Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En ennättänyt vielä traileria katsomaan, mutta ennen sen näkemistä tulee mieleen, onko tämä Alien Isolation with Dinosaurs? Dinosaurukset ja JP on kyllä lähellä sydäntä.

edit:
No sehän se on.

Ja erittäin positiivista, että näyttäisi logoa myöten nimenomaan olevan Jurassic PARK, eli se vuoden ’93 versio, eikä se umpisurkea futuristinen Jurassic World.

Rise of the Ronin. Team Ninjan seuraava peli näyttää kyllä todella hyvältä.



Ensimmäisistä pätkistä sai sen kuvan, että olisi ollut Tsushima-tyylin open world, mut nyt näyttää kyllä niin Nioh 3:lta, ettei epäilystäkään. Ei se sinänsä huono asia ole, yksiä suosikkipelejäni :D
 
Viimeksi muokattu:


Erittäin kovalle Gundam/Mecha Fanille tämä peli oli yksi mielenkiintoisimpia uusia tuttavuuksia, vähä tuli pelistä jopa Zone of the Enders vibat.
 
Itselle ei Jurassic Park ole koskaan iskenyt. Jotenkin vain aika tylsä koko idea. Toki olen sen ekan elokuvan nähnyt ja oli siinä pari hauskaa kohtausta, mutta muuten aika plääh. No, ei kaikki ole kaikille.
 
Näyttää mukavan värikkäältä, ja studiolla alkaa olla ihan hyvää kokemusta tällaisten maailmojen luomisesta. Silti jossain takaraivossa jäytää epäilys siitä, että traileriin on aika paljon käytetty värikynää. Siis tähän malliin:

Samalla on hyvä muistaa, että kyseinen peli teki myös ehkä pelihistorian kovimman comebackin. Mutta voihan näitä toki aina katsella vain negatiiviselta kantilta.
 
En ennättänyt vielä traileria katsomaan, mutta ennen sen näkemistä tulee mieleen, onko tämä Alien Isolation with Dinosaurs? Dinosaurukset ja JP on kyllä lähellä sydäntä.

edit:
No sehän se on.
Sama kävi mielessä mutta vasta trailerin nähtyäni. Kyllä tätä odotan, fanitan Jurassic Parkia paljon. Mutta en tiedä uskallanko pelata. :D
 
Introducing Jurassic Park: Survival, an upcoming single-player action-adventure for PC, PlayStation 5, and Xbox Series X|S!


Tosta vois saada kyllä todella kovan pelin. Tosta saa myös helposti sellasen keskinkertasen pelin, mitä ei sitten loppujen lopuksi viitsi kuitenkaan ostaa.
 
Tosta vois saada kyllä todella kovan pelin. Tosta saa myös helposti sellasen keskinkertasen pelin, mitä ei sitten loppujen lopuksi viitsi kuitenkaan ostaa.
Kieltämättä voin jo nähdä kaikki elokuvan maisemat, joissa peliä pelataan, huoneiden välikatossa liikkuen ja kattopaneelien läpi työntyvien raptorin pään, keritä kiipeämään sähköaidan yli ennen kuin siihen palautuu virta yms. yms.

Vaikka peli kiinnostaa vietävästi, pelkään pahoin tämän vain tekevän elokuvan jokaisesta kohtauksesta pelattavan kentän tarjoamatta sen suurempia yllätyksiä. Luulen, että tarinan etenevän lineaarisesti elokuvan lopusta alkuun on jokaisella "alueella" vain sille pyhitetty dino vastassa omine ohittamiskikkoineen (heitettävät, meteliä tuottavat tavarat, joilla huomio kiinnitetään muualle, juostaan hiipumisen sijaan yms.)
 
Kieltämättä voin jo nähdä kaikki elokuvan maisemat, joissa peliä pelataan, huoneiden välikatossa liikkuen ja kattopaneelien läpi työntyvien raptorin pään, keritä kiipeämään sähköaidan yli ennen kuin siihen palautuu virta yms. yms.

