Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näyttää näin ensisilmäykseltä ihan hyvältä. Hyvän ja huonon räiskinnän välissä on kuitenkin vain hiuksen hieno ero. Saa nähdä miten tuo toimii. MMO:ta olen kuitenkin kaivannut jo jonkun aikaa, mutta eipä mun läppärillä esim. sitä uutta Star Wars MMO:ta pyöritä millään.Defiance - Rift tekijöiden uusi MMO PS3:lle
Näyttää näin ensisilmäykseltä ihan hyvältä. Hyvän ja huonon räiskinnän välissä on kuitenkin vain hiuksen hieno ero. Saa nähdä miten tuo toimii. MMO:ta olen kuitenkin kaivannut jo jonkun aikaa, mutta eipä mun läppärillä esim. sitä uutta Star Wars MMO:ta pyöritä millään.
Zen Pinball 2 PS3:lle & Vitalle.
[video=youtube;wjvurd319YM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wjvurd319YM[/video]
Kakkososassa on mukana mm. uudet, entistä paremmat pallofysiikat ja 3D-tuki.En tajua miten tuosta ZEN Pinballista voisi enää parannella tuota. Se on loppuun hiottu flipperi, johon on tullut vielä hyvällä syötöllä koko ajan uutta pelattavaa.
En kyllä nimittäis rahastukseksi. ZP2 on ilmainen kaikille ZEN Pinballin ostaneille, ja siinä pystyy käyttämänä kaikkia ZEN Pinballin ja Marvel Pinballin DLC-kenttiä maksutta. Ja Vita-versio on kaiken hyvän lisäksi ilmainen, ja se tukee noita PS3:n DLC-pöytiä.Varmaan rahastusmielessä tehneet tuon kakkososan ja jotta saavat sen myös Vitalle.
Varmaan rahastusmielessä tehneet tuon kakkososan ja jotta saavat sen myös Vitalle.
En jaksanu kattoo tuota videoo sitten, että näkykö siinä mitään uutta.
Postataan nyt tämäkin vaikka yleisön kiinnostus kyseistä peliä kohtaan on kaiken logiikan mukaan 0..
Spark Unlimited työstää Lost Planet sarjan kolmatta osaa. Julkaisu alku/2013. Hyrrr...
[video=youtube;R2UE6tJ1MBU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R2UE6tJ1MBU[/video]
Zen Pinball 2 PS3:lle & Vitalle.
...
En kyllä nimittäis rahastukseksi. ZP2 on ilmainen kaikille ZEN Pinballin ostaneille, ja siinä pystyy käyttämänä kaikkia ZEN Pinballin ja Marvel Pinballin DLC-kenttiä maksutta. Ja Vita-versio on kaiken hyvän lisäksi ilmainen, ja se tukee noita PS3:n DLC-pöytiä.![]()
Eieieieiei. Ei taas tuota kaupunkia joka on niin ahdas ja mitään vapautta ei ole. Jatkaisivat Far Cry 1 ja Crysis 1 tapaan, eli puoliksi avoin maailma, ei minkään hirveän kokoinen, mutta vapaudentunne silti. Ja tosiaan, tuota FPS:ää pitää saada rankasti ylös. PS3:lla paikoitellen pudottiin 10 tietämille, jonka kohdilla silmät jo alkoivat sulamaan.Uusi kuva Crysis 3:sta. Noh huomenna ollaan paljon viisaampia pelin osalta, kun sen virallisesti paljastavat. Kakkonen oli kyllä onnistunut tekele yksinpelin puolesta, moninpeli sitten kaatuikin ruudunpäivitykseen.
Siitähän oli muistaakseni juttua, että peli sijoittuisi New Yorkiin edelleen, mutta kaupunki olisi muuttunut nyt aikamoiseksi viidakoksi. Tai sitten oon vaan nähnyt unta.
Mitä turhia odottelemaan.Ja kaipa joku tekee sitten ekan trailerin jälkeen hype-ketjunkin...
Huhuja on, ja pelin kehittänyt CD Project on ihan suoraan sanonut haluavansa tehdä PS3-versionkin, mutta heillä ei ole toistaiseksi ollut resursseja siihen.The Witcher 2: Assassins of Kings. Onko tietoa/(tai edes)huhuja kyseisen pelin ilmestymisestä PS3:lle?
Mitään lopullista/virallista päätöstä PS3-version suhteen ei kuitenkaan ole.Previously CD Projekt have said that they would like to see the game on PS3 but their team was not big enough to program both the Xbox and PlayStation versions of the game.
Huhuja on, ja pelin kehittänyt CD Project on ihan suoraan sanonut haluavansa tehdä PS3-versionkin, mutta heillä ei ole toistaiseksi ollut resursseja siihen.