Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tuleville Liven asiakkaille Starter Kit halvalla...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Killi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Buckley
"Se nyt on vaan tyhmää ostaa Gigantista!"...
No kuinka?

Kävin äsken varaamassa itselleni Live-paketin Gigantista, onneksi näin tämän ilmoituksen palstalla muuten olisin maksanut Anttilan Live-lootasta 10 euroa liikaa. Jostain syystä ei Gigantin mainos tullut tälläkertaa meille asti. Huomenna pääseekin jo Online jos saan modeemin asennettua tänään käyttökuntoon.. :cool:
 
Tämä oli henkilökohtainen protestini tätä ketjua vastaan.
Ennemmin kannan rahani paikallisiin erikoisliikkeisiin vaikka
joutuisin hieman enemmän maksamaan.Erikoisliikkeistä saan
asiantuntevaa palvelua ja voin viedä pelejä vaihdossa.
Suosittelen kaikille!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Buckley
Tämä oli henkilökohtainen protestini tätä ketjua vastaan.
Ennemmin kannan rahani paikallisiin erikoisliikkeisiin vaikka
joutuisin hieman enemmän maksamaan.Erikoisliikkeistä saan
asiantuntevaa palvelua ja voin viedä pelejä vaihdossa.
Suosittelen kaikille!
Joo, voit viedä pelejä vaihdossa ja saat niistä naurettavan vähän. Ennemmin myyn pelini täällä tai huuto.netissä kun vien ne pilkka hintaan pelikauppiaalle.

Mikäs Gigantti on sitten jos ei erikoisliike? Samanlainen erikoisliike kuin joku Expert, Tekniset tai muu vastaava. Minä ainakin olen saanut gigantista aina hyvää ja asiallista palvelua. henk koht ainakin suosin giganttia ennemmin kuin esimerkiksi jotain Experttiä tai mustaa pörssiä joissa taas en ole saanut läheskään aina hyvää palvelua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff


Mikäs Gigantti on sitten jos ei erikoisliike?

No jos siellä myydään tuotteita keittiöistä digiboxeihin
niin se ei todellakaan ole erikoisliike!
Ja edellisen viestini erikoisliikkeet olivat tietenkin pelien erikoisliikkeitä eikä mitään Ex-Perttejä...
 
Buckley, jos sinä haluat 10 eurolla tukea paikallista pelikauppiastasi niin aivan vapaasti. Minä ennemmin säästän 10e ja ostan gigantista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Buckley, jos sinä haluat 10 eurolla tukea paikallista pelikauppiastasi niin aivan vapaasti. Minä ennemmin säästän 10e ja ostan gigantista.

Sovitaan niin!
Ei tästä kiistelemään kannata alkaa.
 
Tätä keskustelua olen käynyt erään henkilön kanssa laajemminkin.. nimittäin McDonaldista..

Olis tosi kivaa olla tosi valveutunut kuluttaja ja tehdä ekologisesti ja moraalisesti oikeita ostopäätöksiä ja boikotoida mäkkäriä, mutta jos niiden tarjoushinta on puolet halvempi kuin kilpailevan suomalaisen lafkan, jää moraali taka-alalle.

Peleistä puhuttaessa käy samalla tavalla. En ymmärrä kuinka joku maksaa jostain paskasta pal-versiosta 60 euroa, kun rapakon takaa saa paremman ntsc-version puolet halvemmalla. Kyllähän siinäkin kotimaiset gigantit ja videopelidivarit jää tappiolle, mutta mä en siitä kyllä suostu ottamaan vastuuta.
 
Taisi mennä hieman off-topiciksi...

Tämän threadin tarkoitus oli ainoastaan kertoa potentiaalisille Live-asiakkaille halvasta Starter Kit -tarjouksesta...
 
Viikko sitten kun kävin Helsingissä ja samalla Gigantissa (Xbox Splinter Cell 26!!!), niin henkilökuntaa oli ainakin niin pirusti, että on kumma, jos ei hyvää palvelua saa. Tuli mieleen kaikki etelän reissut, kun myyjiä on enemmän kuin asiakkaita.
 
Playeronesta saa Starter Kitin hintaan 59.95. Mukaan tulee muistikortti kaupan päälle. Mitään tietoa ei ole kylläkään kortin spekseistä...
 
Kävin siellä just vähän aika sitten. Ei ollut vielä Xbox kama tullut. Nyt on sivuilla aika kivoja hintoja tosiaan näkyvillä.
 
~offtopic~ no mitäs eroo on mäkkärillä ja hesellä? Eiköhän ne samat paperit ja mukit siel kulje.Ainiin mäkkihän kaataa sademetsii mut hese sit varmaa kaataa Suomen kauniita ja puhtaita metsiä.
 
Ylös Bottom