Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit (huhut, uutiset)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Jep, mutta he kertoivat myös studion jakautuneen kahteen ryhmään. Toinen tekee Unchartedia ja toinen The Last Of Usia, joten ei ole koko studio sen kimpussa.

Varmaan tuo kommentti viittasi The Last Of Us -peliin ja Uncharted 3:een. TLOU:n kehitys alkoi jo Uncharted 3:n aikoihin - siitä ei vain julkisesti puhuttu. Mutta eiköhän Uncharted 4 ole jo suunnitteluvaiheessa. Tuleeko se sitten PS3:lle vai jopa PS4:lle onkin jo toinen juttu.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Epic Mickey 2 tänä syksynä kauppoihin.
Ostan ainakin PS3 ja 3DS versiot, sillä ovat täysin erinlaisia. 3DS versiossa on sivusuuntaan pelattavana, ja 3DS versiolla on lisänimi peliin.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Varmaan tuo kommentti viittasi The Last Of Us -peliin ja Uncharted 3:een. TLOU:n kehitys alkoi jo Uncharted 3:n aikoihin - siitä ei vain julkisesti puhuttu. Mutta eiköhän Uncharted 4 ole jo suunnitteluvaiheessa. Tuleeko se sitten PS3:lle vai jopa PS4:lle onkin jo toinen juttu.

Totta, mutta itse olen käsittänyt niin, että toinen tiimi kehittää Uncharted-sarjaa eteenpäin ja toinen tekee TLOU:ta eli ovat vieläkin jakautuneena. Veikkaisin itse, että UC4 tulee ''PS4:lle'', koska ovat varmasti jo ottaneet kaiken irti PS3:sta, joten ainoa asia jossa parannusta voitaisiin tehdä on tarina (joka sekin IMO todella hyvää tasoa).
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Defiance - Rift tekijöiden uusi MMO PS3:lle

[video=youtube;1wYeYNJYBs8]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1wYeYNJYBs8[/video]
Lähde
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Zen Pinball 2 PS3:lle & Vitalle.

[video=youtube;wjvurd319YM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wjvurd319YM[/video]
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Defiance - Rift tekijöiden uusi MMO PS3:lle
Näyttää näin ensisilmäykseltä ihan hyvältä. Hyvän ja huonon räiskinnän välissä on kuitenkin vain hiuksen hieno ero. Saa nähdä miten tuo toimii. MMO:ta olen kuitenkin kaivannut jo jonkun aikaa, mutta eipä mun läppärillä esim. sitä uutta Star Wars MMO:ta pyöritä millään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Näyttää näin ensisilmäykseltä ihan hyvältä. Hyvän ja huonon räiskinnän välissä on kuitenkin vain hiuksen hieno ero. Saa nähdä miten tuo toimii. MMO:ta olen kuitenkin kaivannut jo jonkun aikaa, mutta eipä mun läppärillä esim. sitä uutta Star Wars MMO:ta pyöritä millään.

Videon perusteella geneerisin räiskintä ikinä jos zombien lahtausta ei lasketa.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Zen Pinball 2 PS3:lle & Vitalle.

[video=youtube;wjvurd319YM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wjvurd319YM[/video]

En tajua miten tuosta ZEN Pinballista voisi enää parannella tuota. Se on loppuun hiottu flipperi, johon on tullut vielä hyvällä syötöllä koko ajan uutta pelattavaa. Varmaan rahastusmielessä tehneet tuon kakkososan ja jotta saavat sen myös Vitalle. Tai no, jonkinlainen editori, jolla vois tehdä omia flippereitä olis kyl kiva. En jaksanu kattoo tuota videoo sitten, että näkykö siinä mitään uutta.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

En tajua miten tuosta ZEN Pinballista voisi enää parannella tuota. Se on loppuun hiottu flipperi, johon on tullut vielä hyvällä syötöllä koko ajan uutta pelattavaa.
Kakkososassa on mukana mm. uudet, entistä paremmat pallofysiikat ja 3D-tuki.

Varmaan rahastusmielessä tehneet tuon kakkososan ja jotta saavat sen myös Vitalle.
En kyllä nimittäis rahastukseksi. ZP2 on ilmainen kaikille ZEN Pinballin ostaneille, ja siinä pystyy käyttämänä kaikkia ZEN Pinballin ja Marvel Pinballin DLC-kenttiä maksutta. Ja Vita-versio on kaiken hyvän lisäksi ilmainen, ja se tukee noita PS3:n DLC-pöytiä. :)
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Varmaan rahastusmielessä tehneet tuon kakkososan ja jotta saavat sen myös Vitalle.

