Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat urheilu/autopelit Cubelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Viller

New Member
Onko mitään mainittavaa mitä on tulossa?Autopeleilläkin tarkotan enempi autourheilua.NHL 2003:sen ostin ja se oli hyvä.FIFA 2003 sensijaan oli pettymys tämmöselle ISS 2:sen pelaajalle.Joten tietoa kaivataan.

Pro Evolution Soccer 2 on kai tulossa cubelle. Sitä kannattaa odottaa se on kaikkien kehujensa arvoinen. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Pro Evolution Soccer 2 on kai tulossa cubelle.

Tuskin. Taitaa mennä PES3:n julkaisuun ennen kuin Cube saa Euroopassa omansa. WE6: Final Evolution kyllä julkaistaan heti alkuvuodesta Cubelle Japanissa.

Tai jos on parempaa tietoa niin lähdettä kehiin?

Winning Eleven tammikuussa Japanin pelimarkkinoille
17.10.2002, Guardian Viper

GameCube Europe- ja The Magic Box -sivustot ilmoittavat Konamin ilmoittaneen julkaisevansa World Soccer Winning Eleven 6: Final Evolution -jalkapallopelin GameCubelle Japanissa tammikuun 30. päivä 2003. Winning Eleven -sarjahan tunnetaan täälläpäin maailmaa kenties paremmin nimellä Pro Evolution Soccer.

Hiukan vaisun International Superstar Soccer 2 -pelin jälkeen olisikin toivottavaa, että Cube-pelaajat pääsisivät nauttimaan tämän nimikkeen voimin samanlaisesta laatujalkapalloilusta, jota PlayStation 2:n omistajat ovat saaneet kokea edellisten Pro Evolution Soccer -pelien muodossa.

Cuben Winning Elevenille ei olla ilmoitettu vielä Yhdysvaltojen eikä Euroopan julkaisuajankohtaa.

Niin eli juuri mitä sanoin. Euroopan julkaisupäivää ei ole ilmoitettu mikä kyllä haiskahtaa siltä ettei Pro Evolution Soccer 2 tule enää Cubelle vaan vasta seuraava Euroopan painos. Luulen että Konami keskittyy mieluummin WE7:ään.

Mutta saas nähdä miten käy. Kaikkihan on mahdollista.

Cuben ohjaimella en muuten kuuna päivänä pelaisi Pro Evolution Socceria. Digipad on välttämätön ja Cuben ohjaimessa se on varsin surkea, kuten kaikki tiedämme.

Musta tuntuu että cuben analooginen vois sopia PES:iin. Se on paremmassa paikassa kuin ps2 ohjaimessa.

Itse ainakin odotan innolla, että pääsen pelaamaan WE6:FE:ia helmikuun alussa Cuben ohjaimella. PS2:lla "joutuu" pelaamaan PES:iä digitaaliristikolla, koska dualshockin analogitatit ovat niin huonot ja huonosti sijoitetut (IMO, luonnollisesti). Cuben ohjaimella analogi-ohjaus onnistuu varmasti paremmin (ainakin minulta). Samalla joutaakin PS2 myyntiin, kun se PES:in takia tuli ostettuakin. :)

Analogilla PESin pelaaminen on ainakin minulle täysi mahdottomuus. Oli kyseessä sitten DualShockin analoginen taikka Cuben ohjaimen vastaava (mitä nyt olen GC:n ISS2:ta Cuben palikalla testaillut). Mutta jokaisella on mieltymyksensä. :)

ISS2:sen pelaaminen sujuu jo kuin rutiini ja PES varmasti paremmin,koska siinä on helpompi pelattavuus.

Winning Eleven Soccer on ilmestynyt Japanissa GBA:lle. Kai se jonakin päivänä ilmestyy Cubellekin.

Ylös Bottom