Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat Pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olli.aalto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

olli.aalto

New Member
Olen nyt vähän ulkona näistä Xboxin tulevista huippupeleistä, tiedän kyllä tietysti että Jet Set Radio Future sille kyllä tulee, mutta tuleeko sille esim. Final Fantasyjen seuraavat osat, Tony Hawkit, seuraavat GTAt, tai mitään muita "legendoja" ja mitä huippunimikkeitä kesällä olisi tulossa?

No, GTA3 ainakin tulee piakkoin, ja kyllä varmaan nuo Tony Hawkitkin tulee sitten kun niitä tehdään lisää, mutta Final Fantasyt taitaa pysyä vain PlayStation-konsoleilla (omistaahan Sony jotakin 22% Squaresta). Muita huippunimiä voi luetella Xboxfinin posse, kun en itse ole paremmin perehtynyt noihin julkaisulistoihin.

Saapa nähdä miten Final Fantasy XI:n (nettipeli) käy kun Sony osti Squaren osakkeita. FF XI oli tulossa XBoxille mutta oliko Sonyn osto reissulla vaikusta XBoxin versioon? Pitänee varmaan vain odotella.

Tony Hawk's Pro Skater 2x on julkaistu XBoxille ja kohta Yhdysvalloissa ilmeisesti ilmestyy Tony Hawk's Pro Skater 3.
Eurooppan tulee julkaisun yhteydessä Tony 3:nen.

GTA 3 on tulossa PC:lle kevään aikana ja PS2:lle on tulossa loppuvuodesta lisälevy. XBoxille ilmeisesti tehdään paraikaa, mutta ilmestymispäivästä ei ole tietoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olli.aalto
Olen nyt vähän ulkona näistä Xboxin tulevista huippupeleistä, tiedän kyllä tietysti että Jet Set Radio Future sille kyllä tulee, mutta tuleeko sille esim. Final Fantasyjen seuraavat osat, Tony Hawkit, seuraavat GTAt, tai mitään muita "legendoja" ja mitä huippunimikkeitä kesällä olisi tulossa?

Tulevat Tony Hawkit hyvin todennäkösesti tulee, onhan Xboxille jo kaksi Haukka-peliä. GTA3:kin tulee, ja jos GTA4:ssä on verkkopeli, varmasti sekin tulee.

Ja jos Squarella on vähänkin järkeä päässä, se tuo tulevan verkkopelin FF XI:n myös muille alustoille, etenkin jos haluavat välttää megatappiot tyyliin FF-movie. Toisaalta ainahan Sony voi rahottaa Squarea niin että peli tulisi vain PS2:n verkkopeliksi, mutta vaikea uskoa. Jos Square haluaa mahdollisimman laajan käyttäjäkunnan FF XI:lle, se tulee myös Xboxille, kiitos sen valmiin verkkokortin ja kovalevyn. Ehka E3-messujen jälkeen (toukokuussa) ollaan viisaampia?

Legendatkin on kai vähän makuasia(?). Segan lähes kaikki "legendat" Sonicia lukuunottamatta tulee, Bioware tukee XBoxia, Unrealit, MGSX, Dino Crisis 3, Soul Calibur 2, GP4, CMR3, Bungien tuleva fantasia-peli Halon-pelimoottorilla... oho nyt mun pitää tappaa sut kun kerroin tuosta. ;).

Morrowind tulee olemaan kova, ainakin kaksi ensimmäistä osaa pelisarjasta olivat todella hyviä PC:llä, Project Ego, Star Wars KOTOR...yms. Pelejä kyllä tulee ja paljon, toivottavasti vaan löytyy jokaiselle jotakin mieleistä.

Ja uusia "legendohan" aina voi syntyä, onhan ne vanhatkin legendat jostain aloittaneet. Ei aina kannata tuijottaa onko pelin nimen perässä numero. :)

Ja tuolta TeamXboxin pelilistalta voit käydä vilkuilemassa lisää pelejä... http://www.teamxbox.com/games.php

Ylös Bottom