Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

tulevien GC pelien 1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lassi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kai se FF: CC tällä hetkellä on ja pre-orderi on menny jo ja 9th of feb lähtee paketti mulle päin(toivottavasti) :rolleyes:

muista hyvä jos oon kuullu ees...nooh pittee kattela mitä ne on :)
 
MGS:TTS

Satoru Iwata on muuten taas vähän jutustellut ja sanonut (sen "N5 on yhteensopiva myös GC-pelien kanssa"-jutun lisäksi), että Nintendo on alkanut keskustelemaan pelinkehittäjien (esim. Segan ja Namcon) kanssa Eurooppalaiseen ja Amerikkalaiseen makuun sopivien pelien kehittämisestä Cubelle (ei siis varmaan tarkoita ns. karkkipelejä).. Syynä tähän lienee se, että Iwata ennustaa kuutiolle n.40% myyntiosuutta USA:n joulun kotikonsolimarkkinoista ja yli 30% osuutta Euroopan markkinoista.

MGS:TTS ilmestyy muuuten nyt Euroopassa ensimmäisenä maailmassa, eli 1. maaliskuuta... Julkaisupäivää aikaistettiin kokonaisella kuukaudella!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Moi. Metal gearia kovasti odotellaan, mutta toinen joka minua kiinnostaa on NHL Hitz? Kuulin jostain huhun että semmoinen julkaistaisiin ensivuonna cubelle? onko tietoa kellään?
 
Noistan kai Killer 7. Niin kamalasti vanhojakin ostamatta, etten tohdi noita oikein ajatella.

MGS ei oikein jaksa innostaa, kun tuli alkuperäistä peliä kuitenkin pelattua. Loistava peli, totta kai, mutta tuo nyt kuitenkin on se sama peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
MGS ei oikein jaksa innostaa, kun tuli alkuperäistä peliä kuitenkin pelattua. Loistava peli, totta kai, mutta tuo nyt kuitenkin on se sama peli.

Toisaalta,

RE:n saama kiillotus ja muutamien asioiden uudistus paransi alkuperäistä yllättävän paljon. Tässä ollaan ilmeisesti tähdätty vielä korkeammalle - mielenkiintoista nähdä mitä tuleman pitää.
 
FF:CC näyttää pakko ostokselta mutta oon harkinnu myös tota pokemonia. voisko joku kertoo enempää tosta Tales Of Symphonystä ja millon se julkastaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan guru-guru
FF:CC näyttää pakko ostokselta mutta oon harkinnu myös tota pokemonia. voisko joku kertoo enempää tosta Tales Of Symphonystä ja millon se julkastaan?

Tales of symphonia on cell-shading roolipeli ja tällä hetkellä ei euroopan julkaisua ole annettu, mutta peli kyllä julkaistaan jenkeissä josta sen voi importata.
 
Ylös Bottom