Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tunnelmallisin peli.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Allu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Kyllä! Yks parhaista PC peleistä ikinä. Mä vaan ajattelin konsoleita, konsoliFIN:issä kun ollaan ;)

Mitäs höpöttelet. UW1 on kuin onkin PS1:lle. Toisaalta kuka väittää että minä olisin sitä SILLÄ pelannut. ;)

Mitä nyt tuli randomisti mieleen, uudempia ja vanhempia pelejä:
Silent Hill 1 & 2, ICO, Ressat, Thief, HL: Day of Defeat, WWII Online, Wolfenstain 3d, Doom, Mariot, PES, FF:t, Chrono Cross, Grandia, Golden Sun, GTA3, MGS:t, Jak & Daxter, Stunts, Sim City 2000, Lands of Lore + paljon NES ja SNES pelejä ja kaikki Lucas Arts'in seikkailupelit ja myöskin osa Sierran seikkailuista.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Final Fantasy 8. Ainoa FF jota olen pelannut, jäin sen verran koukkuun että päätin jättää kympin sikseen. Ei uskalla koskea.
Aliens (Electronic Arts). Tunnelmaa juu, kun ei ikinä tiedä milloin alien tulee kimppuun, ja siinä vaiheessa on myöhäistä tehdä mitään. Kiwa sekoitus klaustrofobiaa ja paranoiaa. (No okei, kuusnepan peli, mutta otsikossa ei puhuta konsoleista.:))

Ensimmäinen pleikkapeli jota pelasin. Eli FF8. Sitä peliä tuli kyllä pelattua silmät punasina.

Se Halon loppu spurtti on myös mainitsemisen arvoinen. Meinas tulla pikkasen kiire:)

Alien vs Predator ykkösessä oli paha kohta kun olin jossain tunnelissa healthit ja armorit lopussa. Tutka piippas täysillä ja lähestyin sitä tunnelin suuta. Tutka näytti että mustat paskiaiset on TOSI lähellä. Samalla hetkellä kaveri hyökkää takaapäin ja pelästyttää mut aivan totaalisesti. Hiiri lens kaaressa lattialle ja tietysti mä sitten kuolin siihen. :D

GTA3:ssa oli tunnelmallista ajaa yöllä radion soidessa.

Kyllä sen on pakko olla Duke nukem 3d. Tunnelma on huipussaan, kun Hollywood holocaustia pääsee pelaamaan:p .

Tunnelmaa piisaa ainakin peleissä:
Zelda Ocarina of Time (Majora's Mask on vielä työn alla)
Alone in the dark: The new nightmare
Resident Evil

Ylös Bottom