Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jate
BTW, The Thing leffa on kauhuleffa (ja siitä taitaa olla myös kirja).
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Oliks se se mikä tapahtu jossa jää-asemalla, jossain tutkimuslaitoksessa?
Itse asiassa alkuperäinen "The Thing from Another World" on vuodelta 1951.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jate
Just se. Alunperin leffa tehtiin joskus -70 luvulla mutta käsittääkseni siitä on tehty jälkeenpäin uudempi versio.
No olihan siinä samoihin aikoihin se tökerön hauska They Live...heh...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Niinpä, ei ole Carpenterilta Prince of Darknessin jälkeen tullut mitään hyvää.
Vaikka nyt lipsutaan alkup.aiheesta (tulevat pelit) viidenteentoista...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
They Live nyt onkin luku sinänsä, se tuli vuosi PoD:n jälkeen. Ghosts of Mars on ah, niin ihanaa tuubaa, että! Sitä on kummasti oppinut karttamaan elokuvia, joissa "näyttelee" Ice Cube.
Jaahah...suositus oli sitä luokkaa että täytyy näemmä huomenna raahautua Filmtowniin...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Juu, kyllä tuo tuli Night Visionsissa nähtyä. Oli sen verran huono, että jenkkilevy on pitänyt jo jonkin aikaa tilata, mutta aina on löytynyt jotain enemmän tai vähemmän parempaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kassi
Tietääkö kukaan mitään paikkaa missä olisi listaa tulevista peleistä ja koska ilmestyy suomeen?
Jos joku myy (*wink* *wink*) kyseisen pelin mulle, niin mikä etteiLainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Pitäisiköhän nostaa tunnelmaa Panzer Dragoon Sagalla.![]()
Heh, pidän omastani kiinni kynsin ja hampain.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Jos joku myy (*wink* *wink*) kyseisen pelin mulle, niin mikä ettei![]()