Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TV-ohjelmat

Tulipahan tuossa katsottua tänään alkanut, paljolti hehkutettu Six Feet Under ja hyvältähän tuo vaikutti... Varsinkin "tuotemainokset" olivat aivan helvetin hauskoja. Kyllä HBO taitaa olla paras (jenkki) sarjoja tuottava yhtiö...:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puhveli
Kyllä HBO taitaa olla paras (jenkki) sarjoja tuottava yhtiö...:D

Joo, ne on suoraan siirtyny hyssyttelystä asiaan. Välillä tulee mietittyä, että saako tällästä näyttää TV:ssä. Ja mikäs sen parempaa :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Muistatte kai vielä Viton / Game Overin. Ihan ässä peliohjelma, tais olla ensimmäisiä peliohjelmia telkussa.

Hyvä ohjelma oli. Suuri myysteeri kuka oli Viton äänenä on minullekkin paljastunut, sehän on se joka juontaa yllytys hulluja, nimi ei tule nyt mieleen.

Eilen tuli mtv3:n uudet sarjat aina mielessä ja mullanalla. Aina mielessä oli ihan hauska ja mullanallastakin varmasti tulee ehkä ihan katsottava, kun ensimmäiset jaksot on tollasissa ohjelmissa yleensä huonoja. Kuten oli Aliaksessakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Hyvä ohjelma oli. Suuri myysteeri kuka oli Viton äänenä on minullekkin paljastunut, sehän on se joka juontaa yllytys hulluja, nimi ei tule nyt mieleen.

Hyvä? Eeeh... Tarkoitat hyvällä siis hauskaa? Että kun ohjelma on niin huono että se naurattaa niin se tavallaan kääntyy jo loistavaksi? Parasta Game Overissa oli kun palkittiin vuoden peli. Oiskohan vuosi ollu jotain -95. Ei, titteliä ei voittanut Yoshi's Island eikä Tekken, vaan joku hikinen CD-I:n flipperi. Hahahahahah. Musitatteko Philips CD-I? Kunnon "pelikone".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
ensimmäiset jaksot on tollasissa ohjelmissa yleensä huonoja. Kuten oli Aliaksessakin.

Aliaksen ensimmäinen jakso ei ollut huono, se oli lähes sanoinkuvaamattoman PASKA!
 
Kovasti täällä haukutaan Aliasta mutta minulle ei ole vielä selvinnyt mikä siinä oli niin huonoa. Armotonta paskaa se oli teidän mielestänne mutta mikä siitä teki sellaisen? Itse en jaksoa päässyt katsomaan joten kunnon mielipiteitä tarvittaisiin. Tietenkin "armotonta paskaa" kuvaa huonoa ohjelmaa hyvin, mutta hieman lisätietoa ja perusteluja kiitos :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Hyvä? Eeeh... Tarkoitat hyvällä siis hauskaa?

Olin sillon kun toi ohjelma tuli varmaan jotain 11-12 vuotias niin olen voinutkin ihan hyvin pitää sitä ohjelmaa hyvänä :) Enää en muista siitä ohjelmasta kunnolla mitään.
 
Ehdottomia:

Babylon 5 (hommaan koko roskan DVD-boxeina, Season 1 on jo)

Sledge Hammer (tämä tuli katsottua jo aikoinaan)

OZ (B5 jälkeen maailmanhistorian paras sarja)

Futurama (paras piirrossarja, Seasonit 1 ja 2 on jo hommattu)

Simpsons (alkupää parempi, nyt alkaa minusta jo ideat loppua)

The Sopranos (alku erittäin hyvä, sitten huononee)

Six Feet Under (vaikuttaa TODELLA lupaavalta)

Star Trek TNG (hommattu Seasonit 1-7, tosin sarjassa on aivan liikaa saippua-ooppera jaksoja)

-PV-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Fast show takas! oon varma, etten oo ainoa, joka kaipaa tätä.

"Here? At the girl's dormitory. At 3am. With my reputation? Hasn't anyone thought of the consequesnces?"

