Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ainakin vielä viime syyskuussa oli hengissä, mutta Tantaluksen CEO arvioi valmistumisessa kestävän vielä ainakin vuoden. Eli aikaisintaan syksyllä ilmestyy...Onko LA Noire jäissä vai tulossa?
siis häh, millo mä oon tämmösen aiheen tehny? en ainakaan muista? tos ainakin näkyy et mun ois eka viesti ja olisin aiheen alottaja
Mahjongissa pystyy jo kuuntelemaan musiikkia taustalla, pystyiköhän Magic Ballissakin.PSN-peleihin Cuboid, Magic Ball ja Mahjong Tales: Ancient Wisdom on tulossa lisäpelattavaa ja custom soundtrackit. Jokainen peleistä saa myös uusia Trophyja. Kenttäpaketit tulevat olemaan maksullisia, mutta muut uudet ominaisuudet saa käyttään ilmaisella päivityksellä. Erikoisin uusi ominaisuus on varmastikin hiirituki Mahjongiin.
But I don't think anyone attending the event walked away disappointed. I'll definitely be interested to see how PlayStation fans react to next week's previews, which also include hands-on impressions of Motorstorm: Arctic Edge, Fat Princess and a couple of titles that might not yet have been officially announced for a Western release.
couple of titles that might not yet have been officially announced for a Western release.
Theyre both in matters we havent dealt with before, said company boss Ilari Kuittinen.
One of the games is a PSN exclusive for Sony again, continuing our good relationship with them. And thats gonna be as far as we know, announced at [GamesCom 2009 this August in] Cologne.
Kyseinen video on aika vahvasti väkivaltasävytteinen...Mielenkiintoinen uutuus Close Range.
Esiosa ekalle Yakuzalle.Samaisessa Famitsussa kerrottiin, että uusi Yakuza olisi tekeillä PS3:lle, mutta kyseessä ei ole Yakuza 3:n tai Kenzanin jatko-osa. Toivottavasti tuosta kolmannesta osasta saataisiin joskus se englanninkielinen versio...