Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä



Tämmöistä tulossa meille fallout faneille modin muodossa, näyttää hyvältä :) nykyäänhän modeja pystyy käyttämään näissä Bethesdan peleissä konsoleillakin joten eiköhän se rantaudu myös konsoleille.
 
Viimeksi muokattu:



Tämmöistä tulossa meille fallout faneille modin muodossa, näyttää hyvältä :) nykyäänhän modeja pystyy käyttämään näissä Bethesdan peleissä konsoleillakin joten eiköhän se rantaudu myös konsoleille.

Voipi olla että ei konsoleilla tulla näkemään.
Kun eikös Sonyllä ollu että modien pitää käyttää pelissä olevia assetteja, ainakin se oli politiikkana silloin kun itte PS4 FO4 pelasin. Niin ne modit ei kovin hääppösiä ainakaan silloin voinut olla. Boksin puolelta ei tosin ole tietoa että miten MS suhtautuu asiaan.
 
jaa aika rajoitettuja nuo konsolin modit kun ei näytä löytyvän loistavaa Skyrim full overhaul modia Enderaliakaan xboxille eikä pleikkarille. enpä tiennytkään tuota, käytännössä jotain pieniä modeja voi näköjään asennella vain konsoleille.
 
Viimeksi muokattu:
jaa aika rajoitettuja nuo konsolin modit kun ei näytä löytyvän loistavaa Skyrim full overhaul modia Enderaliakaan xboxille eikä pleikkarille. enpä tiennytkään tuota, käytönössä jotain pieniä modeja voi näköjään asennella vain konsoleille.
Joo aika rajottunutta on. Boksilla tosin vissiin tuplasti modeja tarjolla FO4. Sielä kun taitaa olla ne ulkoiset assetit sallittu peräti.
 
Kyllä boxille saa ihan kunnon quest modeja kumpaankin ja esim bruma on muistaakseni tullut boxillekin skyrimiin, mutta rajoitukset tulee vastaan ainakin siinä kuinka iso modi on sillä boxilla on vain 5gt tilaa modeille.
 
Vähän skeptisesti suhtaudun Botw2:n "2022" ilmoitukseen. Edellinenkin osa viivästyi muutamalla vuodella. Oikeastaan tuolta listalta ainoa minkä varmana uskaltaa ensi vuodelle sanoa on Elden Ring. Ragnarokista ei vieläkään ole nähty mitään, Starfieldistä hyvin hyvin vähän. FFXVI:stä sentään traileri on tullut. Mutta tuleehan noita kovia pelejä joka vuosi, ja eipä tässä puutetta jo julkaistuista peleistä muutenkaan ole.
Mä kyllä uskon tuohon BotW2 vuoden 2022 julkaisuun. Peli on kuitenkin ollut kehitteillä varmasti ykkösosan julkaisusta saakka eli vuodesta 2017 ja käyttää selvästi samaa pelimoottoria kuin ykkönen, mikä nopeuttaa pelin ulossaantia.
Veikkaan, että ilman koronaa olisi tullut ulos jo tänä vuonna Zeldan 35 synttäreiden kunniaksi. Jäi nyt niin laimeaksi juhlat, että en halua uskoa Nintendon tarkoituksella jättäneen juhlafiiliksiä näin matalalle tasolle.
 
Mä kyllä uskon tuohon BotW2 vuoden 2022 julkaisuun. Peli on kuitenkin ollut kehitteillä varmasti ykkösosan julkaisusta saakka eli vuodesta 2017 ja käyttää selvästi samaa pelimoottoria kuin ykkönen, mikä nopeuttaa pelin ulossaantia.
Veikkaan, että ilman koronaa olisi tullut ulos jo tänä vuonna Zeldan 35 synttäreiden kunniaksi. Jäi nyt niin laimeaksi juhlat, että en halua uskoa Nintendon tarkoituksella jättäneen juhlafiiliksiä näin matalalle tasolle.
Ihan hyvä pointti tuo, yleensähän Zeldoissa graafinen ilme on aina hiukan vaihtunut seuraavaan osaan, mikä on varmasti työtä teettänyt. Ja Nintendolla järkevä ilmoittaa pelkkä vuosiluku, sikäli voivat tähdätä nyt julkaisun jo alkuvuoteen, mutta jos työtä riittää odotettua enemmän, niin voivat julkaista vasta Joulumarkkinoille, eikä julkista lykkäystä tarvitse ilmoittaa.
 
