Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Keskiyöllä kai alkaa eli ihan helposti valvottavissa. :D
Ehdottomasti katson heti välittömästi. Jos sieltä vihdoin tulisi edes joku niistä mun ikuisuushaaveista:
  • BotW2 kunnon traileri, nimi ja julkaisuikkuna
  • Silksong julkaisuikkuna
  • Pikmin 4
  • Xenoblade 3 (kelpaisi myös Xenoblade X porttaus, koska en sitäkään ole pelannut)
 
Kohta mennään taas!




Xenoblade Chronickles 3 waiting room (jos huhut pitää paikkansa) :), kaikki muu on sitten plussaa sen lisäksi, tietenkin botw2:Sta ois myöskin kova nähdä kunnon gameplaytä, kuten myös uusi fire emblem joka on myös ollut huhuissa, mutta Xenoblade on priority number one :),
 
Viimeksi muokattu:
Xenoblade Chronickles 3 waiting room (jos huhut pitää paikkansa) :), kaikki muu on sitten plussaa sen lisäksi, tietenkin botw2:Sta ois myöskin kova nähdä kunnon gameplaytä, kuten myös uusi fire emblem joka on myös ollut huhuissa, mutta Xenoblade on priority number one :),

XC3 ja julkaisu heinäkuussa, siinä on meikäläisen iltarukous. Ottaisin myös jonkun remasterin XC sarjasta, mutta XC1 remasterin taistelusysteemi oli auttamatta vanhentunut vaikka muuten hyvä päivitys tähän päivään olikin, sen vuoksi mielummin kolmososa.


giphy.gif
 
Evil Dead: The Game Pre-order traileri ja on ainakin boksin storessa nyt varattavissa hintaan 39,99€ tai deluxe edition 59,99€

 
https://www.dualshockers.com/take-2...sting-ips-referencing-max-payne-and-la-noire/

Oi että! L.A. Noire jos mikä ansaitsisi jatko-osan. Ensimmäinen on itselleni yksi parhaimpia pelikokemuksia ja kaipaisin lisää vastaavanlaisia pelejä.
Todellakin näin! Minulle aiheutti innostusta tosin myös nuo pari muutakin peliä. Max Payne melkeinpä vieläkin enemmän. Kaikki Max Paynet ovat iskeneet itselleni kuin miljoona volttia. Viimeksi pelasin pari viikkoa sitten toiseen kertaan läpi XSX:n taaksepäin yhteensopivuudella Max Payne 3:n ja oli kyllä todellista herkkua! Yksi parhaita shooter-kampanjoita mitä tiedän. Midnight Club on myös paremmasta päästä arcade-henkisiä autopelejä, joten sillekin jatko kelpaisi oikein mielellään!
 
Viimeksi muokattu:
Todellakin näin! Minulle aiheutti innostusta tosin myös nuo pari muutakin peliä. Max Payne melkeinpä vieläkin enemmän. Kaikki Max Pynet ovat iskeneet itselleni kuin miljoona volttia. Viimeksi pelasin pari viikkoa sitten toiseen kertaan läpi XSX:n taaksepäin yhteensopivuudella Max Payne 3:n ja oli kyllä todellista herkkua! Yksi parhaita shooter-kampanjoita mitä tiedän. Midnight club on myös paremmasta päästä arcade~henkisiä autopelejä, joten sillekin jatko kelpaisi oikein mielellään!
Kiitos innoittamisesta täytyypä pistää tulille. 1 ja 2 pelattu, kolmosta en :)
 
Kyllä kelpaa uudet pelit LA Noiresta, Midnight Clubista ja Max Paynesta:D Kaikki muut pelit noista on tullut pelattua, paitsi midnight Clubia en muista koskaan pelanneeni.
 
Keskiyöllä kai alkaa eli ihan helposti valvottavissa. :D
Ehdottomasti katson heti välittömästi. Jos sieltä vihdoin tulisi edes joku niistä mun ikuisuushaaveista:
  • BotW2 kunnon traileri, nimi ja julkaisuikkuna
  • Silksong julkaisuikkuna

Nämäpä ne joita eniten odotan. Vaikka ensimmäisestä luulen että kuullaan vasta kesällä. Lisäksi Sports Storysta kiinnostaisi kuulla. Kuten myös tästä uudesta TMNT:sta.
Tietenkin jotain yllättävää lisäksi.