Vaikka peli kiinnostaa vietävästi, pelkään pahoin tämän vain tekevän elokuvan jokaisesta kohtauksesta pelattavan kentän tarjoamatta sen suurempia yllätyksiä. Luulen, että tarinan etenevän lineaarisesti elokuvan lopusta alkuun on jokaisella "alueella" vain sille pyhitetty dino vastassa omine ohittamiskikkoineen (heitettävät, meteliä tuottavat tavarat, joilla huomio kiinnitetään muualle, juostaan hiipumisen sijaan yms.)
Trailerin perusteella tuo peli näyttäisi sijoittuvan ensimmäisen elokuvan loppuun? Toivon ja rukoilen yli kaiken että tuo on sellainen avoimen maailman selviytymisseikkailu, koska sitten olen varmasti myyty.
 
Trailerin perusteella tuo peli näyttäisi sijoittuvan ensimmäisen elokuvan loppuun? Toivon ja rukoilen yli kaiken että tuo on sellainen avoimen maailman selviytymisseikkailu, koska sitten olen varmasti myyty.
Siltä se vaikuttaisi :)

Jurassic Park: Survival is set shortly after the events of the original 1993 film, picking up the day after Isla Nublar is evacuated. Not everyone made it off though, and that's where you come in – Jurassic Park: Survival will see you take on the role of Dr. Maya Joshi, an InGen scientist who is desperately trying to survive. Maya Joshi is a new character to the Jurassic Park universe, although you'll encounter a variety of familiar locations throughout the story. Saber says that you'll be able to venture through a "fully realized Isla Nublar filled with reactive wildlife, dinosaurs, and other surprising threats" as you attempt to evade a range of Prehistoric predators.

 


Erittäin kovalle Gundam/Mecha Fanille tämä peli oli yksi mielenkiintoisimpia uusia tuttavuuksia, vähä tuli pelistä jopa Zone of the Enders vibat.

Tämä kiinnitti oman huomion myös, mutta lopussa tullut closed beta viittaisi että tämä on online peli. Onkohan tämä vain PvP vai onko tässä myös PvE moodia? Ei oikein jaksa PvP pelejä enää pelata.
 
Jee! Tää nousi heti mun vuoden 2024 odotetuimmaksi peliksi. Mana-sarja on mulle erittäin rakas ja Secret of Mana on yksi pelihistoriani tärkeimmistä peleistä ja iso osa lapsuutta. Uutta Mana-peliä oon odottanut jo kauan. Olin ihan varma, että tällainen on tulossa, kun Square julkaisi Trials of Manan remaken, mutta koska tuostakin on jo useampi vuosi aikaa, niin aloin jo epäillä tätä omaa varmuutta asiasta. Ihana huomata, että olin sittenkin oikeassa.

(Okei, ehkä edelleen odotetuin peli on FF7:n toinen osa, mutta ei tää kyllä kaukana siitä ole)
Vaikka en Secret of Mana sarjaa koskaan ole pelannut niin se on aina kiinnostanut kovasti. Toivottavasti ja uskon, että tämä peli tulee myös Switch 2:lle (näyttää olevan myöös PS 4 julkaisu), jolloin se päätyy ostoskoriin.
 
"In ramping up to full production, the massive scope of our ambition became clear. To release and support The Last of Us Online we’d have to put all our studio resources behind supporting post launch content for years to come, severely impacting development on future single-player games. So, we had two paths in front of us: become a solely live service games studio or continue to focus on single-player narrative games that have defined Naughty Dog’s heritage."

Studion tiedotteen perusteella ihan oikea ratkaisu. Toivottavasti siellä ei nyt ole mitään ongelmia, mistä ei tässä tiedotteessa mainita.
Naughty Dog voisi keskittyä nyt pelkästään tarinallisiin yksinpeleihin ja tuoda semmoisen julki ja myöhemmin ulos. Nyt keskittyneet tuohon monipeliin ja sit pelkkiin remastered/remake hommiin. Vieneet selvästi resursseja ja paljon. Ottaisivat mallia nyky Insomniacilta, jolta tulee tasaiseen tahtiin yksinpelejä.
 
Ylös Bottom