Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulipa tsekattua Hellraiser traikku ja näytti kyllä tosi hyvältä. Vois elokuvia mulkaista ajankuluks ennen peliä kun nähnyt niistä varmaan kuin pari. Sopis hyvin tähän putkeen kun kattonut kaikki Freddyt ja Jasonit.
 
Wuchang on hyvin kaavamainen soulslike joka jakaa mielipiteet ja kärsii suorituskyky ongelmista ainakin perus PS5.



 
Viimeksi muokattu:
Wuchang on hyvin kaavamainen soulslike joka jakaa mielipiteet ja kärsii suorituskyky ongelmista ainakin perus PS5.




Ihan kelvolliset arvosanat. Kiitellään hienoa visuaalista ilmettä ja puhutaan kuinka tämä ei varsinaisesti räjäytä lajityyppiä uusilla ideoilla.

Mikä tärkeintä, muutamat tekstit antavat olettaa, että ehkä tässä ei ole se kaikista brutaalein soulslike. Saattaapa olla, että pitää laittaa sitten kuitenkin lataukseen ja testiin.
 
Ihan kelvolliset arvosanat. Kiitellään hienoa visuaalista ilmettä ja puhutaan kuinka tämä ei varsinaisesti räjäytä lajityyppiä uusilla ideoilla.

Mikä tärkeintä, muutamat tekstit antavat olettaa, että ehkä tässä ei ole se kaikista brutaalein soulslike. Saattaapa olla, että pitää laittaa sitten kuitenkin lataukseen ja testiin.

Ainakin tuossa IGN arviossa Mitchel (joka on kokenut souls pelajaa) sanoo että loppupuolella pelin bossit on todella brutaaleja vaikeustasoltaan. Alku on vähän pehmeämpi.
 
Ainakin tuossa IGN arviossa Mitchel (joka on kokenut souls pelajaa) sanoo että loppupuolella pelin bossit on todella brutaaleja vaikeustasoltaan. Alku on vähän pehmeämpi.
Toisaalta ihan hyvä, että alussa on vähän pehmeämpää. Ettei heitetä suoraan syvään päätyyn Bloodbornen tai Nioh pelien tapaan. Siinä saattaa monella pelaajalla loppua kiinnostus.
 
Pikakelauksella katselin pari arvostelua ja sen perusteella tämä Wuchang vaikuttaa ihan lupaavalta omaan silmään. Useampia erityylisiä aseita ja laaja skill tree ilmaisella respecillä. Luultavasti pystyy tarvittaessa myös grindaamaan itseään vahvemmaksi. Gameplay sai muutenkin kehuja molemmilta. Siitä en oikein innostu et osalla bosseista ilmeisesti aika pitkiä comboja lyhyillä aikaikkunoilla omiin lyönteihin, mut en tiedä sit paljonko on kiinni omista käytössä olevista taidoista. Muuten eivät vaikeusastetta mitenkään erityisen brutaalina pitäneet.

Ja tämähän on ilmeisesti heti Game Passissa myös pelattavissa.
 
Kokeiltua tulee koska gamepass, mutta ikinä en pystyis tämänlaista peliä ostamaan koska voi tyssää vaikeudellaan jo alkumetreille.
 
Arvostelujen perusteella aika kovaa parry-mekaniikkaa olis. Mä jätän väliin.
Kieltämättä huolestuttavaa. Aion silti tämän Game Passista ladata ja kokeilla. Joskus on ollut myös niin, että jotkut parryintoilijat hehkuttavat, miten joku peli on pelkkää parrya, eivätkä edes tajua, että todellisuudessa on saatettu jättää ovi ainakin raolleen vaihtoehtoisille tavoille pelata peliä. Esim. Lies of P sekö Black Myth: Wukong ovat tällaisia pelejä. Ja oikeastaan Sekirossakin se on mahdollista jossain määrin muutamilla vippaskonsteilla sekä sillä pirun monimutkaisella sivutehtävällä, jonka tehtyään pystyy grindaamaan hahmoaan kestävämmäksi. Toki on aivan helvetillinen savotta ensin tehdä se sivutehtäviä ja seen jälkeen sitten grindata hahmoa paremmaksi.

Mutta pointtina edelleenkin, että ihan puhtaita parryfestejä ei ihan hirveästi sitten kuitenkaan taida olla peleissä loppujen lopuksi. Toki joissakin on kova painotus siihen suuntaan. No, huomennahan pääsen asiaa sitten testaamaan.
 
Ylös Bottom