Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itseä ei tämä kiinnosta ja se vuotikin pari tuntia ennen showta. Mutta Black Myth saaga saa jatkoa.

Onpa mukavaa, että tällä kertaa Xbox on heti alustana mukana. Ei tarvitse jäädä vuodeksi arvailemaan.

Niin joo, Black Myth Wukong ilmestyi tänään Xboxille.

Ghostrunnerin tekijöiden uusi "Soulslike" FPS näytti aika hienolta. Kiva kun oli myös varsinaista pelikuvaa ihan kunnolla mukana trailerissa. Peleissä vähemmän esillä oleva Napoleonin aikainen Ranska(?) on miljöönä myös oikein kiehtova.

Loppuvuodesta ilmestyvä avaruuskauhuilu Routine näytti kivan pelottavalta.

Bioshock 4 on isoissa ongelmissa uutisten perusteella ja sitä tuskin nähdään pitkään aikaan mutta peliä pelastamaan lähtee juuri Blizzardilta poistunut Rod Fergusson joka toi meille Diablo 4.

Eilisestä isosta show-esitys-tapahtumasta ei jäänyt mieleen mitään, mutta esishow'n puolella oli vissiin tämä. Vaikuttaa just sopivan höpöltä.

En ole ikinä innostunut Lego peleistä. Yritin joskus Star Warsia ja se ei todella lähtenyt.

Nyt tähän tuli muutos. Lego Batman peli. Rakastin Lego Batman leffaa ja tässä on paljon samaa. Tässä on myös sotkettu kaikki Batman leffat yhdeksi tarinaksi

Lego Batmanhan tuli jo 2008 ja niitä pelejä on kai useampiakin vielä, joten ei tuo Lego Batman -peli mikään uusi asia ole.

Tosin vaikuttaa tuo tuleva mielenkiintoisemmalta kuin ne Lego-pelit, mitä itse joskus olen pelannut ja nähnyt.

Ghostrunnerin tekijöiden uusi "Soulslike" FPS näytti aika hienolta. Kiva kun oli myös varsinaista pelikuvaa ihan kunnolla mukana trailerissa. Peleissä vähemmän esillä oleva Napoleonin aikainen Ranska(?) on miljöönä myös oikein kiehtova.

Tämä kiinnostaa ihan tekijöiden vuoksi, sillä Ghostrunnerit on loistavia pelejä. Jos saatu yhtä tyydyttävä gameplay, niin huh huh. Ja on muuten varmasti heti selvää virkistystä "soulslikeihin" kun on fps ja mikäli yhtään mukana Ghostrunnerien liikkuvuutta.

Loppuvuodesta ilmestyvä avaruuskauhuilu Routine näytti kivan pelottavalta.

Hieno graafinen tyyli, joka muistuttaa Alien Isolationia retroscifissään. Jo sen vuoksi pitää tämäkin pitää tutkilla.

Voin rehellisesti sanoa, että Friday The 13th-, The Texas Chainsaw Massacre- sekä Evil Dead-pelien jälkeen ei hirveästi kiinnosta tämä kun tietää että loppuu kuitenkin tuet jossain kohtaa. Ainakaan täyteen hintaan ei varmasti tule hankittua.

Ys X: Proud Nordics tulossa Switch 2:lle ja PC:lle 2026 alkuvuodesta. Hassua että ei tule PS5:lle kun alkuperäinen Ys X sille tuli. Tämä on siis paranneltu versio johon on lisätty myös uutta sisältöä.

Eiköhän se myöhemmin tule vaikka DLC:nä tai jotain. Itse kokeilin Ys X pelejä ja muitakin osia ja ihan jees pelejä mut ei jotenkin napannu. Ehkä 9 oli kaikkein mielenkiintoisin.

Eiköhän se myöhemmin tule vaikka DLC:nä tai jotain. Itse kokeilin Ys X pelejä ja muitakin osia ja ihan jees pelejä mut ei jotenkin napannu. Ehkä 9 oli kaikkein mielenkiintoisin.
8 ja 9 oli molemmat mun mielestä tosi hauskoja, mutta en kyllä ehkä täydellä hinnalla mitään näistä ostaisi. Kympin kanssa odottelin aleja, mutta sitten tämä proud versio julkistettiin Japanissa niin jäikin alkuperäinen kokonaan ostamatta. Nyt voikin odotella että tämä Proud versio julkaistaan ja heti perään jäädä odottelemaan alennuksia.

Ylös Bottom