Originally posted by Ronkka
Ja minä en ainakaan ymmärrä mistä GT3 on saanut sen simulaattorin maineensa. Sony sanonut? IGN arvostelija hehkuttanut?
Oon samaa hiljaa mielessäni ihmetellyt mutta en ole uskaltanut fleimauksen pelossa kysellä,hehe.
Samalla lailla Gothamissa autojen erot huomaa kuin GT3:ssa ja ominaisuudet yrittävät jäljitellä aitoutta. Neliveto,takaveto,etuveto,auton koko/pituus/hepat yms, erot huomaa selvästi myös Gothamissa. Kunnon takavetosella tykillä auto pyörii mukavasti!

En tiedä miksi Gothamilla on puhtaan arcade-pelin maine,muka autojen ajettavuuksissa ei olisi eroja. Arcadeahan se toki enemmän on kuin simulaatiota, mutta GT3:sen julistaminen simuksi on kyseenalaista.
Itseasiassa yhdellä simulaatio-osa-alueella Gotham vie kepeästi voiton GT3:sta, nimittäin AI-kuskien tekoälyssä. Gothamissa AI-kuskit ottavat oikein tosissaan kisaa myös keskenään, AI-kuskit ovat selvästi voitonnälkäisiä, jos nyt näin koodinpätkästä voidaan sanoa

. Toisin kuin GT3:ssa.
Ei kai pelkkä auton osien vaihtelu pelistä simulaatiota tee?
Selvennyksi vielä kiihkeimmille GT3-ukkeleille: Tässä ei ollut tarkoitus morkata GT3:sta, joka on yksi lempipeleistäni, vaan ihmetellä sen simulaatiomainetta.