Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Julkaisupäivä on jo 8.3. ja saapuu myös muille konsolialustoille, joten eipä tarvitse enää kauaa tätäkään odotella.

Julkaisu lähestyy ja previewt ovat ulkona. Unicorn Overlord ei ole juurikaan täällä ilmeisesti osunut tutkaan, mutta ehkä se vielä tästä.

Hyvältä vaikuttaa:

There is a lot to unpack with Unicorn Overlord, and I am totally ready for it. I loved my time with this demo, and it sold me (more) on a game that I was already sold on, so that says a lot. Leave it to Vanillaware to take a classic experience and improve it.

Lähde:https://www.rpgfan.com/2024/02/15/unicorn-overlord-hands-on-preview/

Summatively, my concern was rooted in whether they were biting off more than they could chew while expanding their horizons. However, after playing roughly four hours of Unicorn Overlord, those fears I had mostly vanished, thanks to these opening hours clearly illustrating confidence in this outing’s gameplay design, setting, and cast.

**

While there’s plenty to ponder ahead of its full release, Unicorn Overlord looks to be a smash hit if its characters maintain their staying power and the combat follows suit in a similar level of strength.


Lähde: https://noisypixel.net/unicorn-overlord-preview/

Despite the game’s insistence that I was woefully underpowered for this conflict, all it took was some clever strategizing and careful combat to turn the tide in my favor. This was the moment Unicorn Overlord clicked. If anything is the mark of a great tactics game, it is the ability of the player to leverage strategy over raw power and win. My time with Unicorn Overlord’s opening hours left me eager to challenge even more powerful enemies when the game releases, just to see what I can get away with.

Lähde: https://kotaku.com/unicorn-overlord-preview-vanillaware-is-so-back-1851256350
 
bafkreiehtknrgwemcxuizgafn277cetqoc7xui45cuy65ld2x6j2s3mgna@jpeg

Tuossa on jotain viime aikoina ilmoitettuja pelejä. Bonuksena myyntilukuja.
Knoebel Bluesky
 
Segalta tulossa AAA-luokan (ei hemmetti nämä ovat typeriä) Crazy Taxi. Artikkelin ensimmäinen käyttäjäkommentti osuu naulan kantaan:

"I really hope that SEGA realise that The Offspring was part of the magic and bring back their music."

Kieltämättä itsestäkin tuntuu, että tämäkin peli on pohjimmiltaan aikansa tuote. Tavoitellaanko tällä nyt vanhoja faneja vai kokonaan uutta yleisöä vai jotain siltä väliltä? Jos tähän laitetaan musiikkiraidalle joku 2020-luvun geneerinen mutisija, niin toimiikohan? No, ei auta kuin odotella, että mitä sieltä tulee tarjolle.


Ei ainkaan mitään toivoa tällä tuotteella 60€ täysihintaisena pelinä oli sitten miten AAA tahansa.

20€ arcade rällästelynä silloin tällöin menisi, ei tällaiseen peliin saa sisältöä niin paljon että siitä tulisi yhtään sen enempää.
 
Mikäs tää tällainen on, kukahan sitä kehittää. Laadukas Terminator peli kiinnostais.
Naconin oma Milan studio kehittää tota.

It’s in the works at Nacon Studio Milan, and takes place in an open world set between the events of Judgment Day (the Skynet nuclear strike that causes the apocalypse) and the formation of John Connor's resistance. You play as a group of nuclear apocalypse survivors fighting to stay alive.

 
Loistavaa että tämä saadaan myös plösölle, ehdottomasti hankintaan

Erinomainen peli omaan makuuni, ehdottomasti kannattaa laittaa ostoskoriin, jos genre maistuu. Pelimekaanisesti erinomainen peli on myös kohtuullisen korkeilla tuotantoarvoilla tehty muutenkin.

Tuosta linkki oma arvosteluuni tuoreeltaan:

Nyt onkin sitten 12 tuntia 40 minuuttia sisällä ja lopputeksit rullailivat ruudulla. Olipahan seikkailu! Chain ja kumppaneiden matka vei ainakin allekirjoittaneen täysin mukanaan loppua kohti, eikä ohjainta malttanut millään laskea alas.

**

Hi-Fi Rush on yksinkertaisesti pelaamisen riemua ja todella hieno osoitus siitä mihin legendaarisen Shinji Mikamin luotsaama Tango Gameworks pystyy. Pelin ohjannut ja käsikirjoittanut John Johanas ansaitsee isot kiitokset uniikista pelimaailmasta sekä tarinasta, mutta iso kiitos menee myös Lead Designerina häärineelle Masaaki Yamadalle. Yamada on ollut suunnitelijana mm. Bayonettassa ja Vanquishissa sekä ohjannut Viewtiful Joe 2:n, joten kokemusta vahvoista pelimekaanikoista on CV täynnä ja hänen vahva pelisuunnittelu loistaa nyt myös Hi-Fi Rushissa. Peli on kuitenkin nimenomaan myös osiensa summa ja kaikki osa-alueet toimii hyvin yhteen.

Näköjään ainakin Pentiment saa myös fyysisen julkaisun kaikilla alustoilla:

 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom