Olen pelannut Taxi Life A City Driving Simulatoria nyt 7 tuntia. Onhan se kokonaisuutena ihan ok peli ja mitä kattelin trophylistaa, niin tästä vois olla mahdollista saada myös platina. Hauskaa hakea asiakas ja olla oman taksifirman omistaja.
Pelissä kyllä outouksia ja bugejakin on. Jalankulkijat kun ylittävät suojatietä, ne joskus leijuvat ilmassa yhtenä suorana tikkuna, joskus jopa jalat liikkuvat kun kävelevät. Asiakkaan kun hakee niin yhtäkkiä autossa istuu kaksi tai kolme asiakasta kyydissä vaikka haet vain yhtä tien varresta. Kun asiakas jää autosta pois niin ne kaksi muuta vain katoaa. En ymmärrä miksi ne edes on pitänyt tehdä peliin, olisi aidompaa kun se yksi olisi vain ollut kyydissä.
AI autot tekevät ihmeellisiä temppuja, joskus jopa poliisi ajaa perään.
PS5 pelin ruudunpäivitys on hirveintä mitä ikinä peleissä nähny. Kuva tökkii ja pysähtelee melkein koko ajan. Aivan käsittämätöntä, että tällänen on päässyt lopputarkastuksesta läpi.
Lähes pelin rikkovasta ruudunpäivityksestä huolimatta peliä on ihan hauska ajella pienissä erissä. Nyt olen vienyt 38 asiakasta, vielä on matkaa 12 niin seuraava trophy napsahtaa. 170km olen ajanut. Kokonaisuudessaan antaisin 7/10 pelille.
Toinen uusi simupeli mitä pelannut on Expeditions A Mudrunner Game PS5. Muutaman tunnin tätä pelannut. Alkuperäisen Mudrunnerin ja Snowrunnerin pelanneena tämä on tuttua huttua. Mun mielestä tuo on hyvä, että näyttää seuraavan paikan minne pitää ajella. Alussa on hyvin osattu tehdä pelistä koukuttava kun easy vaikeustasolla mennään useampia tehtäviä, joita on hauska ajella ja suorittaa. Nopein tehtävä meni 10minuutissa.
Ehdottomasti pelin ärsyttävin asia kun auto kaatuu niin joudut siirtymään takaisin päämajaan ja ajamaan uudestaan koko hemmetin kentän. Miksi sitä ei voi jatkaa edellisestä välipisteestä? Niin ärsyttävää. Tämä sama ongelma oli aiemmissa. Tämä oli yksi pääsyistä miksi peliin loppui mielenkiinto, pelkään pahoin, että tämä koituu myös tämän pelin kohtaloksi. Vaihdoin kahden tunnin jälkeen takaisin tuohon Taxi Life Simuun.
Jos tuo uudelleenaloitus kaatumisen jälkeen olisi tehty kunnolla niin peli olisi huomattavasti parempi.