Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Turok Evolution

Jalopeno

New Member
Kertoilkaapa onko Turok Evolution:ssa rahalle vastinetta. Halo on ihan ok, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa nakuttaa... vai mitä suosittelisitte seuraavaksi räiskittävksi?
 
Oon ite just Turokin viimesessä kentässä.
Tää on kyllä vähän kakspiippunen juttu. Välillä Turokki tuntuu ihan hyvältä peliltä mutta voi että välillää ottaa aivoon.
Kaikista eniten ärsyttää se ettei kenttien aikana voi tallentaa. Eli jotkut viimesimmistä kentistä joutuu vaan opetteleen ulkoo ja niitä joutuu koittaan tuhat kertaa ennen ku onnistaa.
Pelissä riittää kyllä pelattavaa piiitkäks aikaa, mutta sekin kyllä johtuu siitä että sitä ei välttämättä jaksa pelata kerralla hirveen pitkiä aikoja.
Toisaalta aseet on loistavia ja niitä on paljon. Mutta dinoja turokissa ei pääse lahtaan vaikka niin vois luulla.. ei, vastaan kävelee ihme mörköjä haarniskoissaan.. blääh..
Moninpeli löytyy, en kyllä ole itse kokeillut pahemmin mutta ainakin paljon erilaista säätöä näyttäis olevan.
Kyllähän turokista rahoilleen jonkillaista vastinetta saa.

Nyt kun tästä on muuten puhe niin tietääkö kukaan millä tässä turokin finaali kentässä sen dinosaurus sällin saa hengiltä?
 
Just tuli postissa turok ja 1 kentän oon pelannu peli tuntuu ihan ok:lta, hyppely kohtaukset vaan ottaa päähän kun joutuu aina alottamaan hyppelyn alusta, ekassa kentässä yritin hyppiä 10min 1 kivelle ennenkun onnistuin..
Tämä saattaa kyllä jothua siitä että xboxia oon vasta 3pvä pelannu eli fps skilli ei oo vielä mikään hyvä, liikkuessa tähtäys takkuaa vielä (halo ja turok).

Käytettynä ostin ja maksoin 34e, luulis sen ihan hyvä peli olevan.
 
Ylös Bottom