Tunnollisin sohvaperuna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yoshi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

yoshi

New Member
Tuli tuosta mieleen kuin äiti kokoajan mäkättää että pitäs lähtä ulos liikkumaan, eikä sais vaan koko ajan löhötä ja pelata, kun se ei ole kuulemma hyvää kehitykselle. Että kuinkas kauan te nörtit ja konsoli konkarit olette parhaillaan löhönnyt ja pelannut sisällä, ilman että olette käyneet ulkona edes roskia viemässä. Nyt koulu aikoina se on kyllä melko mahdotonta mutta tarkotankin enemmän viikon loppuja ja lomia.
Samalla kysyn että kuinka kauan yhteen menoon olette pelanneet jotain peliä jos nyt ei ihan kusella käyntiä lasketa, poistumiseksi pelin äärestä. Oma ennätykseni ensimmäisessä on 3vrk(jos sairastumisen syystä sisällä pelaamassa niin 5vrk) ja jälkimmäisessä jotain 10tuntia.

Baldur's Gate 2:sta väänsin yhden joululoman eli n. 2 viikkoa. okei kyllä mä ehkä kerran kävin ulkona.

Varmistettu ennätys putkeen pelaamisessa tuli tehtyä viime lauantaina Grandia2:ssa: 9.5h.

Yleensä aina, kun käsillä on joku uusi peli. Viimeksi Resident Eviliä sellaiset 6 tuntia. Eniten aikaa olen viettänyt varmaankin FFX:n parissa. Sessiot taisi venyä yli 10 tuntisiksi. Samoihin mittoihin päästiin kaverin kanssa myös FFVII:tä, Halo ja Perfect Darkia pelatessa.

Nyt Resident Evilin kanssa on tullut vietettyä kivoja sessioita. Parhaimmillaan 7 tuntia ollu sen ääressä.

Goldeneye 007:n, Perfect Darkin ja Halon kanssa on myös tullut pitkiä sessioita.

Baldurs gate 1... "noh, hetki viel niin meen nukkuu... oho, onkin aamu, no sitten voinkin pelaa ihan rauhassa... hmm nälkä... ilta, tuliskohan tv:stä mitää, ei? no jatketaan pelaamista... wtf! aamu ja kouluun mentävä =("

Minulle taas eniten aikaa vei tuo FF 7 ja Sid Mayer's (typo?) Alpha Centauri...siinä meni aina niin, että "vielä yksi kierros, eiku vielä yksi..jne." :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Oma ennätykseni ensimmäisessä on 3vrk(jos sairastumisen syystä sisällä pelaamassa niin 5vrk) ja jälkimmäisessä jotain 10tuntia.

Huhhuh, ja mää kun luulin pelaavani paljon!!
Mun ennätys ilman uloskäyntejä on vissiin kolme päivää kans kun olin sairas, mutta sillonkaan en tod. pelannu tai kattonu tv:tä koko aikaa, vaan nukuin ainaki välillä ja söin :D

Ja mun enkka yhteen putkeen on vissiin jotain 5 tuntia, se tuli tehtyä joskus mooooonta vuotta sitte simcity 2000 pelin parissa

Re: Re: Tunnollisin sohvaperuna

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku

Huhhuh, ja mää kun luulin pelaavani paljon!!
Mun ennätys ilman uloskäyntejä on vissiin kolme päivää kans kun olin sairas, mutta sillonkaan en tod. pelannu tai kattonu tv:tä koko aikaa, vaan nukuin ainaki välillä ja söin :D

Ja mun enkka yhteen putkeen on vissiin jotain 5 tuntia, se tuli tehtyä joskus mooooonta vuotta sitte simcity 2000 pelin parissa
No kyllä mä tosiaan muutaki tein ku pelasin, mut tarkotinki ensimmäisessä kysymyksessä yleensä sisällä olemista eli löhöilyä ja pelailua.

Oma ennätys on kaksi vuorokautta putkeen. Toki söin ja kävin vessassa kun muistin. Pelinä oli Phantasy Star Online.

R

Tossa parisen vuotta sitten, kun kaveri poltti mulle The Simsin, niin sitä tuli naksuteltua aikamoinen pätkä putkeen, nimittäin 7h 48min!:D
Välissä en poistunut ees kuselle enkä minnekään, kunnes lopulta iltayhdeksän aikoihin piti päästä tarpeille&saunomaan.:) Että sellainen lauantai:o

joskus saattaa olla että tulee paritkin päivät pelattua ihan intensiivisesti eli koko päivä peliä, pienet (yö)unet ja sitten jatkuu.

Pisin sessioni syntyi FFX:n parissa, eli heti kun aamulla heräsin PS2 päälle ja FFX sisään (heräsin jossain 10 aikoihin). No sitä päivät sitten pelasin aamuyö 4-5 asti (HUOM! 7 päivää oli tällaisia, tosin vain sen yhden päivän kulutin kokonaan FFX:lle. Muut oli sellasta että pelattiin muutama tunti, paussi, takas pelin pariin, paussi, takas pariin, jne.). Näin siis oli kesällä, mutta nyt kun on koulua niin viikonloput on omistettu täysin (no ehkä melkein...) pelaamiselle.

Ylös Bottom