Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tutkimus: Yrityskuva ja brändi digitaalisten pelien kentällä

Joonas Laakso

New Member
Opiskelen neljättä vuotta Espoo-Vantaan Teknillisen Ammattikorkeakoulun Muotoiluinstituutissa viestinnän osastolla, suuntautumisvaihtoehtona design management. Olen tekemässä opinnäytetyötä aiheesta Yrityskuva ja brändi digitaalisten pelien kentällä. Työhön liittyy teoreettisen osuuden lisäksi kyselytutkimus niin kuluttajien kuin ammattilaistenkin parissa.

Arvostaisin osallistumistasi kyselyyn. Se on toteutettu Web-lomakkeena ja täyttäminen vie aikaa reilu viisi minuuttia. Löydät kyselyn täältä: http://koti.mbnet.fi/meadow/scholarly_thesis/consumer.html Kysely on anonyymi.

Jos olet ammattilainen digitaalisten pelien kentällä ja sinua kiinnostaisi osallistua ammattilaisille suunnattuun kyselyyn, voit lähestyä minua sähköpostitse (joonas.v.laakso@kolumbus.fi), jolloin lähetän sinulle ammattilaiskyselyn osoitteen. Kerrothan viestissäsi yrityksesi ja asemasi.

Tarvitsen vastauksesi viimeistään perjantaina 21.3.2003.


Ystävällisin terveisin,

Joonas Laakso
 
Noniin, kaikki sitten vastaamaan. Sääli ettei kyselyssä kysytä mitään konsolien brandistä, siihen aika monen täällä pitäisi valehdella pitääkseen uskottavuutensa =) - vaikuttaako sinun ostopäätökseesi koneen brändi? Ostatko PS2n seuraajan heti ensimmäisenä päivänä vaikket tiedä olisiko se aivan susi? :p
 
Mietin tuota konsolibrändien vaikutusta aika tavalla, mutta tulin tulokseen, että jätän hardiksen ulkopuolelle.

Saas nähdä miten käy. Tavoitteena saada pari sataa vastausta yhteensä. Kysely on sekä englanniksi että suomeksi ja olen levittänyt sitä kuudella forumilla tähän mennessä.
 
Ylös Bottom