Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tuolit kotiteatteriin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tuolit kotiteatteriin

Minulla käytännössä melkein aina kun käy elokuvateatterissa ja jos on vähänkin pidempi elokuva, niin perse puutuu, ne tuolit eivät ole läheskään niin mukavia kuin kunnon sohva tai nojatuoli, jonka saa kallistettua. Kyllähän noilla tietysti tunnelmaa saa luotua.

En kyllä itse ostaisi leffateattereiden "ergonomisesti" muotoiltuja, 2 cm pehmusteilla varustettuja piinapenkkejä kotiteatteriin kuin hätätapauksessa tai isomman porukan vaatimaa takamustarvetta varten.

Niinkuin tuossa Dr Evil tuumaili, niin kunnollinen sohva, useamman henkilön sohvayhdistelmä tai yhden henkilön luksusluokan TV-tuoli on mykke parempi vaihtoehto. Kotiteatteria rakentaessa laadukkaan istuimen/lepotuolin kanssa ei kannatta yleensäkään juuri säästellä. Se kun maksaa itsensä nopeasti takaisin lisääntyneenä katselunautintona...tai unena, niinkuin allekirjoittaneen lepotuolin kanssa on useasti käynyt. :)

PS: Ei sillä, etteikö nuo käytetyt elokuvateattereiden istuimetkin toimittaisi asiaansa, mutta omaan istuin/katselumukavuuteen kannattaa aina panostaa.

Itseasiassa Nuijamiehen penkit ovat aika mukavia ja pehmeitä. (kokemusta on :D)

Eipä kyllä kokemusta ole hirveästi muista penkeistä, mutta niistä penkeistä tykkäsin. Suosittelen, jos joku pohtii ostamista.

Dr Evil sanoi:
Minulla käytännössä melkein aina kun käy elokuvateatterissa ja jos on vähänkin pidempi elokuva, niin perse puutuu, ne tuolit eivät ole läheskään niin mukavia kuin kunnon sohva tai nojatuoli, jonka saa kallistettua. Kyllähän noilla tietysti tunnelmaa saa luotua.
Juuh. Riippuu tietysti vähän teatterista. Ainakin Orionin tuolit ovat helkutin mukavat perseen alla. Siitäpä tulikin mieleeni, että tänään voisi käydä katsomassa Hellraiserin kyseisessä teatterissa.

Ylös Bottom