Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Turok Evolution!

:eek: tsiisus....ei ruma ei. Mutta grafiikkahan nyt ei paljon merkkaa jos peli on yhtä keskinkertainen kuin kuusnepan Turokit.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
:eek: tsiisus....ei ruma ei. Mutta grafiikkahan nyt ei paljon merkkaa jos peli on yhtä keskinkertainen kuin kuusnepan Turokit.
Mun mielestä N64jän Turok (siis 1nen) oli kyllä aika moinen helmi silloin kun se ilmesty (loi muuten standardin siihen miten konsoli ohjainta käytetään fps peleissä), eli itse ainakin odottelen tota uutta Turokkia ihan innolla. Harmi vaan, että tulee myös muille alustoille. sillä olisi voinnut olla ihan kiva myyntivaltti GameCubelle.

Kyllä Turok Evolution näyttää minusta todella hyvältä, vaikka en itse henkilökohtaisesti mikään suuri Turok-pelien ystävä N64:llä ollutkaan.. kunhan tuossa Evolutionissa ei vaan olisi niin paljon sitä sumua...

- Esa

Se on vieläkin tulossa syyskuussa, ihmeellistä!
Odotan Turokia innolla, mutta olen varautunut pettymykseen.

Tähän mennessä nähdystä päätellen tulossa näyttäisi olevan paras Turok-peli.
Voisi olla mukavaa ajanvietettä Metroid Primea odotellessa.
No, ei nuolaista ennen kuin tipahtaa.
Ja aion varmasti lukea muutaman arvostelun ennen kuin ostan pelin.

Onko kellään tarkkaa tietoa, että milloin tämä peli ilmestyy? Tämän sivuston mukaan toi tulee 11.9, kun taas konsolinetin mukaan tämä ilmestyy 6.9. Kumpi noista on lähempänä totuutta?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Onko kellään tarkkaa tietoa, että milloin tämä peli ilmestyy? Tämän sivuston mukaan toi tulee 11.9, kun taas konsolinetin mukaan tämä ilmestyy 6.9. Kumpi noista on lähempänä totuutta?

6.9 taitaa olla julkaisu päivä ja se on perjantai ja 11.9 taitaa olla sitten maanantai jolloin sitä pitäisi olla joka puolella.. korjatkaa ihmeessä jos on jotain aihetta..

itse odotan peliltä paljon, heti kun ilmetyi konsolinettii ni pistin ennakkoon sen. toivottavasti en joudu pettymään... :/

jos haluatte lisä tietoa turokista nii käykää ihmeessä osotteessa www.turok.com siellä on hieno leffa, se leffa pitäs jokasen gc:n omistajan nähä. Itse odotan turokkia innolla se on mielen kiintoisessa asemassa vertailun kannalta, koska se ilmestyy kaikille uusille konsoleille.Gamecuben versiosta tulee tietty hienoin:D

Viimeksi muokannut moderaattori:
voi vittu

nyt se peli sit siirty kuun loppuun.. eihän tässä ole odotettu kuin pari kk jo..

peliä on arvosteltu laidasta laitaan.. 6.0-9.5 tiiä sitten onko hyvä vai ei mutta odotettu on ja ennakko tilattu. luulin jo että pääsen huomenna pelaamaan

Re: voi vittu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
nyt se peli sit siirty kuun loppuun.. eihän tässä ole odotettu kuin pari kk jo..

peliä on arvosteltu laidasta laitaan.. 6.0-9.5 tiiä sitten onko hyvä vai ei mutta odotettu on ja ennakko tilattu. luulin jo että pääsen huomenna pelaamaan

Juuh, julkaisupäivä on siis (tietojeni mukaan) 27.9. Samana päivänä ilmestyy muuten myös odotettu, lähinnä moninpelinä todella kiinnostava Beach Spikers. :)

Ylös Bottom