Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

tulevien GC pelien 1

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Girgo
Tales of symphonia on cell-shading roolipeli ja tällä hetkellä ei euroopan julkaisua ole annettu, mutta peli kyllä julkaistaan jenkeissä josta sen voi importata.
Olen pahoillani, mutta täytyy korjata tuo virheesi Cel-Shadingin suurena ystävänä. En ymmärrä miksi reippasti yli puolet kirjoittaa sen väärin. Eipä sitten tästä turhuudesta sen enempää.

Pakko jotain järkevääkin tänne tunkea: Millon arvelisitte PAL-version tulevan? Vai uskotteko, että peli jää USA- ja JAP-versioiksi.
 
Itse uskon, että Tales of Symphonia tulee ilmestymään Euroopassa, ennemmin tai myöhemmin... Julkistaisikohan Nintendo niitä länsimaiseen makuun sopivia pelejä E3-messuilla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Olen pahoillani, mutta täytyy korjata tuo virheesi Cel-Shadingin suurena ystävänä. En ymmärrä miksi reippasti yli puolet kirjoittaa sen väärin. Eipä sitten tästä turhuudesta sen enempää.

Pakko jotain järkevääkin tänne tunkea: Millon arvelisitte PAL-version tulevan? Vai uskotteko, että peli jää USA- ja JAP-versioiksi.

Kyllä sen on pakko tulla!! Mulla kun ei ole luottokorttia niin en voi importatakkaan sitä. Toivottavasti tulisi mahdollisimman nopeasti USA:n julkaisun jälkeen...ehkä joskus elo-syyskuussa.
 
Taisimpas äänestää Harvest Moonia. Sitä odotan innolla, ja toivon hartaasti ettei se epäonnistu. Myös odotuksen arvoisia ovat Baten Kaitos, Pokemon Colosseum (RPG-muoto kiinnostaa, ei se Pokemon taistelu juttu mikä on ÄnKuusNelosen Stadiumeissa) ja hieman myös tuo ylisuosittu MGS:TTS (joskaan ei läheskään niin paljon kuin kolme edellistä).;)
 
Resident 4

Sarjan takia aikoinaa ostinkin mokoman lootan, joskin se pesee nykyisin playkan 6 - 0
 
tuli minulle pienenä yllätyksenä tämä kun luin gamespotin previkkaa:
mgs:twin snakes onkin remake alkuperäisestä metal gear solidista joka ilmestyi aikanaan pslle. toki uusin maustein, mutta juoni ja tehtävät samat. jotenkin päässyt tällainen fakta menemään 'ohi korvien'

lisäinfoa:
http://www.gamespot.com/gamecube/action/metalgearworkingtitle/preview_6086259.html

edit: ei sillä etteivätkö suurimmat odottajat olisi jo tienneetki tätä vuodenpäivät mutta uusimmat cubettajat tai tulevat eivät ehkä, esim allekirjottanut ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse äänestin Joku muu vaihtoehtoa.
Ja se joku muu on Resident Evil 4. Twin Snakes ja Baten Kaitos tulevat hyvänä kakkosena.
 
Nyt kyllä selvisi, että Beyond Good and Evil tulee kokoelmiini helmikuun lopulla (kun se julkaistaan), kun suositushintakin tulee olemaan vaivaiset 29.99... Ja Prince of Persia: The Sands of Timekin lähtee hintaan 44.99. Sands of Timeen ei taida rahat ihan riittää (1. maaliskuuta: MGS:TTS), mutta BG&E lähtee kyllä kaupasta, kun tuollaisista Zelda-tyyppisistä peleistä pidän.
 
No täytyy kallistua tuohon Twin Snakesin puoleen vaikka esim. Final Fantasya odotan myös.
 
Luultavasti noista Pokémon Colosseum on itseäni eniten kiinnostava julkaisu, sillä menetin N64:n Pokemon Stadiumin, ja olen kuullut siitä pelkkää hyvää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tep
Luultavasti noista Pokémon Colosseum on itseäni eniten kiinnostava julkaisu, sillä menetin N64:n Pokemon Stadiumin, ja olen kuullut siitä pelkkää hyvää.

Itse taas en ostaisi sen perusteella että Stadiumit olisivat olleet hyviä. En nimittäin pitänyt niistä lainkaan. Peli kiinnostaa silti erittäin paljon koska siihen on tulossa RPG-pelimuoto, ja ehkä vielä pirun laadukas sellainen.:p
 
Kyllä se on mgs twin snakes, vaikka se tuli kymmeniä kertoja pelattua playkalla läpi, on se niin loistava peli että se tulee hommattua heti ilmestyessään tänne suomeen.
 
Donkey Konga odotuslistan kärjessä, ellei hinta tule olemaan kovin suolainen. Baten Kaitos ja Tales of Symphonia seuraavat jaetulla kakkossijalla. Minua tuo MGS ei jaksa kovin paljoa kiinnostaa, koska olen sen jo ps:lla vetänyt läpi. Ehkäpä sitten alekorista tai käytettynä.
 
Ylös Bottom