Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Turok Evolutionin julkaisupäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qbas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

qbas

Member
No niin hyvät cubistit, kertokaapas minulle milloin tuo peli ilmestyy? Mikä on se virallinen päivämäärä? Kiitos

Erittäin omituista, Nintendo Suomen mukaan se olisi jo nyt julkaistu...ainakin heidän kotisivullaan on niin, mutta sitten taas kaupoissa sitä ei ole...outoa.

Pidän todennäköisimpänä päivämäärää 27.9. sillä tuo on liitetty useaan otteeseen GameCube-versioon, kun taas Xboxille ja PS2:lle peliä pitäisi löytyä jo tänään 6.9. ja ainakin jälkimmäiselle konsolille Turok Evolutionia on näkynytkin.

Hmh.. IGN raportoi, jotta PS2- ja Xbox-versiot ilmestyvät Jenkeissä vasta lokakuun 8. päivä, ja Cube-versio ilmestyy tuosta viikkoa myöhemmin eli 15. lokakuuta. Julkaistaanko se sitten aiemmin Euroopassa vai?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Hmh.. IGN raportoi, jotta PS2- ja Xbox-versiot ilmestyvät Jenkeissä vasta lokakuun 8. päivä, ja Cube-versio ilmestyy tuosta viikkoa myöhemmin eli 15. lokakuuta. Julkaistaanko se sitten aiemmin Euroopassa vai?

Olen lueskellut pelaajien mielipiteitä pelistä siihen malliin, että uskoisin sen (joka version) olleen kaupoissa Pohjois-Amerikassa peräti viime viikosta lähtien. Puhummeko samasta pelistä? *Tarkistaa otsikon* Kyllä, olen aika varma että olen oikeassa :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert

Olen lueskellut pelaajien mielipiteitä pelistä siihen malliin, että uskoisin sen (joka version) olleen kaupoissa Pohjois-Amerikassa peräti viime viikosta lähtien. Puhummeko samasta pelistä? *Tarkistaa otsikon* Kyllä, olen aika varma että olen oikeassa :)

Onhan tuo ollut jo jenkkilässä myynnissä jokaisena versiona, eli olet oikeassa. 27.9 on kuulemma virallinen euroopan julkaisupäivä, ainakin eräiden huhujen perusteella oli gamecuben tuotanto linjassa juuri sopivaan aikaan vikaa. Joten Acclaim ei saanut mieleistään määrä pelejä GC:lle valmiiksi joten julkaisua pistettiin myöhemmäksi. Tosin nämähän ovat vain huhuja, totta vai tarua, sitä ei voi tietää.... :)

Publisher Eidos Interactive told IGNcube today that the GameCube version of TimeSplitters 2 will not ship in September as previously thought, but rather in mid-October. The game is set to arrive October 15, according to the company, roughly one week after the debut of the PS2 and Xbox versions of the game, which will ship on October 8.

Hullua.

Väärä peli..
/me on idootti. Kiitos.

Ylös Bottom