Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Nyt on oikein huhujen huhu. World of Warcraftin uusin lisäri on nähty brasilialaisella sivulla Xbox Series X:n kera. Olisihan se aikamoinen merkkipaalu, jos WoW moninpelijättiläinen viimein ilmestyisi konsolille. Vaatisi kyllä aikamoista kontrollien uudelleen säätämistä, mutta ei se mahdotonta olisi.


Tämä olisi kova veto kyllä, vaatisi koko UIn uudelleen suunnitelua ja kontrollit tietenkin kuten sanoit, mutta voi sitä rahan määrää mitä Blizzard tällä tienaisi.
 
Itse pysyttelen mahdollisimman kaukana Multiplayer räiskinnöistä, ei nappaa ei sitten pätkän vertaa meikäläistä mutta jos tämä joskus ilmaispelinä tulee tarjolle niin saattais jopa huvin vuoksi ainakin jopa hetkisen koittaa… Sen verran ”rakkaat” muistot lapsuudesta on juuri noista pienistä vihreistä muovisolttuhepuista, sit oli vielä sellainen minitykki ja sillä pystyi niitä ampumaan :D

…tuo lisäksi siinä sivussa hyvin vahvat Micro Machines vibat visuaalisuutensa puolesta, tosin se oli kyl suoraan ylhäältä tai lievästi yläviistosta kuvattua mutta ai että mikä peli se olikaan ! :)

The Mean Greens - Plastic Warfare: Launch Trailer
 
Ubisoftin mukaan Far Cry 6 rullaa tasolla 4K sekä Xbox Series X -konsolilla että Playstation 5:llä. Monet olettivat kyseessä olleen vain erehdys, ja näin olikin asian laita
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ubisoftin mukaan Far Cry 6 rullaa tasolla 4K sekä Xbox Series X -konsolilla että Playstation 5:llä. Monet olettivat kyseessä olleen vain erehdys, ja näin olikin asian laita
Näissä heitossa olisi aina hyvä olla kontekstia, mutta varmaan tarkoitit sitä, kun jossain kansi/mainoskuvassa luki että pyörii Xbox Series X:llä ja Xbox One X:llä 4K resoluutiolla? Eikö tuo korjattu samantien, että nämä merkinnät koskevat vain Xbox konsoleita, eivätkä siis tarkoita yhtään mitään siihen millä resoluutiolla peli pyörii pleikkarilla?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ori peleistä tuttu kehittäjä Moon Studios on solminut sopimuksen julkaisija Private Divisionin kanssa heidän seuraavan pelinsä julkaisusta. Luvassa on heidän omien sanojensa mukaan standardit asettava toimintaroolipeli.


Ori pelit ovat erinomaisia, joten tästäkin on lupa odottaa hyvää. Tällä kertaa peli varmastikin julkaistaan kaikille alustoille, kun julkaisijana ei ole Microsoft.
 
Huhut on huhuja, mutta toteutuessaan tässä on sellainen remaster jonka takana seison. Mass Effectin alkuperäinen trilogia on yksi hienoimmista pelikokemuksista koskaan. Antakaa minulle korkea resoluutio, 60 ruudun päivitysnopeus, HDR ja uudet achievementit, niin pelaan nämä läpi samantien uudelleen. Kyllä kiitos.
 
Huhut on huhuja, mutta toteutuessaan tässä on sellainen remaster jonka takana seison. Mass Effectin alkuperäinen trilogia on yksi hienoimmista pelikokemuksista koskaan. Antakaa minulle korkea resoluutio, 60 ruudun päivitysnopeus, HDR ja uudet achievementit, niin pelaan nämä läpi samantien uudelleen. Kyllä kiitos.


Onhan tuosta jo vuosia huhuttu, toivottavasti tulee ja grafiikoita olis vähän viilattu koska nykypäivänä ne on vähän vanhentuneet. Trilogian uudelleenpeluu ehostettuna maistuisi erinomaiselta.
 
Mass Effectin remaster huhuun voisi vielä lisätä, että siinähän olisi myös oiva lisäys Switchin pelikirjastoon. Remaster jos hoidettaisiin yhtään samaan tapaan kuin Crysiksen kanssa. Eli Switch version graafinen ulosanti olisi heikompaa, mutta muuten peli kuitenkin sama.
 
Huhut on huhuja, mutta toteutuessaan tässä on sellainen remaster jonka takana seison. Mass Effectin alkuperäinen trilogia on yksi hienoimmista pelikokemuksista koskaan. Antakaa minulle korkea resoluutio, 60 ruudun päivitysnopeus, HDR ja uudet achievementit, niin pelaan nämä läpi samantien uudelleen. Kyllä kiitos.

Mahtava uutinen toki kaikille, jotka eivät ole vuosiin tai jopa koskaan pelanneet näitä mestariteoksia. Itse tuskin kuitenkaan hankin, kun tuli juuri kesällä EA Accessia hyödynnettyä aloittamalla koko pelisarja alusta Xboxilla. Nyt olen kolmosessa jossain lähellä puoliväliä. PC:llä tuli nämä alunperin julkaisussa pelattua aikoja sitten.

Kuten sanoit, huikean hyvä pelisarja on kyseessä, mutta koska tarinallisuus on niin vahvassa roolissa näissä, niin tuskin jaksan näitä todella pitkään aikaan enää uudelleen pelata. Silti ehdottomasti parhaita koskaan tehtyjä pelisarjoja mielestäni.
 
Psychonauts 2 vaikuttaa yllättävän mielenkiintoiselta. Tässä Jack Black hetken esittelee peliä.

Itse en pahemmin tykännyt ensimmäisestä, vaikka se kulttiklassikoksi lasketaankin. Veikkaan, että johtuu pelin värimaailmasta. Oma värisokeus heikentää vihreiden sävyjen loistoa ja erottelua. Tässä jatko-osassa ei näyttäisi niin paljon haittaavan ja peli näyttää hyvältä.

 
Oceanhorn 2 tulee Switchille.

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Zelda Skyward Swordista remasteria Switchille - ainakin Amazonin mielestä. Kontrollit menisivät tietysti uusiksi, mutta graafisesti sanoisin, että tuon pelin art style kestää ajanhammasta aika hyvin. Ihan mielenkiintoinen julkaisu jos toteutuu.
 
Ylös Bottom