Toki tässä ollaan taas tilanteessa, jolloin odotukset nousevat ja yöllä väsynein silmin haaveet kaatuu kun ruutuun pamahtaa vain uusia täysin tuntemattomia NES ja SNES pelejä. Onneksi sentään Smash ultimaten hahmoista on jo päästy.
 
Viimeksi muokattu:
Kuinka usein Nintendo on julkaissut uusia Fire Emblem pelejä? Vertaa että Fates osa tuli 2016 ja Three Houses 2019. Luulisi että joku uusi peli tai remake versio kerrottaisiin Direct lähetyksessä, mutta sen näemme sitten.

Ja tästä lähetyksestä en odota muuta kun Botw jatko-osasta uutta tietoa.
 
Todellakin näin! Minulle aiheutti innostusta tosin myös nuo pari muutakin peliä. Max Payne melkeinpä vieläkin enemmän. Kaikki Max Paynet ovat iskeneet itselleni kuin miljoona volttia. Viimeksi pelasin pari viikkoa sitten toiseen kertaan läpi XSX:n taaksepäin yhteensopivuudella Max Payne 3:n ja oli kyllä todellista herkkua! Yksi parhaita shooter-kampanjoita mitä tiedän. Midnight Club on myös paremmasta päästä arcade-henkisiä autopelejä, joten sillekin jatko kelpaisi oikein mielellään!
Kolmonen on mielestäni todella heikko esitys toisinkuin klassikot 1 ja 2. PC:llä modien kera ai että.
 
Kolmonen on mielestäni todella heikko esitys toisinkuin klassikot 1 ja 2. PC:llä modien kera ai että.
Se on toki sitten sinun mielipiteesi. Sitä ei silti kovin moni jaa. Metacriticissa Max Payne 3 87, Max Payne 1 89 ja Max Payne 2 86. Mutta kaikin mokomin voit ajatella noin. Mehän nyt olemme täällä muutenkin melkeinpä aina eri mieltä asioista, joten eipä tämäkään yllätä yhtään. Henkilökohtaisesti minua ei muutenkaan voisi vähempää PC:llä pelaaminen nykyään kiinnostaa. Joskus vuosia sitten sitäkin tuli tehtyä, mutta kyllästyin PC:n kanssa säätämiseen ja laitteiston jatkuvaan päivittämiseen. Mutta tosiaan promoa sinä sitä PC-pelaamista niin paljon kuin huvittaa. Ei se silti ole kaikkien juttu, vaikka sinulle onkin mieleinen tapa pelata.
 
Viimeksi muokattu:
Kolmonen on mielestäni todella heikko esitys toisinkuin klassikot 1 ja 2. PC:llä modien kera ai että.
Pelasin ykkösen läpi, pidin siitä todella paljon, kakkoseen en ikinä edes koskenut, mutta kolmosen hommasin ja se on heittämällä oma suosikkini, johtuen ihan siitä tarinasta ja miten Max on kuvattu siinä pelissä.
 
Se on toki sitten sinun mielipiteesi. Sitä ei silti kovin moni jaa. Metacriticissa Max Payne 3 87, Max Payne 1 89 ja Max Payne 2 86. Mutta kaikin mokomin voit ajatella noin. Mehän nyt olemme täällä muutenkin melkeinpä aina eri mieltä asioista, joten eipä tämäkään yllätä yhtään. Henkilökohtaisesti minua ei muutenkaan voisi vähempää PC:llä pelaaminen nykyään kiinnostaa. Joskus vuosia sitten sitäkin tuli tehtyä, mutta kyllästyin PC:n kanssa säätämiseen ja laitteiston jatkuvaan päivittämiseen. Mutta tosiaan promoa sinä sitä PC-pelaamista niin paljon kuin huvittaa. Ei se silti ole kaikkien juttu, vaikka sinulle onkin mieleinen tapa pelata.
Eikö minulla ole oikeus mielipiteeseeni? Otat kovin henkilökohtaisesti nyt tämän mielipideasian ja lähdit välittömästi jollekin ristiretkellesi.
 
