Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää näyttää mielenkiintoiselta. Muutaman pitkähkön roadtripin olen jenkeissä heittänyt, niin olisi hauskaa lähteä ajelemaan niitä uudestaan virtuaalisesti. Koskahan tämä julkaistaan PS5:lle.

Dunen arvioita alkaa tippua pikkuhiljaa. Ainut ongelma on siinä että peli on nyt hyvin erilainen kuin alkuperäinen versio niin esim. opencriticissä ne on kaikki samassa läjässä.
Täytyy myöntää, etten ole seurannut peliä ollenkaan, joten mitä tarkoitat "nykyinen versio on erilainen"? Siis onko tämä tullut jo esim. pc:lle vai mitä?

Tämähän oli tullut Game Passiin, ja eilen innoissani lähdin peliä testaamaan vain saaden ruudulleni ilmoituksen, että "olen päivän etuajassa" :D

noh... lähden testaamaan sitten vasta tänään

Täytyy myöntää, etten ole seurannut peliä ollenkaan, joten mitä tarkoitat "nykyinen versio on erilainen"? Siis onko tämä tullut jo esim. pc:lle vai mitä?

Tämähän oli tullut Game Passiin, ja eilen innoissani lähdin peliä testaamaan vain saaden ruudulleni ilmoituksen, että "olen päivän etuajassa" :D

noh... lähden testaamaan sitten vasta tänään

Peli tuli aikaisemmin PC:lle ja oli PVP pohjainen. Nyt PVP on vapaaehtoista ja siihen on lisätty yksinpeli mode jota voi muokata omien mieltymysten mukaan.

Ylös Bottom