraavaksi tulossa ja osa hyökkäyksistä on jotain puolen ruudun kokoista paskaa johon on aikaa reagoida alle sekunti ellet tiedä mitä se meinaa tehdä.
Tämä siis casual tasolla.

Lisäksi pelin kentät käytännössä pelataan kahdesti ja toisella kerralla ne pomot on pahempia.
Pelin pikselitaide on myös jo sellaista etten mä kestä sitä telkkarin ruudulta katsoa vaan pelasin remote playlla kännykän ruudulta.
Ei pahemmin tuo uusi osa kiinnosta tuon jälkeen.

Joo olin tietoinen tuosta ensimmäisestä osasta mutta ei se ole kiinnostanut. Tämän ollessa perinteisempi Metroidvania herätti oman mielenkiinnon.

Onko sen aika koittanut. G-Miehen ääni vihjailee. Viimeisin postaus on 4 vuotta sitten juuri ennen Alyxin julkistusta.

Uskon vasta kun näen virallisen julkistuksen ja siinäkin tilanteessa tarkistan kalenterin vielä kolmeen kertaan ettei ole aprillipäivä. Jos ei osu, niin todennäköisemmäksi väitän että kyseessä on juuri irtisanotun Valven somehepun ”viimeinen palvelus”.
Näihin HL3 huhuihin alkoi suhtautua olan kohautuksella jo joskus 2010 aikoihin, joten uskon kun näen, enkä usko vielä silloinkaan.

Juuri näin. Minulle Half Life 3 on olemassa vasta sitten, kun pelaan sitä itse omassa kotonani. Ja silloinkin epäilen kyseisen tapahtuvan olevan unta.

Doom 64 saamassa nyky sukupolven versiot. 120 fps ja muuta varmaan.

Ylös Bottom