Siis todella nerokas sarja, sitä kun vielä kerran saisi.. huoh..

"And of course I was terribly drunk.."
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeejeepete
Parhaista parhaat ohjelmat, joista nähty joka ainoa jakso:

Pronssia - The Shield


mistäs tämä näkyy? Asutko USAssa tms? Onko todella niin hyvä kuin mitä on kuullut?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeejeepete
Joo, ne on suoraan siirtyny hyssyttelystä asiaan. Välillä tulee mietittyä, että saako tällästä näyttää TV:ssä. Ja mikäs sen parempaa :D
HBO on kaapeli/satelliitti-maksukanava, joten ne voivat Jenkeissäkin lähettää "rankempaa" tavaraa kuin paikalliset yleiskanavat, esim. NBC, CBS, ABC jne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Olin sillon kun toi ohjelma tuli varmaan jotain 11-12 vuotias niin olen voinutkin ihan hyvin pitää sitä ohjelmaa hyvänä :) Enää en muista siitä ohjelmasta kunnolla mitään.

Sama täällä. Olin varmaan ala-asteella, mutta nyt tuli katottua pari vuotta sitten videolta(kaveri oli jostain syystä nauhottanu) niin kyllä siitä muutamat hyvät naurut irtos. Varsinkin siitä ku jätkät vetää jotain tappelupeliä puhelimella :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Miguel
mistäs tämä näkyy? Asutko USAssa tms? Onko todella niin hyvä kuin mitä on kuullut?

Joku vissiin sanokin, että tää tulee Canalilta.
Sarjasta tulee mieleen NYPD Blue, jossa olisi Kylmän Ringin vangit poliiseina:D . Eli lyhyesti: täydellistä!
 
Jahas, vai että telkkaria.. yhteen aikaan ei varmaan ollut ohjelmaa, jota en olisi joskus nähnyt, mutta nykyään tulee harvemmin katseltua. Ehkä eniten yritän ehtiä telkkarin ääreen kun tulossa on
- CSI
- Paritellen
- Rimakauhua ja rakkautta
- Joku hyvä leffa.

Joskus muuten ne ykkösen alkuillan varsinkin brittiläiset dekkarit on tosi hyviä, nyt ne taitaa näyttää Hercule Poirotteja jotka on aivan ykkösiä (ja niissä on "se oikea" Poirot).

Sitten nää soopasarjat on asia erikseen, jotain hemmetin Vetelehtijöitä ja Salkkareita voi kuunnella tai seurata salaa :) kun tekee samalla jotain muuta.

Yks sarja minkä haluaisin nähdä uudestaan, on Profiler (oliks se Pimeyden sydän suomeks..?) ja just vaan kiitos siihen asti missä Jack of All Trades jää kiinni. Vai jääkö sittenkään..? Mä olin ihan koukussa tähän silloin kun se tuli. Muuten sitten noi kanavat sais vähän karsia niitä hömppäuusintoja, tyyliin Frendit tulee joka kanavalta joka päivä eri kaudelta eri järjestyksessä samaan aikaan ja eilen ja huomenna ja aina ja koko ajan ja aargh! Ei sillä että Frendeissä jotain vikaa olis, mutta joku raja pllliiis ohjelmistapäättäjäsedätjatädit..
 
Minua ainakin nauratti tuossa aliaksessa, kun CIA:n käytäntö on muka tappaa ihminen, jos se saa selville yhdenkin työntekijöistään. Vaikka kyseessä olisi tämän mies/vaimo :D
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
ABC:lla pyörivä Whose Line Is It Anyway on ihan kuningas.
Eräs kanadalainen tuttavani hehkutti tuota aikoinaan, ja jostain yhden jakson sainkin (Robin Williams vieraana). Oli aivan huikea, ja siitä lähtien olen toivonut että tulisi Suomeen tuo sarja. Hittovie kun ei täällä kaapelikanavat näy :(
 
Ylös Bottom