Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ready or Not konsoliversiot tulee 15.7 ja hintaa 50€

tästäkin alkanut nyt tulemaan rewikoita ei oikein kukaan tunnu tykkäävän pelistä, täytyy kattoa sitten joskus ale laarista, tai sit toivoo et peli tulee jossain vaiheessa gamepassiin, Tarinasta oon kuullu ihan positiivisia fiiliksiä mutta muuten peli on aikamoinen raakile

tästäkin alkanut nyt tulemaan rewikoita ei oikein kukaan tunnu tykkäävän pelistä, täytyy kattoa sitten joskus ale laarista, tai sit toivoo et peli tulee jossain vaiheessa gamepassiin, Tarinasta oon kuullu ihan positiivisia fiiliksiä mutta muuten peli on aikamoinen raakile

Vähän sääli mutta hiukan pahalta kyllä vaikuttaa. Täytyy ehkä hieman odotella josko pelin ongelmiin tulisi jotain korjauksia. Vaikutti kyllä ihan mielenkiintoiselta tapaukselta.

Todella hyvä puzzle/seikkailupeli Call of the Sea saa jatkoa Call of the Elder Gods nimeä kantavalla pelillä. Julkaisuaikaa ei vielä ilmoitettu muuten, kuin "Coming soon"

Call of the Sea oli yksi Game Passin parhaista kun palvelua vielä tilasin ja pikaisella videon vilkaisulla näyttää tarjoavan sitä samaa, joten pitääpä laittaa muistiin tämä. :)

Mindseye ei olekkaan niin "huono" miltä se näyttää, vaan negatiivisuus on maksettu kampanja peliä ja studiota vastaan. Näin sanoo studion pomo...

Vissiin aivan paska_noh, ehkäpä vähemmän yllättäen...

oho Cohh oli just alkamassa streamaamaan Mindseye:tä, koska hänellä oli sponsori streami sovittuna. mutta juuri ennenkö cohh oli aloittamassa niin Mindseye dev:sit pisti pauselle sponsored streamit ja cohh sanoi just että, Mindseye devsit on peruneet tai laittaneet pauselle kaikki sponsoroidut streamit pelin suhteen, Cohhlle ei oo kulma koskaan käyny noin, no tuo varmaan osaltaan kertoo siihen että itse tekijätkään ei ole tyytyväisiä tämän hetken tuotteeseen. toivotaan että tekijät tekevät parannuksia.

oho Cohh oli just alkamassa streamaamaan Mindseye:tä, koska hänellä oli sponsori streami sovittuna. mutta juuri ennenkö cohh oli aloittamassa niin Mindseye dev:sit pisti pauselle sponsored streamit ja cohh sanoi just että, Mindseye devsit on peruneet tai laittaneet pauselle kaikki sponsoroidut streamit pelin suhteen, Cohhlle ei oo kulma koskaan käyny noin, no tuo varmaan osaltaan kertoo siihen että itse tekijätkään ei ole tyytyväisiä tämän hetken tuotteeseen. toivotaan että tekijät tekevät parannuksia.

Veikkaisin että yritetään minimoida vahinko pelin mainetta kohtaan sen laadusta jotta saadaan myytyä peliä niille jotka eivät ole tietoisia.

Mulle pitäs huomenna tippua postiluukusta Mindseye. Vähän kyllä epäröin mitä lukenut netistä että uskaltaako mutta mitä pieniä pätkiä youtubesta katsonut ja muutenkin peli kiinnostaa niin otin riskin ja tilasin ps5. Katotaan mikä toi on...

Uusi Forza tulossa 2026

Mulle pitäs huomenna tippua postiluukusta Mindseye. Vähän kyllä epäröin mitä lukenut netistä että uskaltaako mutta mitä pieniä pätkiä youtubesta katsonut ja muutenkin peli kiinnostaa niin otin riskin ja tilasin ps5. Katotaan mikä toi on...

Uusi Forza tulossa 2026

Kerro sitten omia ajatuksiasi hiukan. Paria striimiä vilkaisin ja sanottiin, että peli on niin surkea että on jo kulttikamaa. Rikki näytti ainakin olevan kun jatkuvasti kaatuili.

Ooko pelannut kyseistä peliä vai luetko arvistelioita se on niiden mielipidw itse tykkään pelistä koska se ei muistuta yhtään gta onneksi
Kerro sitten omia ajatuksiasi hiukan. Paria striimiä vilkaisin ja sanottiin, että peli on niin surkea että on jo kulttikamaa. Rikki näytti ainakin olevan kun jatkuvasti kaatuili.

ei ole ainakaan ps5 verisionkaatunyt yhtään kertaq
Vissiin aivan paska_noh, ehkäpä vähemmän yllättäen...

Toi on hyvä peli turha paskaa täällä levitellää

Moi kaikki! Valitsin tämän ketjun siitä syystä että täällä on jotain keskustelua MUTTA asia koskee sitä että miten helvetissä löydän jonkun ketjun mikä on esim : "splinter cell" tai joku ihan muu? hakusana antaa aina ilmotukseksi että mitään ei löydy tai että löytyy jotain keskustelua siihen peliin liittyen. Miten mä löydän näihin tiettyihin hakusanoihin tarkoitetun ketjun ? Tämä vituttaa ja paljon. Vaihtoehto että etsit pelkistä otsikoista mutta mitään ei löydy saatana. Auttakaa nyt pönttöö pliis...

Ylös Bottom