Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Twisted Metal [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Twisted Metal [PS3 Hype]

[video=youtube;Hn43glnOJVo]http://www.youtube.com/watch?v=Hn43glnOJVo[/video]

Kuulin tänään podcastista että jos se Jaffesta on kiinni niin sitä DLC ei tule, joten voin harkita sen US version hankkimista. Mietityttää tosin se invertin puuttuminen demosta.

Pakko taas kysyy, et mitä toi DLC tarkottaa :D?

Mut siis ite laitoin pelin jenkeistä tulemaan. mua ainakaan mikään invert kyl häirinny yhtään, en tajua :o

Pakko taas kysyy, et mitä toi DLC tarkottaa :D?

Mut siis ite laitoin pelin jenkeistä tulemaan. mua ainakaan mikään invert kyl häirinny yhtään, en tajua :o

DLC=Downloadable content
elikkä jos sieltä olisi tullut maksullisia autoja tahi karttoja.

Minä olenkin semmoinen outo tapaus että ylös alas ohjaus pitää olla käänteisenä, muuten aivot menee solmuun ja pelaaminen on hankalaa )

eikö muka tuu maksullista sisältöä?? aivan varmast tulee...ainakin jaffe sano, jos peli myy hyvin, niin se lisää autoja ainakin sinne.

eikö muka tuu maksullista sisältöä?? aivan varmast tulee...ainakin jaffe sano, jos peli myy hyvin, niin se lisää autoja ainakin sinne.

Hmmm mitä nyt muutaman podcastin kuunnellut missä kyseinen herra on ollut promoamassa peliä, niin viesti on kyllä ollut että hän ei halua mitään maksullista lisäsisältöä peliin. Tietysti sitä minäkin toivon että ei tule, varsinkaan jos sieltä ameriikan mailta tilaan pelin. Jaffe kyllä voimakkaasti painotti että hän on kovasti mukana tasapainottamassa peliä ja korjaamassa bugeja ja sen sellaista.

Hmmm mitä nyt muutaman podcastin kuunnellut missä kyseinen herra on ollut promoamassa peliä, niin viesti on kyllä ollut että hän ei halua mitään maksullista lisäsisältöä peliin.

Yleensä julkaisija tekee näissä lopulliset päätökset - tosin tietysti yhteistyössä kehittäjän kanssa (ja mehän ei tiedetä mitä sopparissa lukee). Mutta sanon vielä kerran: Jos TM myy tarpeeksi hyvin ja se on "hitti" online-pelaajien keskuudessa, niin olisi varmasti aika hassua jos peliin ei tuotaisi uutta pelattavaa kenttien ja/tai autojen muodossa. DLC on yleensä enemmän bisnespuolen päätös.

[video=youtube;wnE5rVyLjY8]http://www.youtube.com/watch?v=wnE5rVyLjY8[/video]

Julkaisupäivää saadaan vielä vähän aikaa odottaa täällä Euroopassa (7.3). IGN mennyt pelin arvostelemaan ja hyvillä pisteillä!

+ Awesome combat
+ Great Multiplayer
+ Old-school flavor
- Weak story

9
AMAZING

[video=youtube;F_bB6pGMO-o]http://www.youtube.com/watch?v=F_bB6pGMO-o[/video]​

Nonnih! eli tänään tuli postista twisted metal! tilasin tuolta videogamesplussasta sen ja viikon verran kesti tulla. Kohta kokeilemaan :p

Täytyy sanoo, et mahtava peli! mutta pari kysymystä, eli pitääkö mun tehdä jenkki account, koska jos yritän laittaa tota netti koodi hommaa, niin se valittaa, et se ei käy. Vai pitääkö venaa, et peli ilmestyy eurooppaan? eihän se vaikeeta oo sitä jenkki tunnusta varmaan luoda?

Pitää jenkkiacolla aktivoida se koodi. Pitää itekkin laittaa ebaysta peli tulemaan kuha paypal acolle saapuu rahat.

Osaatteko sanoo miten vitus mä saan sen axelin itelleni? :o Kun tietääkseni se tuli täs mukana jne?

Onko kellään muulla tätä peliä vielä? :confused: Eikös tää kohta euroopas kans julkasta :)

Nonnih! on kyl loistava peli :) Ite olen tarinan vetäny läpi, yhtä tehtävää lukuunottamatta. Siirryin juori tos nettipelaamiseen 1

Mutta tuli täs mieleen, et peli julkaistaan ilmeisesti tänään euroopassa, jos en nyt ole väärässä? Eli jos omistaa ton jenkkiversion, niin päästäänkö me ollenkaan pelaan eurooppalaisten kans :o

Voiskohan joku pelin kokoversiota pelanneista kertoo mimmonen pelin ns. "kehityssysteemi" on? Mikäli oon oikein ymmärtäny niin tapoista ja sijoituksista moninpelissä saa trendikkäästi XP: tä...Joten mitä hyötyä kokemuksesta on? Mihin sitä käytetään? Avataan uusia autoja/aseita? Päivitellään oman auton kestävyyttä? Vai kuinka? Lisäksi se että onko kehitysjärjestelmä kuinka laaja? Onko eri autoilla oma systeeminsä jne.? Ostopäätökseni riippuu tän pelin kohalla paljoltikkin tästä asiasta, koska kaverini ei tätä osta ja moninpeli pysyy mielenkiintosena jos on joku ns. koukku mitä tavotella...Ite pelihän toimii mainiosti, niinku jo betassa sai todeta mutta tää kehityssysteemi on itelleni nyt aivan hämärän peitossa...Kaupat ois vielä 1½ tuntia auki....................:D

Kukaan ei ehtiny vastata mun viestiin, joten otin riskin ja hain pelin kaupasta...=)! Pelaaminen on nannaa mutta mutta...Mikä noita nettipelejä vaivaa?! Jos joinii johonki pelihuoneeseen jossa on esim. 10/15 pelaajaa...Pelaajia tulee lisää maksimimäärään asti mutta host ei tee mitään...Peli kerkes eilisen aikana olla noin 2½ tuntia päällä ja siinä ajassa sain pelattua kolme 10 minuutin peliä. Sitten jos peliin pääsi, lagi oli aivan jäätävää tai yleensä game roomiin ei vaan yksinkertasesti ees päässy. Erittäin turhauttavaa ja tuntuu niin hukkaostokselta, koska ite en pelejä pelaa aivan älyttömän kauaa. Tulee kuitenki ostettua oikeestaan joka kuukausi joku uus peli. Päivityksiä ootellaan joo, mutta tää ilta +viikonloppu vapaana ja pelin ostin niitä silmällä pitäen. Toi host juttu vaan ei mun järkeen mee, kukaan ei yksinkertasesti alota niitä pelejä...=(! Ja niin...Sain yhen levelin mutta missään ei kerrota mitä "aukes" tai mihin pisteitä vois käyttää...?

Ylös Bottom