Hulikopteri
Well-Known Member
Aikaisemmin postasin tästä ILL pelistä trailerin ja nyt on julkaistu pieni pätkä pelikuvaa.
Aika siisti traileri. Mukavasti jättää auki, että mitä tuossa pelissä tapahtuu. Joka on kyllä hyvä asia.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aikaisemmin postasin tästä ILL pelistä trailerin ja nyt on julkaistu pieni pätkä pelikuvaa.
tästäkin alkanut nyt tulemaan rewikoita ei oikein kukaan tunnu tykkäävän pelistä, täytyy kattoa sitten joskus ale laarista, tai sit toivoo et peli tulee jossain vaiheessa gamepassiin, Tarinasta oon kuullu ihan positiivisia fiiliksiä mutta muuten peli on aikamoinen raakile
Todella hyvä puzzle/seikkailupeli Call of the Sea saa jatkoa Call of the Elder Gods nimeä kantavalla pelillä. Julkaisuaikaa ei vielä ilmoitettu muuten, kuin "Coming soon"
Mindseye ei olekkaan niin "huono" miltä se näyttää, vaan negatiivisuus on maksettu kampanja peliä ja studiota vastaan. Näin sanoo studion pomo...
![]()
MindsEye boss claims game's negative reaction ahead of release has been paid for in "concerted effort" against studio
The co-CEO of MindsEye developer Build a Rocket Boy has claimed there are those who are being paid to talk negatively about the game.www.eurogamer.net
oho Cohh oli just alkamassa streamaamaan Mindseye:tä, koska hänellä oli sponsori streami sovittuna. mutta juuri ennenkö cohh oli aloittamassa niin Mindseye dev:sit pisti pauselle sponsored streamit ja cohh sanoi just että, Mindseye devsit on peruneet tai laittaneet pauselle kaikki sponsoroidut streamit pelin suhteen, Cohhlle ei oo kulma koskaan käyny noin, no tuo varmaan osaltaan kertoo siihen että itse tekijätkään ei ole tyytyväisiä tämän hetken tuotteeseen. toivotaan että tekijät tekevät parannuksia.
Kerro sitten omia ajatuksiasi hiukan. Paria striimiä vilkaisin ja sanottiin, että peli on niin surkea että on jo kulttikamaa. Rikki näytti ainakin olevan kun jatkuvasti kaatuili.Mulle pitäs huomenna tippua postiluukusta Mindseye. Vähän kyllä epäröin mitä lukenut netistä että uskaltaako mutta mitä pieniä pätkiä youtubesta katsonut ja muutenkin peli kiinnostaa niin otin riskin ja tilasin ps5. Katotaan mikä toi on...
Uusi Forza tulossa 2026
![]()
Uusi Forza-ajopeli saapuu ensi vuonna – myös Xboxilla "alusta alkaen mukana ollut klassikko" palaa
Microsoft järjesti viikonloppuna oman Xbox Games Showcase 2025 -verkkolähetyksensä, mutta julkaisijan vakiokalustoon kuuluvan Forza-ajopelisarjan tulevaisuus ei valottunut. Nyt Xbox-pomo Phil Spencer on vahvistanut, että jatkoa on luvassa. GamesRadar-sivuston haastattelussa Spencer kertoo, että...www.pelaaja.fi
tästäkin alkanut nyt tulemaan rewikoita ei oikein kukaan tunnu tykkäävän pelistä, täytyy kattoa sitten joskus ale laarista, tai sit toivoo et peli tulee jossain vaiheessa gamepassiin, Tarinasta oon kuullu ihan positiivisia fiiliksiä mutta muuten peli on aikamoinen raakile
Kerro sitten omia ajatuksiasi hiukan. Paria striimiä vilkaisin ja sanottiin, että peli on niin surkea että on jo kulttikamaa. Rikki näytti ainakin olevan kun jatkuvasti kaatuili.
Vissiin aivan paska_noh, ehkäpä vähemmän yllättäen...
No se on hyvä.ei ole ainakaan ps5 verisionkaatunyt yhtään kertaq