Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tuuletin ohjaimessa siistii tai ei siistii??

  • Viestiketjun aloittaja The Chaos Cell
  • Aloituspäivämäärä
Samanlainen PS2:lle ja heti!! Minä olen niitä tyyppejä joiden kädet hikoavat todella paljon etenkin pelatessa, joten jos tuollaisen saisi Pleikkarille kohtuulliseen hintaan hankittua, niin ilmoittakaa minulle ;)
 
Kyllähän noita AirFlo-ohjaimia löytyy kaikille kolmelle konsolille. Hinnoista en sitten tiedä, mutta Jenkeissä ohjaimet näyttäisivät pyörivän 30 dollarin hujakoilla.
 
Minunkin kädet hikoilevat pelatessa, mutta en minä silti tuollaista rumilusta ostaisi. Ainakin minusta tuo on hiton ruma vehje. Mieluummin pidän pelatessa vaikkapa jotain paperia lähellä, johon voi sitten pyyhkiä hikisiä käsiä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Minunkin kädet hikoilevat pelatessa, mutta en minä silti tuollaista rumilusta ostaisi. Ainakin minusta tuo on hiton ruma vehje.

Eihän tuo ulkonäkö paljoa alkuperäisestä X-boxin ohjaimesta poikkea:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Eihän tuo ulkonäkö paljoa alkuperäisestä X-boxin ohjaimesta poikkea:D

Missäköhän huuruissa noita kuvia katsoit?

Joka tapauksessa aikaas nätin näköinen ohjain. Mutta enpä kyllä tollaisesta ala pulittaa Suomi hintoja (USA:ssa $30 = Suomessa 60). Ennemmin annan näppien hikoilla hyvän pelin parissam kuin vanhojen pelien parissa, mutta sormet viileinä. Hyödyllinenhän tuo on pitkissä pelisessioissa, mutta turhaa "brassailua". Ennemmin satsaan langattomaan pädiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Missäköhän huuruissa noita kuvia katsoit?

Joka tapauksessa aikaas nätin näköinen ohjain. Mutta enpä kyllä tollaisesta ala pulittaa Suomi hintoja (USA:ssa $30 = Suomessa 60).

Jaa tarttiskos sitä mennä jomman kumman takas matikan tunnille... vai riittäskös kus opettelee valuuttakurssit:D meinaan ainaskin 30$ = 30 about... eikä niitä tuolta kannata tilata kun tulee tullimaksut ja verot päälle...

Löytyyhän noita suomestakin...Ropellibädi
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jalopeno
Jaa tarttiskos sitä mennä jomman kumman takas matikan tunnille... vai riittäskös kus opettelee valuuttakurssit:D meinaan ainaskin 30$ = 30 about... eikä niitä tuolta kannata tilata kun tulee tullimaksut ja verot päälle...

Löytyyhän noita suomestakin...Ropellibädi

Niin, onneksi olet huomaava. Tuolla tarkoitin, että ohjain TULEE MAKSAMAAN SUOMESSA 60. Käsititkö nyt oikein?

[EDIT]: Jahas, tuossa olikin Suomi-hinta jo ja aikaas mukavalta hinnalta vaikuttaa. En kyllä olis uskonut sen olevan noin halpa tässä maailman kolkassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Niin, onneksi olet huomaava. Tuolla tarkoitin, että ohjain TULEE MAKSAMAAN SUOMESSA 60. Käsititkö nyt oikein?

[EDIT]: Jahas, tuossa olikin Suomi-hinta jo ja aikaas mukavalta hinnalta vaikuttaa. En kyllä olis uskonut sen olevan noin halpa tässä maailman kolkassa.

Niin jos tuota kokonais hintaa meinasit niin ei se kaiketi sekään tee ihan noin paljoo. Meinaan jos esim. 30$ + 5$ postikulut niin tulli + verot jää alle 10 jolloin sitä ei vissiin makseta...

Tullineuvonta...
 
Mun kädet ei enään ole koskaan hikiset kun pelaan xbox:ia.:D

(ostinpa tollaset ohjaimet)
 
No miltä se ohjain tuntuu kädessä Chaos? Kuinka hyvin sormet löytyvät näppäimille ja muuta sellaista? Itse en kyllä tuota ostaisi, niin järkyttävän ruma se on.
 
ihan hyvältä se tuntuu.

Kädet aluksi vähän vieroksui nuita mutta minä ainaski tottuin äkkiää.
 
Näin tänään Marmorikujan Funstationissa PS2:lle AirFlo ohjaimen. Hintana vaivaiset 33.10 eukkaa. Eli yhtälö 30 $ = 60 euroa ei pidäkkään paikkansa.

Luin Pelit-lehdestä että ohjain kiinnitetään usb-porttiin. Se on pikkuisen huono homma kun ei saa kuin 2 tuuletinohjainta yhtäaikaa kiinni.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Näin tänään Marmorikujan Funstationissa PS2:lle AirFlo ohjaimen. Hintana vaivaiset 33.10 eukkaa. Eli yhtälö 30 $ = 60 euroa ei pidäkkään paikkansa.
Noita muuten oli vielä perjantaina eri alustoille -50% alennuksella. En tiedä onko enää.
 
Ylös Bottom