Ihan hyvä pointti tuo, yleensähän Zeldoissa graafinen ilme on aina hiukan vaihtunut seuraavaan osaan, mikä on varmasti työtä teettänyt. Ja Nintendolla järkevä ilmoittaa pelkkä vuosiluku, sikäli voivat tähdätä nyt julkaisun jo alkuvuoteen, mutta jos työtä riittää odotettua enemmän, niin voivat julkaista vasta Joulumarkkinoille, eikä julkista lykkäystä tarvitse ilmoittaa.
Ikinä ei kannattaisi ilmoittaa virallista julkaisupäivää liian aikaisin. Nähtiinhän me miten Cyberpunkin kanssa kävi. Parit lykkäykset ja silti peli oli edelleen aika rikki. Nyt Microsoft menee kahdella isolla pelillä ihan eriävällä taktiikalla. Starfieldiin ilmoitettiin tarkka julkaisupäivä puolentoista vuoden päähän, kun taas Halo Infinite on edelleen vain "Holiday 2021".

Minusta on ihan fiksua jättää tarkka julkaisupäivä ilmoittamatta, jos ei sitten olla ihan satavarmoja, että siihen mennessä ehditään saada peli valmiiksi.
 
Halo Infinite on edelleen vain "Holiday 2021".

Minusta on ihan fiksua jättää tarkka julkaisupäivä ilmoittamatta, jos ei sitten olla ihan satavarmoja, että siihen mennessä ehditään saada peli valmiiksi.
Samaa mieltä. Halo näytti olevan niin hyvässä kunnossa, että uskon sen tulevan tänä vuonna. Tuo on silti ihan fiksu taktiikka jättää tarkka päivä vielä ilmoittamatta, sillä edes kahden viikon lykkäys tekee hallaa PR:lle.
 
Miltä kuulostaisi Alan Wake remaster.
No huh huh!

Mielestäni edelleen Remedyn paras peli. Tämä olisi vähän sama tilanne kuin Mass Effect Legendary Editionin kanssa. Peli pelattu useamman kerran läpi, mutta kun kyseessä on niin hyvä tekele, niin pakko-ostos.

Jos tällainen on tosiaan tulossa, niin ei muuta kuin sormet ja varpaat ristiin että tekevät kunnolla, eikä mitään puolivillaista rahastusta.
 
No huh huh!

Mielestäni edelleen Remedyn paras peli. Tämä olisi vähän sama tilanne kuin Mass Effect Legendary Editionin kanssa. Peli pelattu useamman kerran läpi, mutta kun kyseessä on niin hyvä tekele, niin pakko-ostos.

Jos tällainen on tosiaan tulossa, niin ei muuta kuin sormet ja varpaat ristiin että tekevät kunnolla, eikä mitään puolivillaista rahastusta.
Ja että tulisi myös pleikkarille!
 
Ja että tulisi myös pleikkarille!
No sekin.

Tosin ei ainakaan minulla ole äkkiseltään mitään muistikuvaa minkälainen yksinoikeusdiili Alan Wakella aikoinaan oli. Jos IP:n omistaa Remedy ja missään paperissa ei lue, ettei peli saisi ikinä tulla pleikkarilla/nintendolle, niin kyllähän remaster aika varmasti vähintäänkin pleikkarille tulee. Miksei jopa karsittuna Switchille. Tehokkaampi laite sekin on kuin Xbox 360.
 
"In July 2019, Remedy fully acquired the rights to Alan Wake from Microsoft, including a one-time royalty payment of about €2.5 million for the game series' past sales. Following Alan Wake: American Nightmare, Remedy released Quantum Break in 2016, and then Control in 2019."

Näin lukee Wikipediassa.

Mikään ei estä siis Remedyä julkaisemasta peliä myös Playstationille.
 
Dark Alliance on kyllä kehittynyt hyvään suuntaan viime kuukausien aikana. Keväällä se ei vielä vakuuttanut, mutta pikku hiljaa alkaa odotukset nousta. Aika kiinnostava ratkaisu, että ollaan lähdetty rakentamaan lisenssipeli kirjallisuuden pohjalta ja heivattu D&D:n roolipelimekaniikat käytännössä kokonaan sivuun. Hahmot ovat kaikkein legendaarisimpia ja varmasti sillä pohjalla houkutellaan Salvatoren kirjoja ahmineita, joka on jo aika iso kohdeyleisö. Kaikkihan haluavat päästä pelaamaan vakavasta päihdeongelmasta kärsivää hahmoa, joka purkaa patoutumiaan ylisuuren moukarin kanssa riehuessaan.
 
Ylös Bottom