Eikö minulla ole oikeus mielipiteeseeni? Otat kovin henkilökohtaisesti nyt tämän mielipideasian ja lähdit välittömästi jollekin ristiretkellesi.
En toki. Totesin vain lähinnä muita lukijoita varten, että näkemyksesi on omasi, muttei kyseisestä pelistä välttämättä arvio, jota kannattaa liikaa ottaa huomioon. Peli kun on yleisesti tunnustettu varsin hyväksi. Olisi sääli, jos joku peliä pelaamaton ottaisi näkemyksesi vahvana totuutena, ja vaikkapa sen takia jättäisi sen kokeilemisen, jos kuitenkin ehti kiinnostua vaikkapa minun kommenttini kautta. Peli kun tuli Xboxille viimeisten taaksepäin yhteensopivien pelien listalla Microsoftin Storesta ostettavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Pelasin ykkösen läpi, pidin siitä todella paljon, kakkoseen en ikinä edes koskenut, mutta kolmosen hommasin ja se on heittämällä oma suosikkini, johtuen ihan siitä tarinasta ja miten Max on kuvattu siinä pelissä.

Destructoidin verkkosivuille ilmestynyt blogikirjoitus kertoo, kuinka eräs pelaaja onnistui pääsemään irti alkoholismista osittain Max Payne 3:n avulla.

Nimimerkki vApathyv kertoo tekstissään tarttuneensa pulloon turhan usein vielä viime keväänä. Hän kuitenkin päätti ostaa Max Payne 3:n, joka julkaistiin toukokuussa.

– Kaikki ympärilläni luhistui: suhteeni sekä ystäviin että perheeseeni olivat uskomattoman kireitä, olin vaarassa menettää työni, olin ajautunut syvään masennukseen, jollaisen kanssa eivät edes minun lääkkeeni auttaneet, vApathyv kirjoittaa.

Max Paynea pelatessaan hän koki eriskummallisen yhteyden pelin päähenkilöön, jonka elämä on niin ikään riekaleina. Pyssysankari hukuttaa murheensa lääkkeiden ja viinan sekoituksen tuottamiin huuruihin.

Yhteys pelihahmoon paitsi hämmensi myös häiritsi kirjoittajaa – se sai hänet voimaan pahoin. Kun hän kuitenkin alkoi päästä irti ongelmastaan, myös Max oppi pitämään korkin kiinni.

– Voisin ehkä sanoa, että Maxin päätös hylätä demoninsa ja paheensa johti minut tekemään saman. Voin mielestäni rehellisesti myöntää, että Max Payne pelasti minut addiktioltani.

Tekstin voi lukea kokonaisuudessaan Destructoidin sivuilta.

Ite en ole koskaan ollut mikään Max Payne pelien fani, PS2 aikaan pelasin kyllä niitä ja omistikin kakkosen, nyt kolmonen on steamissa ollut useaita vuosia ja pari kertaa yrittänyt mutta ei siihen enään syty, ehkä bullet time effekti näki parhaan päivämääränsä silloin 2000 luvun taitteessa(?)

Ehkä voisi katsoa joskus youtubesta jonkun tarina koosteen.

Jos Max Paynemainen pelattavuus kiehtoo kannattaa kokeilla tätä:


Valitettavasti peliä ei pysty pelaa kuin PS3 ja X360:llä(Ei kuulu Xbox BC:hen) ja PC:llä(Gog:sta)
 
Minulle jäi ainakin aikoinaan sellainen kuva Max Payne 3:sta, että se on huono rahastus eikä kunnioita aiempia osia, vaan on ihan erilainen tarina erilaisesta hahmosta. En silloin ollut aktiivinen konsolipelaaja enkä seurannut niin tarkasti asioita. Nyt ihan viime aikoina on vasta käynyt ilmi, että se onkin ihan arvostettu ja yleisesti hyvänä pidetty peli.
 
Minulle jäi ainakin aikoinaan sellainen kuva Max Payne 3:sta, että se on huono rahastus eikä kunnioita aiempia osia, vaan on ihan erilainen tarina erilaisesta hahmosta. En silloin ollut aktiivinen konsolipelaaja enkä seurannut niin tarkasti asioita. Nyt ihan viime aikoina on vasta käynyt ilmi, että se onkin ihan arvostettu ja yleisesti hyvänä pidetty peli.
Jokaisella voi toki olla mielipiteensä pelistä mutta sen muistan että Remedya konsultoitiin MP3:n kehityksessä joten uskoisin että MP3 saanut ainakin tarinallisesti siunauksen Remedyltä.
 
Ylös Bottom