Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tykästyin...

JussiMan

New Member
Onhan siitä jo puoli vuotta kun ostin ihka oman PS2:n ja pelejäkin kertynyt aika kaupalla. Mutta Olikohan mikään niistä ostamisen arvoinen. GT3 on ainoa joka on antanut rahoille vastinetta, en ole vielä pelannut peliä läpi, mutta eiköhän sekin aika koita kun ostan jouluna Force FeedBack ratin. Ostin paljon turhia pelejä kuten Midnight Club, Moto GP ja Armored Core2 jotka kaikki ovat todella huonoja taidonnäytteitä. Sitten menen kaverilleni lainaamaan GTA3:n ja mitä saan takaisin Smuggler's Run:in. Mikä helvetin peli se on, ajellaan maastossa ilman päämäärää ja vältellään poliiseja.
Ainoastaan grafiikka moottori hoitaa pelissä osansa sillä näkyvyys on päätähuimaava. Samalla moottorilla voisi tehdä PS2:lle Operation Flahspoint:n kaatajan.
Mutta pää-asia oli kuitenki että PS2:n pelien taso on mitä on eli helvetin huono. Olen nyt tuhlannut pari tonnia"huonoihin peleihin" (GT3 ei kuulu niihin). Eli yritän ostaa vain hyviä pelejä.
Älkää hyvät ihmiset sortuko kertakäyttö peleihin, niistä ei ole muutakuin harmia.

Pelit jotka omistan:
Red Faction, GT3, GTA3, Rayman Revolution, Midnight Club, Motogp ja Armored Core 2.
 
Pelien tasohan riippuu myös pelaajasta, esim itse nautin AC2 todella paljon. Mechojen customoiminen yms. tuo peliin erittäin paljon syvyyttä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hannu
Pelien tasohan riippuu myös pelaajasta, esim itse nautin AC2 todella paljon. Mechojen customoiminen yms. tuo peliin erittäin paljon syvyyttä.

Nooh! Voihan se olla mutta, euro version ruudunpäivitys takkuili todella paljon.:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Onhan siitä jo puoli vuotta kun ostin ihka oman PS2:n ja pelejäkin kertynyt aika kaupalla. Mutta Olikohan mikään niistä ostamisen arvoinen. GT3 on ainoa joka on antanut rahoille vastinetta, en ole vielä pelannut peliä läpi, mutta eiköhän sekin aika koita kun ostan jouluna Force FeedBack ratin. Ostin paljon turhia pelejä kuten Midnight Club, Moto GP ja Armored Core2 jotka kaikki ovat todella huonoja taidonnäytteitä. Sitten menen kaverilleni lainaamaan GTA3:n ja mitä saan takaisin Smuggler's Run:in. Mikä helvetin peli se on, ajellaan maastossa ilman päämäärää ja vältellään poliiseja.
Ainoastaan grafiikka moottori hoitaa pelissä osansa sillä näkyvyys on päätähuimaava. Samalla moottorilla voisi tehdä PS2:lle Operation Flahspoint:n kaatajan.
Mutta pää-asia oli kuitenki että PS2:n pelien taso on mitä on eli helvetin huono. Olen nyt tuhlannut pari tonnia"huonoihin peleihin" (GT3 ei kuulu niihin). Eli yritän ostaa vain hyviä pelejä.
Älkää hyvät ihmiset sortuko kertakäyttö peleihin, niistä ei ole muutakuin harmia.

Pelit jotka omistan:
Red Faction, GT3, GTA3, Rayman Revolution, Midnight Club, Motogp ja Armored Core 2.

Nyt puhut asiaa. Itse olen omistanut muutamia pelejä, eikä mikään ole viihdyttänyt viikkoa pitempään(jotkut vain 20 minuuttia), paitsi ssx.
 
Onhan noita kertyny tonne esim. Oni ja Formula One 2001. Nuo on tollasia alkuhuumassa ostettuja pelejä jotka on sitte myöhemmin kaduttanu. Oni ny vielä jaksa pelata kohtalaisesti enneku tuli pelin pysäyttäjä kohta ja tota Formulaa pelaa pienissä erissä mutta ei kovin intensiivisesti.

SÄÄNTÖ 1: Lue aina arvostelut
SÄÄNTÖ 2: Kokeile peliä jos mahdollista
SÄÄNTÖ 3: Älä koskaan usko hypeä, toistan ÄLÄ KOSKAAN

Jos pystyt noita noudattamaan paremmin kuin minä niin ei tule huonoja pelejä ostettua.