Missä mielessä ne muut pelit yleensä julkaistaan? Meinaan kaikilla on mielessä että niillä tehtäisiin x-määrä rahaa. Tässä Zen Pinball -sarjan pelit tähän mennessä, eli "rahastus" on ollut jo pitkään käynnissä:

-Zen Pinball: Rollercoaster (iOS)
-Zen Pinball: Inferno (iOS)
-Zen Pinball (PS3)
-Zen Pinball THD (Android)
-Zen Pinball 3D (3DS)

Tähän voi löyhästi vielä lisätä Marvel Pinballin about kahdeksalle (!) alustalle ja yhtiön Pinball FX -pelit 360:lle.

En jaksanu kattoo tuota videoo sitten, että näkykö siinä mitään uutta.

I rest my case. ( ;) )
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Postataan nyt tämäkin vaikka yleisön kiinnostus kyseistä peliä kohtaan on kaiken logiikan mukaan 0..

Spark Unlimited työstää Lost Planet sarjan kolmatta osaa. Julkaisu alku/2013. Hyrrr...

[video=youtube;R2UE6tJ1MBU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R2UE6tJ1MBU[/video]
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Postataan nyt tämäkin vaikka yleisön kiinnostus kyseistä peliä kohtaan on kaiken logiikan mukaan 0..

Spark Unlimited työstää Lost Planet sarjan kolmatta osaa. Julkaisu alku/2013. Hyrrr...

[video=youtube;R2UE6tJ1MBU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R2UE6tJ1MBU[/video]

En ymmärrä miksi tällaisia trailereita tehdään peleistä. Tästäkään ei saanut mitään käsitystä varsinaisesta pelistä. Tällaiset elokuvatrailerit ja teaserit peleistä ovat pelkkää ajan hukkaa.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

...

En kyllä nimittäis rahastukseksi. ZP2 on ilmainen kaikille ZEN Pinballin ostaneille, ja siinä pystyy käyttämänä kaikkia ZEN Pinballin ja Marvel Pinballin DLC-kenttiä maksutta. Ja Vita-versio on kaiken hyvän lisäksi ilmainen, ja se tukee noita PS3:n DLC-pöytiä. :)

Oho! Hieno juttu!
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Uusi kuva Crysis 3:sta. Noh huomenna ollaan paljon viisaampia pelin osalta, kun sen virallisesti paljastavat. Kakkonen oli kyllä onnistunut tekele yksinpelin puolesta, moninpeli sitten kaatuikin ruudunpäivitykseen.

Näytä liitetiedosto 9131
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Uusi kuva Crysis 3:sta. Noh huomenna ollaan paljon viisaampia pelin osalta, kun sen virallisesti paljastavat. Kakkonen oli kyllä onnistunut tekele yksinpelin puolesta, moninpeli sitten kaatuikin ruudunpäivitykseen.
Eieieieiei. Ei taas tuota kaupunkia joka on niin ahdas ja mitään vapautta ei ole. Jatkaisivat Far Cry 1 ja Crysis 1 tapaan, eli puoliksi avoin maailma, ei minkään hirveän kokoinen, mutta vapaudentunne silti. Ja tosiaan, tuota FPS:ää pitää saada rankasti ylös. PS3:lla paikoitellen pudottiin 10 tietämille, jonka kohdilla silmät jo alkoivat sulamaan.

Tai, no jos tämä edes tulee nykykonsoleille.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Siitähän oli muistaakseni juttua, että peli sijoittuisi New Yorkiin edelleen, mutta kaupunki olisi muuttunut nyt aikamoiseksi viidakoksi. Tai sitten oon vaan nähnyt unta.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Siitähän oli muistaakseni juttua, että peli sijoittuisi New Yorkiin edelleen, mutta kaupunki olisi muuttunut nyt aikamoiseksi viidakoksi. Tai sitten oon vaan nähnyt unta.

Et oo nähnyt unta vaan näin huhuttiin. Ja näkeehän sen jo nyt tuosta uusimmasta kuvasta, että luontoa tulla keskelle kaupunkia löytyy. Toivottavasti sinne on kasvanut sitten ihan sellasia kunnon Crysis-tyylisiä viidakoita.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Haluan kans sanoo samaa tähän Crysis 3:seen liittyen. Eli tätä olen odottanut kovalla innolla ja varmasti tulen ostamaan sanoivat ihmiset mitä tahansa! Itsekin myös toivoin, että urbaanit ympäristöt heitettäis kaivoon ja palattais tuohon Crysis 1:sen tapaiseen ympäristöön. No nyt vaan odottamaan ekaa traileria. Harmittaahan tuo hieman, että kaupungissa ollaan, mutta kaipa muutama puu ja pensas siellä täällä vähän piristää.

Ja kaipa joku tekee sitten ekan trailerin jälkeen hype-ketjunkin...
 
Ylös Bottom