Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevia roolipelejä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DragonSlayer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

DragonSlayer

New Member
Olen tossa tutkiskellut nettiä ja yrittäny etsiä tietoja koska julkaistaan tulevat PS2 roolipelit:

Suikoden3: Netissä lukee, että se oltaisiin jo julkaistu, mutta ei sitä vielä euroopasta löydy...

Wild Arms3: Eräillä sivuilla lukee, että tammikuussa ja toisilla huhtikuussa... kaupassa vain sanottiin että ei tietoa :p

Xenosaga: Olen lukenut että maaliskuussa tulisi jo eurooppaan, mutta kaupoissa sanotaan, että EI.

Grandia Xtreme: Alunperin sen piti tulla jo loka- marraskuussa, mutta nyt sanotaan ettei tulisi ollenkaan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DragonSlayer
Olen tossa tutkiskellut nettiä ja yrittäny etsiä tietoja koska julkaistaan tulevat PS2 roolipelit:

Suikoden3: Netissä lukee, että se oltaisiin jo julkaistu, mutta ei sitä vielä euroopasta löydy...

Wild Arms3: Eräillä sivuilla lukee, että tammikuussa ja toisilla huhtikuussa... kaupassa vain sanottiin että ei tietoa :p

Xenosaga: Olen lukenut että maaliskuussa tulisi jo eurooppaan, mutta kaupoissa sanotaan, että EI.

Grandia Xtreme: Alunperin sen piti tulla jo loka- marraskuussa, mutta nyt sanotaan ettei tulisi ollenkaan...

Lainatakseni krl85:n viestiä:
"16.1.2003 - "Suikoden III:a ei Eurooppaan"!!

Suikoden III:n Euroopan-julkaisu on ollut jatkuvan spekulaation ja keskustelun kohteena. Muutamana viime viikkona alkoi kuulua tietoja (joista raportoitiin myös Suikosourcen Casual -foorumilla), että peliä ei julkaistaisikaan Euroopassa. Syyksi mainittiin se, että pelin kääntäminen Euroopan suurimmille kielille tulisi liian kalliiksi. Nyt Suikosource on saanut Konami of Europelta vahvistuksen, että hartaasti odotettua peliä ei olla julkaisemassa Euroopassa "lokalisaatio-ongelmien vuoksi". Asiasta keskustellaan Suikosourcen foorumilla, jolta löytyy Konamin edustajan lyhyt vahvistus surkeille uutisille. Konamille voi lähettää sähköpostia seuraaviin osoitteisiin: cs-info@konami.com ja europe@konami.com. Mailissa kannattaa olla asiallinen, ja mainita myös, että odottaa englanninkielistä versiota.

lähde: Suikoposti.com"

Wild ARMS 3 ilmestyy eurooppaan näillä näkymin 21.2.2003
Xenosagan euroopan julkaisusta ei ole mitään varmaa tietoa viellä.
Grandia Xtreme ei myöskää tämän hetkisten tietojen mukaan ole tekemässä tietään eurooppaan.

Wild Arms 3 tulee Player Oneen tämän viikon perjantaiksi eli14.2 mutta kannattaa kysellä aikasemminkin.

Tuo Suikodenin tapaus on kyllä todella harmillinen esimerkki siitä miten hienoja pelejä ei koskaan julkaista euromarkkinoilla. Hyvistä ropeista on mielestäni tällä hetkellä pulaa - pitää tyytyä vanhoihin Final Fantasy'hin.

BTW: Ehkäpä modet voisivat siirtää tämän ketjun tuonne ROPE-puolelle...

Ylös Bottom