Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevia pelejä

No vaikkei lastenpelit kiinnosta niin kyllä tulevista lastenpeleistä parhaat ovat varmasti:
Klonoa 2: Lunateas Veil(jos nyt lastenpeliksi luokitellaan!)
Batman
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
No vaikkei lastenpelit kiinnosta niin kyllä tulevista lastenpeleistä parhaat ovat varmasti:
Klonoa 2: Lunateas Veil(jos nyt lastenpeliksi luokitellaan!)
Batman
näin mäkin sanoisin, mutta en silti luokittele Lunatea's Veiliä lasten peliksi vaikka sen käsityksen äkkiä saakin ulkonäön perusteella.
 
Jos Jak & Daxter lasketaan lastenpeliksi, niin sitä. Jos ei lasketa, niin sitten se uus Crash Bandicoot.
 
Riippuu vähän mitkä luokitellaan lastenpeleiksi..

Noh Jak & Dexterin ostan melko varmasti..
Crash4 ja jos Spyro on tulossa PS2:lle niin se..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
...ja jos Spyro on tulossa PS2:lle niin se.. [/B]

Ainii miten mä nyt maailman parhaan tasoloikkapelin unohdin! Kyllä Spyro on niin hyvä, että aijaih.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Taidetaanpi laskea nuo Jak&Dexter ja Crash4 lasten peleiksi, joten siinä ne on.
no eiköhän sitte lunateas veil ki oo lastenpeli... en kyl sitä ostais. Jak & Daxter kylläkin on varma ostos jouluksi.
 
No kyllähän tuo crash bandicoot tulee varmasti menestymään! Minulla se on jo hankintalistan kärkikaksikossa! Pelailin muutaman viikon Crash 2:sta ja 3:sta, ja minä kyllä pidän tuosta tasoloikka- lastenpelistä!:cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001

näin mäkin sanoisin, mutta en silti luokittele Lunatea's Veiliä lasten peliksi vaikka sen käsityksen äkkiä saakin ulkonäön perusteella.

Kyllä Klonoa voidaan varmaan lastenpeliksi luokitella helpoutensa puolesta.
 
Kyllä ihan yleisesti Jak & Daxter, sekä Crash 4.

Crashit on legendaarisia...
 
Eiköhän se oo tuo Tarzan Freeride(crashin ja jak and daxterin lisäksi)...
Missä muuten viipyy disneyn lasten pelit? En tiiä muita ku donald duckin ja tuon tulevan tarzanin...

PS2. En oo perillä näistä asioista kuvin paljon jos joku vois kertoa linkin missä on kuvia tuosta tarzanista nii ei muuta ku tääne ylös tai mulle privaan...
 
Jos vanhast, mut ehdottomasti parhaast PSonen tasoloikka pelist tehään PS2 versio ni se ois hyvä juttu. Ai mikä se peli on? Ape Escape... Tottakai.. jep, oli tyhmä kysymys;)
 
Ylös Bottom