Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Turok: Evolution

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tvaajasaari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tvaajasaari

New Member
Laittakaa tänne tietoa ja kuvia kyseisestä pelistä. Ketkä ovat kiinnostuneita tästä pelistä, itse ainakin olen. Onko kukaan päässyt pelaamaan testiversiota?

Juu no tässä on kuvia
http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=70&object_id=15826&adtag=network%3Dign%26size%3D468x60%26channel%3Dps2%26site%3Dps2_hub%26channel%3Dpreviews%26type%3Dpartnerviewer%26pagetype%3Darticle&page_title=Turok%3A+Evolution+Impressions

Minä ainakin olen kiinnostunu kyseisestä pelistä, tykkäsiin niin sitä vanhempa versiota pc:llä pelailla :p

Vois peräti ostaakin sen jos rahaa jää, muitten huippu pelien jälkeen

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu
Mä ainakin oon kiinnostunu... Mut mikäs se ilmestymisaika oli??

Virallinen tais olla huomenna (6.9.2002) Mutta tänään sitä löytyi myynnistä.

Turok iski aikoinaan lujaa N64sella, mutta enpä tiedä iskiskö enää... Pitää katella millaisia komentteja pelistä tulee.

Minäkin olen pelannut Turok pelejä aika paljon n64:llä. Huomenna saan evolutionin toivottavasti ja voin tulla kommentoimaan kyseistä peliä huomenna.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan THUG
Minäkin olen pelannut Turok pelejä aika paljon n64:llä. Huomenna saan evolutionin toivottavasti ja voin tulla kommentoimaan kyseistä peliä huomenna.
Tämä olisi hieno homma. Etenkin dinojen reagoiminen, samoin kuin muiden vihollisten tekoälyn yleinen taso/haastavuus/aggressiivisuus pelaajaa kohtaan olisi kiinnostavaa luettavaa.
Esim:
Jos ammut aseella vaikkapa dinoa jostain ylhäältä kalliolta, miten dino reagoi ja mikäli huomaa sinun ampuneen, löytääkö väylän luoksesi vai jääkö pyörimään alas?

Olen melkoisen varma että graafisesti Turok:Evolution ei ole pettymys(vrt.edellisten osien laatu), pikemminkin juuri vihuliskojen AI sekä ympäristön autenttisuus/selkeys ovat kysymysmerkkejä...

Vastaahan ihmeessä, ainakin yksi on korvat höröllä odottamassa. ;)

IGN antoi vain 63 ja jotkut muut antoivat vielä huonompia arvosanoja - jopa 43. Metacriticin keskiarvo on vain 68. Joku Maxim Online oli tosin antanut 100 pojoa!?! No mä olen huomannut, että IGNn arvostelut ovat samassa linjassa oman mielipiteen kanssa yllättävän usein, joten jätetäänpä Turok kaupan hyllyyn.

IGNin arvostelusta ei kyllä käynyt ilmi huono pistemäärä.

sanottiin vaan että tekoäly on joskus hyvä joskus huono, ja grafiikka on huonumpaa kuin MUILLA konsoleilla, niinkuin se ei olisi niin jo kaikissa tapauksissa. Ainoastaan loppuarviossa kommentoitiin huonoa/lineaarista kenttäsuunnittelua kun taas arvostelun alussa kehuttiin "kuinka hypitään korkealla kalliolla ja jotenkin pitäisi päästä alas, mutta miten? AHAA! tuolla on lammikko johon voi hypätä". Sitten vielä kommentoitiin jotain outoa bugia, en tiedä kuinka paljon tämä bugi laski arvosanaa.

Kaiken kaikkiaan tekstin perusteella arvosana olisi siinä 7½-8 paikkeilla (tällä kertaa kouluarvosanana)

Nyt on tullut pelailtua Turok:evolutionia tässä viikonlopun verran. Peli on ihan kohtuullista räiskintää ja on melko varmasti sarjan fanien mieleen. Tekoäly ei ole kovin kummonen. Viholliset osaa kämpätä suojien takana ja joskus ne myös antautuu, mutta yleensä viholliset vaan vyöryvät päälle ylivoiman turvin. Grafiikka on ihan ok-tasoa, vaikka pop-uppia esiintyy aika paljon (mm.puskat). Onneksi peli ei pätki kovin paljoa ja ainoa kerta, kun se haittasi pahasti oli kun ammuin liekinheittimellä kolmea isoa äijää samanaikaisesti. Peli sopii Turok-sarjan faneille ja fps pelien faneille.

Ylös Bottom