Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Muistaakseni se Alan Waken special edition ei ollut ilmestyessään kovin kallis. Ei juurikaan kalliimpi kuin perusversio (voi olla että muistan väärin). Siinä tuli mukana itse pelin lisäksi soundtrack ihan levyllä ja bonus disc, missä oli kaikenlaista lisämateriaalia. Mukana oli myös yli satasivuinen kirja.
Itse asiassa Alan Waken spesiaaliversioon yhdistyy vahvasti Gigantin tarjous, kun myivät tuota suorastaan poskettoman halpaan 39 euron hintaan. Toki monet tämän foorumin innokkaat fanit (minä mukaanlukien) maksoivat sitten muulla tavoin karmeaa hintaa odotellessaan kyseistä pakettia saapuvaksi päivä toisensa jälkeen. Hienoja aikoja! :D
Sori offtopicsta, älkää banniko.
 
Itse asiassa Alan Waken spesiaaliversioon yhdistyy vahvasti Gigantin tarjous, kun myivät tuota suorastaan poskettoman halpaan 39 euron hintaan. Toki monet tämän foorumin innokkaat fanit (minä mukaanlukien) maksoivat sitten muulla tavoin karmeaa hintaa odotellessaan kyseistä pakettia saapuvaksi päivä toisensa jälkeen. Hienoja aikoja! :D
Sori offtopicsta, älkää banniko.
Halpa hinta tosiaan kostautui, kun toimituksessa meni 1-2 viikkoa, vai olikohan vielä pidempikin aika, kun sen muistan että ostin sen perusversion, niin pääsi pelaamaan ja myin sen sitten pois, kun se Collector´s Edition saapui :D

Alan Wake Remaster kelpaa kyllä ja toivottavasti nähdään siitä jotakin torstaina, niin näkee hieman että kuinka paljon sitä on paranneltu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Taitaa olla erikoisversioiden hinnat nousseet huomattavasti kun ovat tajunneet että niistä voi pyytää paljon enemmänkin. Vai liittyykö tuohon se Ahvenanmaan kautta tilaaminen kun pelit oli senkin takia halvempia?
 
Taitaa olla erikoisversioiden hinnat nousseet huomattavasti kun ovat tajunneet että niistä voi pyytää paljon enemmänkin. Vai liittyykö tuohon se Ahvenanmaan kautta tilaaminen kun pelit oli senkin takia halvempia?
On ne nousseet muistaakseni Horizon zero dawn collectors edition maksoi "vain" 125e. Nyt nuo ovat selvästi kalliimpia.
 
Toimituksen kesken pohdittiin mielenkiintoisimmat loppuvuoden pelit. Ja onhan noita.


(Samalla toivoilen tälle jossain kohdin konsolijulkaisua. Mielenkiintoinen kotimainen peli tulossa PC:lle)

 
Nice, nyt sitten odotellaan minkätasoisesta remasterista on kyse. Sillä kun voidaan tarkoittaa ihan mitä vain resoluution nostosta kokonaan uudella moottorilla uusiksi tehtyjä grafiikoita.
Saa kyllä olla aika ala-arvoinen remaster etten ostaisi. Ehkä pelkkä resoluution nosto ei ihan riitä, mutta mitä vaan tuohon päälle ja sopiva hinta, niin luultavasti ostan.
 

Jep, kyllä se Bright Falls kutsuu mua taas.

Vaikuttaa ainakin, että on ihan mukavasti päivitelty, mutta torstaina sen toivottavasti näkee sitten jos näyttävät pelikuvaa.

Alan Wake Remastered is the original experience you fell in love with all those years ago. We did not want to change that. But the visuals all around, including the character model of Alan Wake himself and the cinematics, have been updated and improved with some choice next-generation upgrades.
 
Parastahan tässä on se, että nyt voi oikeasti pitää realistisena, että myös Alan Waken jatko-osa tullaan näkemään. Remake/remaster on ihan kivaa faneille sekä uusille pelaajille, mutta jatko-osa olisi kyllä omaan makuun se oikeasti kova juttu.
 
Parastahan tässä on se, että nyt voi oikeasti pitää realistisena, että myös Alan Waken jatko-osa tullaan näkemään. Remake/remaster on ihan kivaa faneille sekä uusille pelaajille, mutta jatko-osa olisi kyllä omaan makuun se oikeasti kova juttu.
Molemmat kelpaa. Edellisestä Alan Wake läpipeluusta on niin pitkä aika, että tämä on melkein kuin uuden pelin kimppuun hyppäisi.

Sanoin tämän aikaisemminkin, mutta vähän samat fiilikset kuin Mass Effect Legendary Editionin kanssa. Ja sieltäkin nimenomaan ykkösosan kanssa. Tästä Alan Wakesta onneksi muistaa vielä vähemmän kuin ensimmäisestä Mass Effectistä.
 
Bus simulator 21 julkaistiin tänään, jokos @Omenanraato tai joku muu on kokeillut miten paljon parannuksia.
Joo ja olen jo menettänyt hermot sen kanssa. Bugin takia jouduin alottaa alusta. En tykkää ajotuntumasta, siitä miten kaikki on ääniä myöden samaa ku 18 versio, enkä todellakaan jenkkimapista. Tunnin jälkeen suljin ja ei ole intoa alottaa alusta. Parempiakin bussisimuja tarjolla…
 
Asterix & Obelix nähdään useammassa pelissä lähivuosina. Tänä vuonnahan julkaistaan vielä yksi, jonka traileri uutisessa. Vaikuttaa omaan silmään ihan lupaavalta!


Mutta Alan Wake kelpaa, vaikka edellinen ja samalla ensimmäinen läpipeluu oli vain vuosi sitten, kun kirjoitin jutunkin justiinsa pelin 10-vuotispäiväksi! Tämä siis: Heräsin kymmenen vuotta myöhässä – kehuissa tänään pyöreitä täyttävä helmi, kotimainen Alan Wake
 
Hell Let Loose julkaisupäivä 5.10.2021 ja alustoina PS5, Xbox Series X|S ja PC

En ollut tästä kuullutkaan, mutta on 100 pelaajan toiseen maailmansotaan sijoittuva räiskintä.

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom