Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
bafkreiftqz3hfppl6rxkhofv66bivvimxh4klvjzfztywwzgoiomfoy3a4@jpeg

bafkreicwrdzhiqgexqlslp7j6dj7btavzovxlor5rlpsh5qhwfikzqcpda@jpeg

bafkreidd4v2kpenkydezraxci2r5qfotdpnsdfqkwf7ubywo5xpm3dn7li@jpeg
Viikolla 47 kerrottuja pelijulkaisuja.
Knoebel Bluesky
 
Blood of Dawnwalker tekee päätarinan vähän BotW tyyliin. Sitä kun ei nimittäin ole ollenkaan vaan pelaaja saa itse valita mitä haluaa tehdä Pelaajalla on 30 päivää ja 30 yötä aikaa pelastaa perheensä joka on peli maali, mutta miten sinne päästään on täysin pelaajan käsissä. Mielenkiintoista nähdä miten tällainen avoin systeemi toimii.

 
Blood of Dawnwalker tekee päätarinan vähän BotW tyyliin. Sitä kun ei nimittäin ole ollenkaan vaan pelaaja saa itse valita mitä haluaa tehdä Pelaajalla on 30 päivää ja 30 yötä aikaa pelastaa perheensä joka on peli maali, mutta miten sinne päästään on täysin pelaajan käsissä. Mielenkiintoista nähdä miten tällainen avoin systeemi toimii.

Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta! Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän huomaa kiinnostuvansa "kaavoja rikkovista" peleistä. Voi toimia hyvinkin tommonen, että oikeasti itse päättää mitä tekee ja vain päämäärä on selkeästi ennalta määrätty. Täytyypä mennä taas katsomaan vähän tän pelin gameplaytä, heh.
 
Super GT testaa Project Motor Racingiä. Ihan kuten Rennsport, niin ei tämäkään vielä ihan kauhean hyvältä autopeliltä vaikuta. Päivityksillä varmasti molemmat pelit tulee kuntoon, mutta nyt julkaisussa vähän raakileilta vaikuttaa.
 
Kiinnostus Blood of Dawnwalkeriin kuoli sillä hetkellä, kun luin kampanjan aikarajasta. Tuollaiset pilaavat pelin kuin pelin. Tosi harmi, kun muuten kiinnosti kyseinen peli erittäin paljonkin. Minkäänlaisia kampanjaan liittyviä aikarajoja en kyllä kaipaa peleihin. Persona-pelitkin olivat lopulta varsin rasittavia pelejä, kun se aika hupeni vähitellen koko ajan. Haluaisin aitoa vapautta peleissä tutkia juuri niin kauan ympäristöjä kuin huvittaa. Olipas tosiaankin harmillinen uutinen tuo kyseisen pelin kampanjan aikaraja.
 
Viimeksi muokattu:
Kiinnostus Blood of Dawnwalkeriin kuoli sillä hetkellä, kun luin kampanjan aikarajasta. Tuollaiset pilaavat pelin kuin pelin. Tosi harmi, kun muuten kiinnosti kyseinen peli erittäin paljonkin. Minkäänlaisia kampanjaan liittyviä aikarajoja en kyllä kaipaa peleihin. Persona-pelitkin olivat lopulta varsin rasittavia pelejä, kun se aika hupeni vähitellen koko ajan. Haluaisin aitoa vapautta peleissä tutkia juuri niin kauan ympäristöjä kuin huvittaa. Olipas tosiaankin harmillinen uutinen tuo kyseisen pelin kampanjan aikaraja.
Itselle tämä oli myös valtava pettymys. Aikarajat ovat lähes poikkeuksetta erittäin typerää, fiiliksen tappavaa ja turhauttavaa pelisuunnittelua. En muista enää tarkasti, enkä nyt jaksa etsiä tätä tietoa, mutta kiinnostuin pelistä uudestaan kuullessani, ettei pelin aika etene kuin muistaakseni tiettyjä tehtäviä tehdessä eli voi seikkailla ja tehdä muita tehtäviä, tutkia lorea ja keräillä varusteita vaikka 100h, eikä peli ns. nytkähdä eteenpäin lainkaan. Joka tapauksessa, onhan se mahdollista, että peli tulee olemaan omaan makuun pelkkää tervan juontia järkyttävän typerillä pelillisillä ratkaisuilla, mutta toivotaan parasta!
 
En itsekään lähtökohtaisesti pidä aikarajoitetuista peleistä ja voi ollakin ettei tämä Blood of Dawnwalker ole mua varten. Riippuen toki siitä miten se on lopulta toteutettu ja minkälainen se kokonaisuus on. Joka tapauksessa pelinkehittäjät ovat sellaiseen ratkaisuun päätyneet ja pidän kyllä siitä, että kokeillaan eri asioita. Ei jokaisen pelin tarvitsekaan olla omaan makuun sopiva :D Blue Princestä tykkäsin paljon ja sen "aikarajoitus" on ehkä jollakin kaukaisella tavalla verrattavissa tähän. Joskus on ihan viihdyttävää pelata pelejä mitkä ovat kovinkin erilaisia niistä mitä tavallisesti pelaa.
 
En itsekään lähtökohtaisesti pidä aikarajoitetuista peleistä ja voi ollakin ettei tämä Blood of Dawnwalker ole mua varten. Riippuen toki siitä miten se on lopulta toteutettu ja minkälainen se kokonaisuus on. Joka tapauksessa pelinkehittäjät ovat sellaiseen ratkaisuun päätyneet ja pidän kyllä siitä, että kokeillaan eri asioita. Ei jokaisen pelin tarvitsekaan olla omaan makuun sopiva :D Blue Princestä tykkäsin paljon ja sen "aikarajoitus" on ehkä jollakin kaukaisella tavalla verrattavissa tähän. Joskus on ihan viihdyttävää pelata pelejä mitkä ovat kovinkin erilaisia niistä mitä tavallisesti pelaa.

Aikaraja on toteutettu niin että aina kun teet jonkun selkeästi merkityn asian pelissä, kuten esim. Metaphorissa on merkattu jokainen asia joka siirtää aikaa eteenpäin. Muuten saa tutkia ja tehdä sivuaktiviteetteja niin paljon kuin haluaa.
 
Aikaraja on toteutettu niin että aina kun teet jonkun selkeästi merkityn asian pelissä, kuten esim. Metaphorissa on merkattu jokainen asia joka siirtää aikaa eteenpäin. Muuten saa tutkia ja tehdä sivuaktiviteetteja niin paljon kuin haluaa.
Tuo kuulostaa ainakin jossain määrin paremmalta. Eli kyllä tämä peli pelitutkalla vielä sitten minullakin säilyy.
 
Ylös Bottom