P.S Miten niin Red Faction huono peli?
(tahkonnu pelin 2 kertaa läpi)
 
Korjaan Red Faction ei ole mikään huono, vaan liian Half-lifemainen. Olen myös pelannut sen 2 kertaa läpi, eikä ole mikään kummoinen. Kaksin peli on kökkö. Eikä niitä seiniä niin hajalle saa ammuttuu kuin luvattiin. Otappa kaivospora ja poraile vähän aikaa, vähän ajan kuluttua tulee ilmoitus: Et voi tuhota seiniä enempää.
Myös GTA3 viihdytti pari viikkoa, nyt pelailen vain silloin tällöin.
 
Jaaja..!!

Moi

Itse omista pelit Tekken Tag, DOA2, Bouncer, Zoe, Dark Cloud..!! ja itseni mielestä kaikki ovat hyviä pelejä paitsi DOA2..!! Tekken Tagia jaksan rykittää päivästä toiseen.!! Dark Cloudia välilla myös Zoe ja Bounceria.!! mut doa2 en vaan tykkää..!! monet kehuu mutt en tiedä ei vaan inspaa.!!

TESTAUS ekaks..!!

Testasin pelejä SSX Tricky, SpyHunter, Jak & Daxter ja Silent Hill 2..!!

Jak & Daxter: yhes päiväs 100%

Spy Hunter: Päivä jaksoin pelaa sit tylsisty, 75 % läpi..!!

SSX Tricky: Mahtava peli jos ei omista edellistä..!! 3 äijä 100% sitt palautin..!!

Silent Hill 2: jaa-a Hyvää...!

Kaverit ostaneet..!!

t:matti
 
Jaa-a, Smuggler's Run taisi olla kolmas PS2 peli minkä ostin ja pelasin sitä todella paljon, jopa enemmän kuin SSX:ää (varsinkin moninpelinä). Juoni ja äänethän pelissä olivat surkeat mutta pelimaailman koko ja interaktiivisuus tuntui virkistävän uudistavalta, niinpä suuri osa ajasta kului tehdessä kaikkea muuta kuin tehtäviä (tosin nekin tuli pelattua kertaalleen läpi). SR sai arvosteluissa keskinkertaiset pisteet ja yhdellä USA:laisella keskustelufoorumilla taidettiinkin valita SR PS2:n aliarvostetuimmaksi julkaisupeliksi. Mutta tuokin taitaa olla sellainen peli että siitä joko pitää tai ei, välimuotoa ei ole.
 
On mullakin yksi peli jonka ostamista kadun, oikeastaan ihan häpeän.

Bust a Move, siis se puzzlepeli jossa rikottiin kuplia pikku dinosauruksella.

Varmaan ihan hyvä kevytpuzzlepeli, mutta liian helppo.

Möin sen pois.

Star Wars: Starfighter on myös peli jonka hankintaa kaduin, mutta en vielä ole vaihtanut sitä pois. Avaruustaistelu sillointällöin pieninä annoksina on ihan kivaa.

Muut pelit noin 15:sta hankkimastani onkin olleet harkitumpia.
Esim. Tekken TAGia ja SSX:ää tulee vieläkin pelattua paljon.
 
Kävin ostaa joululahjaksi "itselleni" Logitechin DF ratin ja WRC:n.
Siellä ne pukin kontissa on odottamassa. Mutta mitä hemmettiä aloitin huvin vuoksi pelaamaan Smugler Run:ii (kirjoitin ton muuten väärin kai) ja hups heijaa,aika kului ja olen 33 tehtävässä. ÖÖ miten ootte päässyt sen läpi on nimittäin aika vaikee?
 
kannattaa testata peliä ensin jossain ennen kuin ostaa sen. ainakin pienet peliliikkeet antaa mielellään kokeilla pelejä. mikään ei ole turhempaa kuin tuhlata 400 markkaa johonkin peliin ja jo parin päivän jälkeen kyllästyä siihen. hyviä pelejä on paljon, mutta ne on osattava valita.
 
Kannattaa tosiaan miettiä mihin rahansa upottaa.

Itse olen upottanut seuraaviin:
Silent Hill2
GT3
GTA3
WRC
Jak&Daxter
Clonoa: Lunatea´s veil
Devil May Cry
Resident evil: CVX
Onimusha
Zone of the enders
Burnout
Dark Cloud

Ja voin sanoa että noiden suhteen en ole lyönyt kirvestäni kiveen.

