Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Turha konsolisota-artikkeli

Siis toihan oli loistava artikkeli ;) Itse asiassa toi on se sama artikkeli mistä pari viikkoa sitten boardilla keskusteltiin Xboxfinin puolella. Popular Science on ihan arvostettu jokamiehen-tiedelehti Ameriikassa,vähän kuten joku Tiede meillä.

No ei vaan, ymmärrän kyllä että tuo ei miellytä kaikkia ja onhan se aika tavalla fiilis-pohjalta kirjoitellun näköinen ja sellasta jenkkien faastfood-journalismia.

MUTTA ei siinä mitään suoranaisia valheita ole, jamppa vaan sattuu diggaileen Xboxista eniten ja Nintendo ei taas näytä kiinnostavan, vaikka myöntäähän hän että Rogue oli hieno. Eli vaikka artikkelin kirjoittaja selvästi onkin Xbox-fan(boy), ei siitä kenenkään kannata hernettä nenäänsä ottaa. :)

Jos taas etsii analyyttista, pohdiskelevaa ja yksityiskohtaista vertailua, tuo ei ole paras mahdollinen,heh.
 
Aamen =)

joo paistohan tossa vähän läpi se että hän oli innostunut xboxista... mut eipä oo ainut artikkeli mis kirjoittajat on kokeilujen jälkeen hehkuttanut xboxia... mut ei siitä enempää
 
Heh, aika hyvä juttu.

Tuo Project Gothamin ylistäminen vain ihmetytti. Eikös Gotham ole tavallaan DC:n MSR:än jatko-osa? Ja ainakaan MSR ei ole mikään realistinen, vaikka hauska onkin.
Eli tuskin Gotham mikään Grand Prix Legendsin voittaja on (realismissa), vaikka hyvä voi ollakkin (ei tietenkään GT3:n veroinen ;)).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Eli tuskin Gotham mikään Grand Prix Legendsin voittaja on (realismissa), vaikka hyvä voi ollakkin (ei tietenkään GT3:n veroinen ;)).
No siis jos me nyt realistista autopeleistä puhutaan, niin Ferrari 355 Challenge Passione Rossan voittanutta ei ole. Ja sillä selevä.
 
Sehän nyt on selvä, että Esa inhoaa sitä ja Code rakastaa. Jos siinä olisi kehuttu Nintendoa ja haukuttu X-Boxia, olisi mielipiteet olla erilaiset.
 
Minusta kaikki konsolisota keskustelut on tyhmiä, enkä lue niitä tältäkään boardilta. Jossain vaiheessa mikä tahansa keskustelu menee riidaksi eikä kellään ole enää kivaa. Tähänkin vastasin ihan vahingossa.
 
Originally posted by Lastsoul
Tuo Project Gothamin ylistäminen vain ihmetytti. Eikös Gotham ole tavallaan DC:n MSR:än jatko-osa? Ja ainakaan MSR ei ole mikään realistinen, vaikka hauska onkin.
Eli tuskin Gotham mikään Grand Prix Legendsin voittaja on (realismissa), vaikka hyvä voi ollakkin (ei tietenkään GT3:n veroinen ;)).

Juu, GPL onkin ainoa oikea autosimulaattori, hehee.

Ja minä en ainakaan ymmärrä mistä GT3 on saanut sen simulaattorin maineensa. Sony sanonut? IGN arvostelija hehkuttanut?
 
Originally posted by Ronkka

Ja minä en ainakaan ymmärrä mistä GT3 on saanut sen simulaattorin maineensa. Sony sanonut? IGN arvostelija hehkuttanut?

Oon samaa hiljaa mielessäni ihmetellyt mutta en ole uskaltanut fleimauksen pelossa kysellä,hehe.

Samalla lailla Gothamissa autojen erot huomaa kuin GT3:ssa ja ominaisuudet yrittävät jäljitellä aitoutta. Neliveto,takaveto,etuveto,auton koko/pituus/hepat yms, erot huomaa selvästi myös Gothamissa. Kunnon takavetosella tykillä auto pyörii mukavasti! :) En tiedä miksi Gothamilla on puhtaan arcade-pelin maine,muka autojen ajettavuuksissa ei olisi eroja. Arcadeahan se toki enemmän on kuin simulaatiota, mutta GT3:sen julistaminen simuksi on kyseenalaista.

Itseasiassa yhdellä simulaatio-osa-alueella Gotham vie kepeästi voiton GT3:sta, nimittäin AI-kuskien tekoälyssä. Gothamissa AI-kuskit ottavat oikein tosissaan kisaa myös keskenään, AI-kuskit ovat selvästi voitonnälkäisiä, jos nyt näin koodinpätkästä voidaan sanoa :D. Toisin kuin GT3:ssa.

Ei kai pelkkä auton osien vaihtelu pelistä simulaatiota tee?

Selvennyksi vielä kiihkeimmille GT3-ukkeleille: Tässä ei ollut tarkoitus morkata GT3:sta, joka on yksi lempipeleistäni, vaan ihmetellä sen simulaatiomainetta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka

Ja minä en ainakaan ymmärrä mistä GT3 on saanut sen simulaattorin maineensa. Sony sanonut? IGN arvostelija hehkuttanut?

Osasyy saattaa olla se, että pelin kannessa lukee "The Real Driving Simulator".
 
Originally posted by Code
Tässä ei ollut tarkoitus morkata GT3:sta, joka on yksi lempipeleistäni, vaan ihmetellä sen simulaatiomainetta.
Tuttu juttu, hehee. Väärässä seurassa en tohdi kyseenalaistaa GT3:n realistisuutta. Helvetin hyvä autopeli kuitenkin, jota olen pelannnut satoja tunteja ratilla.

Tuntuuko musta muuten vaan siltä, että yhden konsolin (tai pelkän PC:n) omistajat ovat kaikkein jääräpäisimpiä fanboy kahjopäitä? Kaikki frendini, jotka omistavat useamman konsolin ja esim. vielä PC:n, ovat vähemmän kärkkäitä haukkumaan toisen konsolin pelejä pystyyn. Kunnon fanboy nimittäin pystyy jopa ennakkokuvista päättelemään, että joku peli on totaalipaska.

Väärää autopeliä ei taas tarvitse pelata kun 1min, niin tuomion voi antaa: "Aivan paska, ei lähellekään GT3:a" Ja tuo kommentti on tosielämästä, lol.
 
Oli joo muuten tosi asiantunteva kommentti. Aika olemattomin perustein mollataan Gamecube lastenkoneeksi. Ja PS2:ta ei ole syytä ostaa, jos ei ole käyttöä sadalle pelille nopeasti. "Kids will flock to the GameCube for Nintendo's exclusive titles, but we see no reason to buy a PlayStation 2 unless you need 100 games on the quick" Ei helvetti, aika naurettava äijä. Se tais koittaa kolmea peliä jokaisella konsolilla ja kiinnitti enemmän huomioo konsolin väriin ja muotoon, kuin itse peleihin. LOL! :D
 
ai et xbox fanboyt tykkää?

siis kukaan ei tykkää tollasest p****sta en ainakaan minä vaikka xbox fani olenkin.
 
Ylös Bottom