Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Voi olla et monelle tulee järkytyksenä miten kankeita nuo vanhat stalkerit on jos ei ole koskaan pelannut. Hyviä pelejä jos pystyy elää niiden ongelmien kanssa. Tunnelmaa ainakin piisaa.
Juuri tästä syystä nämä on itsellä jääneet pelaamatta. Vaikuttavat kyllä noin muuten mielenkiintoisilta, mutta pelattavuuden puolesta eivät tunnu vanhentuneen kovin arvokkaasti.
 
Suomen PS kaupassa hintavirhe koko trilogia puoleen hintaan €20 ennen kuin korjaavat.
Pitihän tuo trilogia käydä ostamassa pleikkarille, kun kerran koko trilogian sai samalla hinnalla kuin sen osia olisi voinut ostaa yksitellen. Vai olisikohan kannattanut ostaa kaikki kolme erikseen hintaan 60 euroa? :D Mutta eivät kai noita väärään hintaan myytyjä voi sitten takautuvasti mitenkään muutella? Näin ainakin oletan, joten kiitos vaan vinkistä, kun tuli sitten halvalla trilogia hommattua. :)
 
WB julkaisee yhden parhaiten myyneistä peleistä koskaan joka on yksinpeli. Mikä on heidän ideansa jatko-osaan kuulen kysyttävän? No minäpä kerron, he haluasivat tehdä Hogwarts Legacy 2 live service pelin.

 
WB julkaisee yhden parhaiten myyneistä peleistä koskaan joka on yksinpeli. Mikä on heidän ideansa jatko-osaan kuulen kysyttävän? No minäpä kerron, he haluasivat tehdä Hogwarts Legacy 2 live service pelin.

On nuo pellejä. Mut kun money money mooooneeeyyy niin minkäs teet? :D
 
WB julkaisee yhden parhaiten myyneistä peleistä koskaan joka on yksinpeli. Mikä on heidän ideansa jatko-osaan kuulen kysyttävän? No minäpä kerron, he haluasivat tehdä Hogwarts Legacy 2 live service pelin.

Ei luoja... Idioottejako ne tuolla WB:llä on...
 
Pitihän tuo trilogia käydä ostamassa pleikkarille, kun kerran koko trilogian sai samalla hinnalla kuin sen osia olisi voinut ostaa yksitellen. Vai olisikohan kannattanut ostaa kaikki kolme erikseen hintaan 60 euroa? :D Mutta eivät kai noita väärään hintaan myytyjä voi sitten takautuvasti mitenkään muutella? Näin ainakin oletan, joten kiitos vaan vinkistä, kun tuli sitten halvalla trilogia hommattua. :)
Mistä te tän kokoelman revitte pleikalla? Menin nyt konsolin kauppaan ja ei löydy kuin yksittäiset pelit. Boksilla löytyi kokoelma, mutta siellä ei valitettavasti tuota hintavirhettä ollut. Ainakaan omalla kohdalla :D

Samalla tuli boksilla huomattua, että jos hakee "stalker", niin ei löydy mitään, vaan pitää laittaa niitä pisteitä sinne väliin..

Edit: nettiselaimen kautta onnistui. Kiitokset vinkistä @HideoMiyamoto. Tätä remasterointia olin odotellutkin, jos sattuisi tulemaan ja tulikin sitten ihan puskista. Voi toki olla, että on niin karuja pelejä nykyään, että ei ihan hirveästi lopulta maistu (ilman pc:n moditukea vieläpä), mutta onpahan nyt ainakin oiva mahdollisuus. Ykköstä aikoinaan vain vähän tullut testattua.
 
Viimeksi muokattu:
Mistä te tän kokoelman revitte pleikalla? Menin nyt konsolin kauppaan ja ei löydy kuin yksittäiset pelit. Boksilla löytyi kokoelma, mutta siellä ei valitettavasti tuota hintavirhettä ollut. Ainakaan omalla kohdalla :D

Samalla tuli boksilla huomattua, että jos hakee "stalker", niin ei löydy mitään, vaan pitää laittaa niitä pisteitä sinne väliin..

Painoin tota linkkiä mikä postattiin ja se vie kauppaan trilogian kohdalle. Erikseen ei ole ostettavana kuin toinen lisäosista itsellä.

Edit: pitää mennä call of prypiat lisäosan kohdalle ja sieltä valita kokoelma. Sen takia ei näy muita pelejä siinä version valinnassa. Sama juttu oli FF pixel remasterin kohdalla että koko paketti näkyi vaan kun FF VI kohdalla painoi sitä version valinta nappia.
 
Viimeksi muokattu:
Nuo Stalkerit olivat kyllä mukava yllätys. Pitää kyllä joskus laittaa peluuseen. Viime kerrasta on aikaa ja silloinkaan en ihan läpi asti pelannut mitään noista kolmesta.
 
No, nyt se trilogia on 39.95e PS-storessa. Ei siihen kovin kauaa mennyt. Katselin tuota hetken ja kommenttien ja kuvien perusteella näytti sen veran karulta että jätin ostamatta. Nyt varsinkin jää ostamatta tuohon hintaan.
 
Itsekin olin jo kiiruhtamassa eilen illalla ostamaan, mutta ajattelin vielä katsoa, että mitäköhän ne Steamissa maksaa ja siellä on tuo sama bundle myynnissä 8,50 eurolla :D.
 
Itsekin olin jo kiiruhtamassa eilen illalla ostamaan, mutta ajattelin vielä katsoa, että mitäköhän ne Steamissa maksaa ja siellä on tuo sama bundle myynnissä 8,50 eurolla :D.
Onko noissa Steamissa achievementit? Jos on, niin olisi itsekin sittenkin kannattanut sieltä ostaa, kun varmaan pyörisivät hyvin Steam Deckillä.

Edit: Tarkistinkin saman tien Steamista nuo asiat. Achievementtejä ei näyttäisi olevan, eikä Steam Deck supporttia. Eli hyvä siis, että tuli tuota pleikkarin virhehintaa hyödynnettyä eilen. 20 euroakaan ei ole paha hinta tuolle trilogialle ja mukavaa on kuitenkin myös se, että pleikkarilla näissä on trophyt. Ei itse asiassa vaikuta yhtään hullummalta tämä trilogian ensimmäinen peli, mun sitä hieman olen tässä kokeillut. Yllättävän hyvän näköinen ikäänsä nähden, ja ainakin näin pienellä otannalla on pyörinyt oikein hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Itsekin olin jo kiiruhtamassa eilen illalla ostamaan, mutta ajattelin vielä katsoa, että mitäköhän ne Steamissa maksaa ja siellä on tuo sama bundle myynnissä 8,50 eurolla :D.

Ja Fanaticalin kautta saa vielä halvemmalla, mulle näyttää puntahintaa £3.88. Onko nuo konsoliversiot jotenkin remasteroituja, vai ihan suora porttaus? Jos suora käännös, niin sitten otan PC:lle.
 
Itsekin olin jo kiiruhtamassa eilen illalla ostamaan, mutta ajattelin vielä katsoa, että mitäköhän ne Steamissa maksaa ja siellä on tuo sama bundle myynnissä 8,50 eurolla :D.

Joo kyllähän nämä eittämättä PC:llä on paljon parempia vuosien kattavan modituen ja kustomoinnin takia. Silti hieno paketti niille jolta on alkuperäiset kokematta ja PC pelaaminen ei ole oma juttu.


Tämä on suurimmaksi osaksi PC version porttaus maksimi grafiikoilla ja hyvin pienillä parannuksilla.

 
Ylös Bottom