Vaihtanut pois olen vain Crazy taxin ja Red factionin, eikä nekään ihan surkeita olleet.

Ja jos pelin pelaa päivässä läpi, kuin monet väittävät niin 24h on mielestäni aika mittava kesto pelille. Eli päivässä pelaa monet pelit melkein kymmenen kertaa läpi...
Itse pelaan harvoin yli 2tuntia päivässä usein en lainkaan. Ja silti noista peleistä ainoa hieman vähemmälle jäänyt on Dark Cloud. Onneksi tuo loistopelien tulo hieman hiipuu nyt kun Joulukin meni jo.
Hypestä joku selosti, että ei kannata koskaan siihen uskoa. Minä ainakin tulen ostamaan FFX:n ja MGS2:n täysin ilman testaamisia ja arvosteluja lukematta. Sen voin sanoa.
 
Katotaan niin tässäkin bbs:ssä tullaan varmasti hokemaan kuinka valtava pettymys esim. mgs2 on johtuen hypestä. Itse en ole ikinä pelannut enkä nähnyt mitään mgs:sää joten mulla ei ole aavistustakaan millainen peli se on. Ja yhtäkään viestiketjua en ole siitä lukenut. Ainoastaan GTA3:sessa tein sen virheen, että luin keskusteluja spoilaten samalla koko pelin. Eli: ÄLKÄÄ MENKÖ HYPEN MUKANA!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Randall
Katotaan niin tässäkin bbs:ssä tullaan varmasti hokemaan kuinka valtava pettymys esim. mgs2 on johtuen hypestä. Itse en ole ikinä pelannut enkä nähnyt mitään mgs:sää joten mulla ei ole aavistustakaan millainen peli se on. Ja yhtäkään viestiketjua en ole siitä lukenut. Ainoastaan GTA3:sessa tein sen virheen, että luin keskusteluja spoilaten samalla koko pelin. Eli: ÄLKÄÄ MENKÖ HYPEN MUKANA!!
No jos joku peli tuottaa pettymyksen, oli sitten hype takia tai ei, niin se ei ainakaan ole MGS2, siitä olen 100% varma. IGN:ltä peli sai vaivaiset 9.7/10 pistettä ja Gamespotilta 9.6/10, joten peli ei todellakaan tule olemaan floppi. Tietenkään makuasioista ei voi kiistellä, mutta itse ainakin odotan peliä kuin kuuta nousevaa. Eli kannattaa ottaa selvää, minkälaisesta pelistä tai oikeastaan ilmiöstä on kyse, ennen kuin alkaa edes puhumaan mitään tuollaista, ilman että on testannut sarjan pelejä.

PS. Peli voi olla myöskin hyvä, vaikka sitä olisikin hypetetty paljon. Paskaa peliä on turha hypettää, koska jossain vaiheessa se kuitenkin tullaan huomaamaan, että peli on huono, mutta näinkin tapahtuu joskus. Mutta kannattaa lukea arvosteluita netistä ja ottaa selkoa onko peli hyvä, ennen kuin ostaa sen, esim. testaamalla peliä kaupassa, ennen ostamista.
Olen usein ihmetellyt, että onko pelaajienkin joukkoon syntymässä samanlaisia pelaajia, kuin esim. jotkut jotka eivät kuuntele jotain bändiä sen takia, koska se on liian mainstream. Niin sellaisia pelaajia, jotka eivät pelaa pelejä, jotka ovat liian suosittuja tai hypetettyjä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Miten pojilla on noin paljon rahaa?

Siis miten pojilla on noin paljon rahaa käytössä, oon ite ihan out ja saan ostettua seuraavan pelin joskus maaliskuussa.
Oottepa te rikkaita
:eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

No jos joku peli tuottaa pettymyksen, oli sitten hype takia tai ei, niin se ei ainakaan ole MGS2, siitä olen 100% varma. IGN:ltä peli sai vaivaiset 9.7/10 pistettä ja Gamespotilta 9.6/10, joten peli ei todellakaan tule olemaan floppi. Tietenkään makuasioista ei voi kiistellä, mutta itse ainakin odotan peliä kuin kuuta nousevaa. Eli kannattaa ottaa selvää, minkälaisesta pelistä tai oikeastaan ilmiöstä on kyse, ennen kuin alkaa edes puhumaan mitään tuollaista, ilman että on testannut sarjan pelejä.

