Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TV:n kuvan vinous

Mulla on sellanen ongelma, että mun telkkarissa on kuva siirtynyt vasemmalle, eli koko kuva ei näy. Oikeassa reunassa näykyy sellanen musta "kaistale" ja vasemmalta kuva on liian pitkä.
Esim. pelien mahdolliset ruudun "keskittämis" mahdollisuus ei ole tarpeeksi.

Olen kuullut villiä huhua, että TV:ssä on jotain namikoita, joista kuvan sijaintia voi säätää. Missä ne ovat? Onko kauhean vaikeaa, tai voiko TV helposti hajota kuvaa siirtäessä? APUA!

Meillä meni ukkosella (oli irti seinästä) TV:n kuva sillei et siin on kummaski laidas sellaset ihme aaltomaiset viivat, sillei niinku pullistuu keskeltä... Hämää...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Von Wiensburgh
Mulla on sellanen ongelma, että mun telkkarissa on kuva siirtynyt vasemmalle, eli koko kuva ei näy. Oikeassa reunassa näykyy sellanen musta "kaistale" ja vasemmalta kuva on liian pitkä.
Esim. pelien mahdolliset ruudun "keskittämis" mahdollisuus ei ole tarpeeksi.

Olen kuullut villiä huhua, että TV:ssä on jotain namikoita, joista kuvan sijaintia voi säätää. Missä ne ovat? Onko kauhean vaikeaa, tai voiko TV helposti hajota kuvaa siirtäessä? APUA!
Ei siihen säätöön mitään nappeja ole, vaan säätö tapahtuu TV:n huoltovalikosta, joka aukeaa yleensä esim. kaukosäätimestä jollakin näppäinhdistelmällä. Oman töllösi ohjeet saat vaikkapa googlettamalla TV:n mallinumerolla. Vaikeus riippuu vähän tv:n mallista, mutta ei tuolla TV:tä fyysisesti hajalle saa. Tietenkin pystyt sen kuvan sotkemaan ihan piloille jos vääriä säätöjä teet..

Ylös Bottom