PS. Peli voi olla myöskin hyvä, vaikka sitä olisikin hypetetty paljon. Paskaa peliä on turha hypettää, koska jossain vaiheessa se kuitenkin tullaan huomaamaan, että peli on huono, mutta näinkin tapahtuu joskus. Mutta kannattaa lukea arvosteluita netistä ja ottaa selkoa onko peli hyvä, ennen kuin ostaa sen, esim. testaamalla peliä kaupassa, ennen ostamista.
Olen usein ihmetellyt, että onko pelaajienkin joukkoon syntymässä samanlaisia pelaajia, kuin esim. jotkut jotka eivät kuuntele jotain bändiä sen takia, koska se on liian mainstream. Niin sellaisia pelaajia, jotka eivät pelaa pelejä, jotka ovat liian suosittuja tai hypetettyjä?
Mitenkäs käytiin Black and Whiten kanssa ;) Kyllähän peli voi olla vaikka miten hyvä vaikka sitä onkin hypetetty (Max payne). Mutta esim. gta3 ja half-lifa joita ei kovinkaan paljon hypetetty jyrähti ja lujaa. Ja viestin tarkoitus ei ollut mitenkään mollata mgs2:sta. Tulee varmasti olemaan upea peli. Se oli vain hyvä esimerkki. Itse en ainakaan odota miltään peliltä liikoja, niin ei tule pettymyksiä.

Jussiman:
oon ite ihmetellyt ihan samaa. Mullakaa ei muita ole kuin gta3, ja sekin käytetty.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Randall

Mitenkäs käytiin Black and Whiten kanssa ;) Kyllähän peli voi olla vaikka miten hyvä vaikka sitä onkin hypetetty (Max payne). Mutta esim. gta3 ja half-lifa joita ei kovinkaan paljon hypetetty jyrähti ja lujaa. Ja viestin tarkoitus ei ollut mitenkään mollata mgs2:sta. Tulee varmasti olemaan upea peli. Se oli vain hyvä esimerkki. Itse en ainakaan odota miltään peliltä liikoja, niin ei tule pettymyksiä.

Black & Whiten hypen loivat Molyneux ja kump.
Max Paynen hypen loivat pelaajat itse.

Näillä kahdella on ainakin minun mielestäni hyvinkin suuri ero. Yleensä juuri se omassa päässä tuotettu hype on sitä kaikkein katkerinta. Kyllähän sitä useasti tekijöitten ennakkosuitsutukset osoittautuvat täydeksi kusetukseksi, mutta myös pelaajien tulisi joskus katsoa peiliin.
 
Minä olen ostanut aika tosi paljon PS2 pelejä. Suurin osa on myyty, mutta näistä en luovu:
SSX - Ensimmäinen peli, sitä ei myydä.
ZOE - MGS2 demon takia
Sky Odyssey - Tosi hauska! Silloin tällöin on aina kiva lennellä.
THPS3 - Nettipelin takia
TimeSplitters - Moninpelin takia
GT3 - ...
GTA3 - Tätäkin haluaa pelata aina joskus.

"Ylimääräisiä" pelejä on tällä hetkellä DMC, joka oli hauska hetken aikaa, mutta lähtee kohta vaihtoon. Ainut peli, jonka myyntiä kadun on AC2, tosin senkin saa nyt halvemmalla kuin millä sen myin, eli voisin ostaa joskus takaisin.
Lyhytaikaisin peli on Crazy Taxi, kyllästyin siihen noin tunnissa.
Kyllä PS2:lle on hyviä ja kestäviä pelejä tarpeeksi, minusta ainakin.
 
Heh...

Olen aina halunnut ostaa SSX:n PS2:n ostosta asti, mutta ei ole saanut aikaseksi. Mutta nyt vaihdoin Red Factionin SSX:n, on muuten helvetin hyvä peli. On ollut kavereilta jo lainassas, mutta toi oli pakko vaihtaa. Ratoja jaksaa tahkota varmaan kuukauden.
Ootteko muuten huomannu, kaupunki maassa, sillän vieressä olevan laivan. Yritettiin broidin kaa päästäs sinne, eikä millään onnistutunut. Ja sitten tuli frendi kylää, joka ei ollut pelannut ssx koskaan ja veti sinne laivalle tokalla yrittämällä. Arvatkaa vaan vituttiko:D
 
Ylös Bottom